MSE88
Forumet er livet
Hehe om eg forbereder middag kan han avslutteKremt. Jo da. Veldig flink til å steke grandis.
Sent from my HTC One X using BV Forum mobile app
Sent from my iPhone using BV Forum
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Hehe om eg forbereder middag kan han avslutteKremt. Jo da. Veldig flink til å steke grandis.
Her er mannen kjempe flink til å lage matHehe om eg forbereder middag kan han avslutteviss ikkje er det lett for hotdog, fiskepinner og Grandisen! Eller speilegg kan han
Heldig du erHer er mannen kjempe flink til å lage matBiff er han veldig god på
Taster på appen![]()
Min ogsåHer er mannen kjempe flink til å lage matBiff er han veldig god på
Taster på appen![]()
Man utfyller hverandreHeldig du erskal ikkje snakke stygt om mannen min for er mange andre ting han kan som ikkje eg kan
lage møbler, bygge, skru på biler: p en handy mann som liker å jobbe
![]()
Ja heilt perfektMan utfyller hverandre
Taster på appen![]()
Siden 2012 .hatt pause også da,på 5 mnd. Så har holdt på en stund vi ogÅ en Bina i dinhvor lenge har du prøvd?
Alt for lenge :/ sku ønske at man kunne knipse så var vi gravidSiden 2012 .hatt pause også da,på 5 mnd. Så har holdt på en stund vi og
Ja det hadde vært kjekt.Alt for lenge :/ sku ønske at man kunne knipse så var vi gravid
Misunner dere ikkje!! Første brukte vi to år på, 8 mnd på andre, første forsøk på 3 men den endte i MA unike 13 og no er vi på pp2!Alt for lenge :/ sku ønske at man kunne knipse så var vi gravid
Ja det håper jeg ogsåfår håpe dere får knall vær i morgen![]()
Det hadde jo vært deiligAlt for lenge :/ sku ønske at man kunne knipse så var vi gravid
Prøvd lenge du å da, så synd me maMisunner dere ikkje!! Første brukte vi to år på, 8 mnd på andre, første forsøk på 3 men den endte i MA unike 13 og no er vi på pp2!
Ja, noen ganger har jeg ønsket at jeg kunne glemme at jeg sluttet på pillen sånn at jeg hadde sluppet å tenkt på detDet hadde jo vært deiligså slepper man å bli så frustert
Så lyst til å bli mamma <3
Male en kjøpmanndisk hvitHva skal dere i morgen då jenter?
Sent from my iPad using BV Forum
Ja det var heilt j****** for å si det rett ut! Psykisk og fysisk! Var så plaget med bekkenet og dagene etter var eg så fra meg fordi eg hadde så vondt, men det var ingen grunn:/ når eg har vært gravid har eg godtatt smertene fordi eg veit det kommer noe godt utav det! Kroppen har egentlig sagt stopp, så om eg mister igjen så trur ikkje eg at eg orker mer:/Prøvd lenge du å da, så synd me ma![]()
Jobbe fra 7 og litt utpå formiddagen og så skal vi i konfirmasjonMale en kjøpmanndisk hvitdu da?
hadde planer om å pløye meg igjennom fjellet med klesvask og få rydda litt her, men mannen har vist bestemt oss for tur .Hva skal dere i morgen då jenter?
Ja det var heilt j****** for å si det rett ut! Psykisk og fysisk! Var så plaget med bekkenet og dagene etter var eg så fra meg fordi eg hadde så vondt, men det var ingen grunn:/ når eg har vært gravid har eg godtatt smertene fordi eg veit det kommer noe godt utav det! Kroppen har egentlig sagt stopp, så om eg mister igjen så trur ikkje eg at eg orker mer:/