Torsdag 24.04. :)

Fikk også kjøpt litt dilldall til meg selv på nille :) syns engler er så vakre :D og merket etterpå at den store linga skikkelig på Liana:eek::p
1398350746737.jpg
1398350755675.jpg
1398350765298.jpg
1398350775601.jpg
 
Vært ute og lekt til kl 17:p Lekt i sandkassa, på verandaen, vært nede i posten og hoppa på trampolinen:):):) og sett litt på traktoren til naboen.
1398352513867.jpg
1398352533356.jpg
1398352582907.jpg
1398352628875.jpg
1398352653288.jpg
1398352678163.jpg
1398352699247.jpg
1398352723085.jpg

•☆Tastedingsen☆•
 
Legen ringte meg nå, så da var blåresept og hostesaft ordna:D:D:D:D Da er det bare og vente på vektoppgang, da;):):) Takk for hjelpa, Marihøna♡♡♡

•☆Tastedingsen☆•
 
Hihi takk :D ble fornøyd selv å:) men vil ha mer andre steder:p får ta litt og litt..hehe

Blei veldig kult, elsker rosa jeg da:cool::p
Ja, må nesten ta litt og litt, ellers blir det fort litt dyrt:eek:;)

•☆Tastedingsen☆•
 
Så fine bilder :) koselig og godt å kunne være ute så lenge :D heldressen til Emmeth var fin :D

Takk:)
Vi er mye ute og leker, godt for både store og små;)
Dressen har jeg kjøpt brukt:D fikk den, 2 Reima dresser og 2 stappgulle poser med klær i str 86 for 500 kr:D ser omtrent ikke at klærne er brukt;)

•☆Tastedingsen☆•
 
Legen ringte meg nå, så da var blåresept og hostesaft ordna:D:D:D:D Da er det bare og vente på vektoppgang, da;):):) Takk for hjelpa, Marihøna♡♡♡

•☆Tastedingsen☆•
Åh, så flott! :D Håper bare du får den i han, den melka ;) Vi måtte øve litt før hun godtok den ;) Hun liker naturell best på cheerios og sånn, og den med smak som drikke til mat, i smoothies o.l. :)

Håper hostesafta hjelper han! Den funker gull her i hvertfall. Enkelte barn får visst bivirkninger av den,men har ikke merka noen på Hermine. :)


Sent from my iPad using BV Forum mobile app
 
Takk:)
Vi er mye ute og leker, godt for både store og små;)
Dressen har jeg kjøpt brukt:D fikk den, 2 Reima dresser og 2 stappgulle poser med klær i str 86 for 500 kr:D ser omtrent ikke at klærne er brukt;)

•☆Tastedingsen☆•
Det er gull å handle brukt! Har kjøpt masse til Hermine brukt, det aller meste ser ubrukt ut! :)


Sent from my iPad using BV Forum mobile app
 
Vært ute og lekt til kl 17:p Lekt i sandkassa, på verandaen, vært nede i posten og hoppa på trampolinen:):):) og sett litt på traktoren til naboen.
Vis vedlegget 58636
Vis vedlegget 58637
Vis vedlegget 58638
Vis vedlegget 58639
Vis vedlegget 58640
Vis vedlegget 58641
Vis vedlegget 58642
Vis vedlegget 58643

•☆Tastedingsen☆•
Så fine bilder :)
Herlig å være ute så lenge! Vi var bare ute en liten time, var så sur vind og mye våt snø :p


Sent from my iPad using BV Forum mobile app
 
Åh, så flott! :D Håper bare du får den i han, den melka ;) Vi måtte øve litt før hun godtok den ;) Hun liker naturell best på cheerios og sånn, og den med smak som drikke til mat, i smoothies o.l. :)

Håper hostesafta hjelper han! Den funker gull her i hvertfall. Enkelte barn får visst bivirkninger av den,men har ikke merka noen på Hermine. :)


Sent from my iPad using BV Forum mobile app

Tok litt tilvenningstid med Nytramigen og, men det skal nok gå;)
I morgen skal jeg ut ig ukeshandle, innom apoteket og hente Neocate advance og Neocate spoon eller evt bestille det. Så skal vi kjøpe smoothie, kjøpe my little pony bamser til jentene (de får det istedetfor ett 3 påskeegg fra oldemor) også innom dyrebutikken og kjøpe mat til dyrene og til slutt kjøpe blomster til hagen:D:D:D:D:D

Håper hostesaften hjelper, men fikk ikke den som Hermine fikk, får først den når han har runda 2 år pga han er så liten av vekst og var en del bivirkninger sa legen:confused: Vi fikk Bricanyl!

