*** IKM uke 20 ***

Nå har tr dratt og vi har begynt med aksjeinnlegg og venting på EL. Jeg har ikke forventet EL før neste lørdag så det er lenge til. Jeg har kjøpt grapefruktjuice for å få mer EL-slim, vet ikke om jeg tror det spiller noen rolle med mer slim, men jeg får hvert fall mer slim av å drikke juicen. Dessuten synes jeg den smaker godt nå. Haha.. Blitt vant med den. Det er forresten bare Cevita sin jeg synes smaker godt da. :p

Får man samme effekt av å spise grapefrukt? Det spiser jeg tre-fire av i uka fra før.. så NAM :-) men grapefruktjuice har kanskje større effekt?

Får man samme effekt av å spise grapefrukt? Det spiser jeg tre-fire av i uka fra før.. så NAM :-) men grapefruktjuice har kanskje større effekt?

... men grapefrukt smaker jo dåååårliiig... :p heh.. men hva gjør en ikke om det hjelper? !..;) jeg pleier bare tvinge det i meg når jeg må!..:p
Men har lest flere plasser at det er noe som kan hjelpe oss som prøver!
:)

Sent from my GT-I9300 using BV Forum mobile app

... men grapefrukt smaker jo dåååårliiig... :p heh.. men hva gjør en ikke om det hjelper? !..;) jeg pleier bare tvinge det i meg når jeg må!..:p

Hehe, ikke sant :-) Jeg har alltid likt grapefrukt, er vel glad i syrlige frukter. Før i tiden var det en grapefruktjuice som smakte fantastisk, i dag er de så søte alle sammen. Den var laget av gul grapefrukt. Ikke finner jeg gule grapefrukter i butikken lenger heller, bare røde. Hmmm.. Noen som vei hvor de gule har tatt veien? De var gode, de :-D

Hehe, ikke sant :-) Jeg har alltid likt grapefrukt, er vel glad i syrlige frukter. Før i tiden var det en grapefruktjuice som smakte fantastisk, i dag er de så søte alle sammen. Den var laget av gul grapefrukt. Ikke finner jeg gule grapefrukter i butikken lenger heller, bare røde. Hmmm.. Noen som vei hvor de gule har tatt veien? De var gode, de :-D

..søt? .. eller bitter?!..:p kan desverre ikke peke ut noen gule grapefrukter her i gården. . :p

hmm.. er så usikker om jeg skal bestille EL-tester eller ikke..... skal-skal ikke... ? Hva mener dere? :p MÅ bestille de i dag hvis jeg skal få dem før de viktige dagene mine neste uke.... kan selvsagt kjøpe på apoteket.. men det var jo dyyyrt :o)

Får man samme effekt av å spise grapefrukt? Det spiser jeg tre-fire av i uka fra før.. så NAM :) men grapefruktjuice har kanskje større effekt?

Det vet jeg ikke, kan godt hende. Synes du at du har lite EL-slim (watery eller eggwhite)? Jeg merker hvert fall at jeg får mer fruktbar utflod frem til EL om jeg drikker grapefruktjuice, men det er ikke bevist at det å ha mye fruktbar utflod faktisk hjelper da. Så er sikkert ikke noe man trenger å stresse med.

Jeg synes bare Cevita juicen smaker greit. Drikker 1 glass om dagen frem til EL. Begynte med det etter noen sykluser, synes ikke det smakte så godt i starten, men de andre juice-merkene klarte jeg ikke i det hele tatt. Nå synes jeg Cevita-juicen er god. Cevita-flaskene står ofte ved frukt&grønt-disken i butikken, der Bama pleier å smoothie og sånt.

Det er denne;

212522.jpg

Og den burde serveres iskald.

Jeg synes den blir som en "drink" om man blander den med f.eks. farris eller sprite zero. ;)

Det vet jeg ikke, kan godt hende. Synes du at du har lite EL-slim (watery eller eggwhite)? Jeg merker hvert fall at jeg får mer fruktbar utflod frem til EL om jeg drikker grapefruktjuice, men det er ikke bevist at det å ha mye fruktbar utflod faktisk hjelper da. Så er sikkert ikke noe man trenger å stresse med.

Nei, jeg har ikke merket meg at det er lite fruktbar utflod. Sikkert passe :-) Bare lurte på om effekten var den samme.

Nei, jeg har ikke merket meg at det er lite fruktbar utflod. Sikkert passe :) Bare lurte på om effekten var den samme.

Det vet jeg ikke, men om du ikke har lite så kan det jo hende det er fordi du spiser grapefrukt. :p

Snart helg! :) Vi skal kose oss, forhåpentligvis med en del fint vær. Jeg gleder meg mer til neste helg hvor jeg skal ha eggløsning og vi kommer litt nærmere testing. :D

Noen som har noen planer for helgen da?

Snart helg! :) Vi skal kose oss, forhåpentligvis med en del fint vær. Jeg gleder meg mer til neste helg hvor jeg skal ha eggløsning og vi kommer litt nærmere testing. :D

Garasjesalg på søndag... og lørdag blir d vel rydding til garasjesalg..

Sent from my GT-I9505 using BV Forum mobile app

Ohjes! Jeg gleder meg max til neste helg! Har kjøpt "skikkelige" el tester denne mnd så nå SKAL vi treffe!:p

Sitter i skrivende stund med en innlevering, så er det jobb et par timer før deilig frihelg!:D skal nytes med litt shopping og litt trening..:p

Sola skinner, det er fredag og helg! Deilig! Og neste onsdag reiser vi til Tyrkia for litt ekte sommer. Hadde plutselig mye EL-slim i går, så spent på om dette blir en kort syklus igjen. Får bare vente og se siden jeg ikke tester etter EL. Aksjer legges inn annenhver dag;)

Hei! Sett meg gjerne opp på IKM 17.mai :) har EL 3.mai, er på pp 2 :) gleder meg masse til neste helg!

Sent from my iPhone using BV Forum

Du er ført opp! Vi har forventet EL samme dag, håper det er en veldig bra dag å ha EL på. ;)

Sent from my iPad using BV Forum

Sola skinner, det er fredag og helg! Deilig! Og neste onsdag reiser vi til Tyrkia for litt ekte sommer. Hadde plutselig mye EL-slim i går, så spent på om dette blir en kort syklus igjen. Får bare vente og se siden jeg ikke tester etter EL. Aksjer legges inn annenhver dag;)
Jeg reiser på torsdagen :)

Sent from my iPhone using BV Forum

Back
Topp