MSE88
Forumet er livet
Kjekkere med turhadde planer om å pløye meg igjennom fjellet med klesvask og få rydda litt her, men mannen har vist bestemt oss for tur .
Sent from my iPad using BV Forum
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Kjekkere med turhadde planer om å pløye meg igjennom fjellet med klesvask og få rydda litt her, men mannen har vist bestemt oss for tur .
Konf er koselig da, bruker å være god mat daJobbe fra 7 og litt utpå formiddagen og så skal vi i konfirmasjon
Håper virkelig eg og! Men ser jo at det er så mange så er så uheldig å mister mange ganger! Men vi krysser fingrenehåper du slipper å miste igjen <3
Sent from my iPhone using BV Forum
Hvor skal dere?hadde planer om å pløye meg igjennom fjellet med klesvask og få rydda litt her, men mannen har vist bestemt oss for tur .
nei jeg kan ikke . jeg MÅ gjøre det i morgen, ellers blir det ikke gjort. guttungen har ingen rene klær igjen, og det har ikke jeg heller... tur for være tur, men om han vil så får han dra på sykkeltur hanKjekkere med turvasken får du ta innimellom
hihi
Ja bare synd eg går på lavkarbo og ikkje kan spise kakerKonf er koselig da, bruker å være god mat daog masse kaker!
sykkeltur ett eller annet sted. men vet ikke hvorHvor skal dere?
Ja, men hadde vi ikke vært på forum så har vi ikke vist så mye om det trur jeg. Man kan ikke annet enn å krysseHåper virkelig eg og! Men ser jo at det er så mange så er så uheldig å mister mange ganger! Men vi krysser fingrene
Det blir sikkert koseligsykkeltur ett eller annet sted. men vet ikke hvor
Ja då er det vell på tidenei jeg kan ikke . jeg MÅ gjøre det i morgen, ellers blir det ikke gjort. guttungen har ingen rene klær igjen, og det har ikke jeg heller... tur for være tur, men om han vil så får han dra på sykkeltur han
da er det lov til å kose seg daJa bare synd eg går på lavkarbo og ikkje kan spise kakerhåper det er koldtbord
Hehe litt pinlig viss eg ikkje kan spise
men tar med ein bar i bunadsvesken
hihi
tror jeg skal droppe det, for jeg sykla i stad fikk jeg vondt i magen :/Det blir sikkert koselig
Ja og står det ikkje her har vi Google! Tenk på før når di ikkje hadde detJa, men hadde vi ikke vært på forum så har vi ikke vist så mye om det trur jeg. Man kan ikke annet enn å krysse
ja er på tide da.Ja då er det vell på tide
Uff da, må ikke risikere noetror jeg skal droppe det, for jeg sykla i stad fikk jeg vondt i magen :/
Eg er super streng, skulle tenkt på å lage en kake å ta med, men det har vært så utrolig travelt så har ikkje fått tid!da er det lov til å kose seg dakonfirmasjon er liksom ikke hver dag
Det hadde vært noeJa og står det ikkje her har vi Google! Tenk på før når di ikkje hadde detmå være deilig å leve i uvistheten
Nei, då er det kroppen som sier stopp, og den skal du lytte tilUff da, må ikke risikere noe
Blir hysterisk av Google og forumDet hadde vært noe
er tidlig enda, så har vel ikke festet seg noe. men orker ikke ha vondt når jeg er langt inni skauenUff da, må ikke risikere noe