•☆Tastedingsen☆•
 
Det er gull å handle brukt! Har kjøpt masse til Hermine brukt, det aller meste ser ubrukt ut! :)


Sent from my iPad using BV Forum mobile app

Ja, jeg synes det er flott med bruktklær:D Sparer penger og ikke minst miljøet:p;):D Har handla brukt siden han blei født:) til jentene vil jeg ha de samme klærne, så har ikke handla brukt da:confused::(

•☆Tastedingsen☆•
 
Så fine bilder :)
Herlig å være ute så lenge! Vi var bare ute en liten time, var så sur vind og mye våt snø :p


Sent from my iPad using BV Forum mobile app

Usj, da er det ikke mye gøy og være ute, blir de små bare våte og kalde og:( Godt bare og få en liten luftetur og:):D Når det er fint vær er vi som regel ute fra rundt kl 9 og ute til middag rundt kl 17:D Har stor parasol og skyggeside på baksiden av huset, så oppholder oss ikke kun i steikende sol, det kan bli litt vel mye, ikke minst for de små:)

•☆Tastedingsen☆•
 
Hermine er inne i en fase hvor hun er så sinna på pappaen sin :confused:

Han får ikke gi henne kos eller suss "nei ikke kose pappa" sier hun da. Og når han skal legge henne blir hun helt krakilsk :(

Er så vondt å høre på at hun gråter etter mamma... :oops: Men man skal vel ikke blande seg?

Ikke gjør han det "riktig" som hun er vant til, med å synge til hun sovner. Han sitter bare og hysjer på henne...hva ville dere gjort?

Har mest lyst til å gå inn,for å få henne til å sovne fortest mulig siden hun skal tidlig opp og i bhg i morgen...men da blir han så sur fordi jeg "blander meg" :confused:


Sent from my iPad using BV Forum mobile app
 
Hermine er inne i en fase hvor hun er så sinna på pappaen sin :confused:

Han får ikke gi henne kos eller suss "nei ikke kose pappa" sier hun da. Og når han skal legge henne blir hun helt krakilsk :(

Er så vondt å høre på at hun gråter etter mamma... :oops: Men man skal vel ikke blande seg?

Ikke gjør han det "riktig" som hun er vant til, med å synge til hun sovner. Han sitter bare og hysjer på henne...hva ville dere gjort?

Har mest lyst til å gå inn,for å få henne til å sovne fortest mulig siden hun skal tidlig opp og i bhg i morgen...men da blir han så sur fordi jeg "blander meg" :confused:


Sent from my iPad using BV Forum mobile app

Hmm, kan forstå dere begge på en måte:)
Skjønner godt du gjerne vil ha hu skal sove og ikke være lei seg, men på den andre siden må jo pappa få lov og gjøre ting på sin måte og? :confused:
Jentene har hatt sånne perioder de og. Her får ingen av de sove om ikke både mamma og pappa har vært og sagt natta, om vi begge er hjemme selvsagt:)
Uansett skjønner jeg du synes det er vondt for mammahjertet og høre på at hu er lei seg og ønsker mamma.

•☆Tastedingsen☆•
 
Nå får vi snart besøk av en kompis. Han ville spandere taco, så jeg får hive meg i dusjen før vi skal se film og kose oss med Taco;)
Ungene fikk hjemmelaga gryte og ris til middag, det falt i smak hos alle 3, Emmeth spiste 3 porsjoner:D:D:D:D
Også fikk de en is etterpå;) Emmeth ville heller ha mer middag:eek: Hehe. .
Ha en fin kveld alle sammen:):):)

•☆Tastedingsen☆•
 
Blei veldig kult, elsker rosa jeg da:cool::p
Ja, må nesten ta litt og litt, ellers blir det fort litt dyrt:eek:;)

•☆Tastedingsen☆•

Hehe ja jeg er glad i rosa jeg å :) nå har jeg hatt svart/hvit stil lenge, og merker jeg savner bitte litt farger innimellom :)

Ja skulle ønske jeg hadde masse penger..haha så kunne jeg fått det akkurat som jeg vil her:rolleyes:
 
Back
Topp