Skravletråd for oss prøvere!

hadde planer om å pløye meg igjennom fjellet med klesvask og få rydda litt her, men mannen har vist bestemt oss for tur .
Kjekkere med tur:p vasken får du ta innimellom:p hihi

Sent from my iPad using BV Forum

Jobbe fra 7 og litt utpå formiddagen og så skal vi i konfirmasjon:)

Konf er koselig da, bruker å være god mat da :p og masse kaker!

Sent from my iPhone using BV Forum

:( håper du slipper å miste igjen <3

Håper virkelig eg og! Men ser jo at det er så mange så er så uheldig å mister mange ganger! Men vi krysser fingrene

Kjekkere med tur:p vasken får du ta innimellom:p hihi

nei jeg kan ikke . jeg MÅ gjøre det i morgen, ellers blir det ikke gjort. guttungen har ingen rene klær igjen, og det har ikke jeg heller... tur for være tur, men om han vil så får han dra på sykkeltur han

Konf er koselig da, bruker å være god mat da :p og masse kaker!

Ja bare synd eg går på lavkarbo og ikkje kan spise kaker:p håper det er koldtbord:p Hehe litt pinlig viss eg ikkje kan spise:p men tar med ein bar i bunadsvesken:p hihi

Håper virkelig eg og! Men ser jo at det er så mange så er så uheldig å mister mange ganger! Men vi krysser fingrene

Ja, men hadde vi ikke vært på forum så har vi ikke vist så mye om det trur jeg. Man kan ikke annet enn å krysse

nei jeg kan ikke . jeg MÅ gjøre det i morgen, ellers blir det ikke gjort. guttungen har ingen rene klær igjen, og det har ikke jeg heller... tur for være tur, men om han vil så får han dra på sykkeltur han
Ja då er det vell på tide:p

Ja bare synd eg går på lavkarbo og ikkje kan spise kaker:p håper det er koldtbord:p Hehe litt pinlig viss eg ikkje kan spise:p men tar med ein bar i bunadsvesken:p hihi

da er det lov til å kose seg da ;) konfirmasjon er liksom ikke hver dag

Ja, men hadde vi ikke vært på forum så har vi ikke vist så mye om det trur jeg. Man kan ikke annet enn å krysse

Ja og står det ikkje her har vi Google! Tenk på før når di ikkje hadde det:p må være deilig å leve i uvistheten:p

da er det lov til å kose seg da ;) konfirmasjon er liksom ikke hver dag
Eg er super streng, skulle tenkt på å lage en kake å ta med, men det har vært så utrolig travelt så har ikkje fått tid!

Back
Topp