Skravletråd for oss prøvere!

gidder ikke gjøre noe i kveld, tar det i morgen . kanskje jeg skal sende med mini på tur, så kan jeg skravle og rydde

I kveld har jeg ingen planer om å gjøre noe. Det vet mannen, han koser seg ute i kveld, så

Men det er bedre enn meg, som droppet trampoline med ungene til fordel for peppa gris, og spiser potetgull i stedet for å sykle...
da tar du en runde senere :) men pleier du å sykle hver dag?
jeg sykler minst hverdag. men , nå i det siste har det ikke blitt sånn

da tar du en runde senere :) men pleier du å sykle hver dag?
jeg sykler minst hverdag. men , nå i det siste har det ikke blitt sånn

nei, jeg prøver på to ganger i uka jeg

Ja, men huset trenger en omgang. Og klesvasken
Det gjør det virkelig her og. den klesvasken er større enn noen gang. og det ser ut som det er gått av ei bombe her..
allerom er det rot på... ser ikke fram til å rydde å vaske i morgen

men det er bra det og. lurer på hvor lenge jeg klarer å holde på før magen er i veien ...

Jeg vet ikke hvor lenge jeg fortsetter om jeg blir gravid. Det avhenger av formen og bekkenet, mer en magen.

Det gjør det virkelig her og. den klesvasken er større enn noen gang. og det ser ut som det er gått av ei bombe her..
allerom er det rot på... ser ikke fram til å rydde å vaske i morgen

ikke jeg heller. Men vi er to. Og antakelig kommer vi ikke til å ta allverdens i morgen uansett, fortsette litt på søndag, og ikke være i mål uansett.

Jeg vet ikke hvor lenge jeg fortsetter om jeg blir gravid. Det avhenger av formen og bekkenet, mer en magen.
bekkenet mitt begynte å krangle veldig tidlig meg A. så blir vel ikke noe bedre denne gangen heller.
men har kjøpt bekkenbelte som jeg kommer til å bruke. får håpe det er verdt pengene sine da

ikke jeg heller. Men vi er to. Og antakelig kommer vi ikke til å ta allverdens i morgen uansett, fortsette litt på søndag, og ikke være i mål uansett.
akkurat sånn det blir her og, bare at jeg gjør det alene, siden mannen ikke har ro i seg til å være hjemme

bekkenet mitt begynte å krangle veldig tidlig meg A. så blir vel ikke noe bedre denne gangen heller.
men har kjøpt bekkenbelte som jeg kommer til å bruke. får håpe det er verdt pengene sine da

Jeg hadde et lånt bekkenbelte sist. Det hjalp meg, så det bør jeg ha igjen ja

akkurat sånn det blir her og, bare at jeg gjør det alene, siden mannen ikke har ro i seg til å være hjemme

Jeg har en fungerende MANN jeg da. Som innser at dette er hans ansvar også.

Ja, han er forsåvidt ikke mye hjemme denne uka, men helga forbeholder han hus og familie.

Jeg har en fungerende MANN jeg da. Som innser at dette er hans ansvar også.

Ja, han er forsåvidt ikke mye hjemme denne uka, men helga forbeholder han hus og familie.
min skal jo helst rydde når jeg vil slappe av. men han klarer aldri å rydde alene. og jeg klarer ikke rydde med han:P

Back
Topp