Torsdag 24.04. :)

Så herlig Emmeth er :D
 
Hehe, hun var fornøyd med buksa selv også, er jo mus på den :p

Jeg liker prioriteringene dine når han sover ;)


Sent from my iPad using BV Forum mobile app
Ja, det var en grei prioritering :D
Jeg skal lese masse neste uke da mannen mest sannsynlig får fri, og så skal jeg ut og gå trappene i kveld og gå langtur med lillesøs i morgen :D
Så det veier vel opp!
 
Nååå, SÅ fornøyd da :D

Skjønningen :rolleyes:


Sent from my iPad using BV Forum mobile app

Vi hører på musikk, Pharrell med HAPPY, Emmeth digger den;)

•☆Tastedingsen☆•
 
Marian87: Hurra for Hermine som er feberfi og i farta igjen :D:D:D Men ikke-hurra for deg som har vondt, Marianne :( så på fb at det er tilbud ja! Men aldri her vi bor.. haha.. fine bilder av snuppa di med "krone" også ;)


Mammatil2prinsesser&1prins: deilig med en alenedag sammen med søtingen :) håper han har fått sovet litt!
Stakkar lille kattepusen da:( håper hun ikke har fått skrekken for å gå ut igjen!


Fru H: så fint at dere nok en gang har hatt en grei natt :D er jo så godt å bare lene seg tilbake og slappe av når man ikke har bark rundt seg:D så kos deg med det;)
 
Ja, det var en grei prioritering :D
Jeg skal lese masse neste uke da mannen mest sannsynlig får fri, og så skal jeg ut og gå trappene i kveld og gå langtur med lillesøs i morgen :D
Så det veier vel opp!
Huff, jeg har nesten ikke fått jobbet med oppgaven den siste måneden pga mye sykdom :( ...og neste uke er bare 3 arbeidsdager så skal vi reise i konfirmasjon til 1.mai-helgen. Så det ser dårlig ut for å få gjort så mye...i tillegg må jeg få jobbet i mai og juni så vi har noe å leve for i juni og juli når det ikke er studielån...ser i det hele dårlig ut for hele oppgaven per nå :p

Så flink du er som får inn trening da! Gleder meg til det tiner her så jeg kan sykle til Uit! :)


Sent from my iPad using BV Forum mobile app
 
Hello girls :)

Jeg og Leoh er på helsestasjon :) venter på at de 20 minuttene etter vaksine skal gå:p han er nå 72 cm, og veier 8.375 g :) stor og fin gutt som også scora perfekt hos barnelegen :D

Når vi er ferdige her, så skal jeg gå å se litt rundt på byen :) prøvde å se etter strømpebukser og tights til Emira, men var lite av det gitt:oops: og de som driver butikker ønsker at folk skal handle lokalt? :confused: jammen ikke lett når de ikke tar inn nye klær!.. finner samme klær som jeg fant for 2 år siden..haha.. uff!

Ønsker alle en super dag!
*har ikke fått lest gjennom enda*

For noen fine mål på Leoh:):):):):)
Handle klær på nettet? Jeg handler en del på Ellos, lindex og H&M:)

•☆Tastedingsen☆•
 
Nå går vi ut i finværet;)
Må nyte det mens vi kan:)

•☆Tastedingsen☆•
 
Så flotte mål! Stor og fin gutt :D Hermine var 8.8kg ved 12 måneder :p ;)

Kjedelig å ikke finne klær i butikkene! Du får bestille på nett ;)


Sent from my iPad using BV Forum mobile app

Hehe ja er forskjell på di små! :p han er jo stor for alderen da, men følger sine egne mål perfekt :)

Tenkte på det samme, bestille fra nett..hun har nesten ikke bukser, og vil stort sett bare gå med tights.. og evt strømpebukse med kjoler.. hehe.. men skal til Kongsberg i midten av mai, så kansje jeg skal drøye det litt :)
 
For noen fine mål på Leoh:):):):):)
Handle klær på nettet? Jeg handler en del på Ellos, lindex og H&M:)

•☆Tastedingsen☆•

Hehe takk :) tenkte også å handle på nett.. men vi skal til kongsberg i midten av mai, så lurer på om jeg skal drøye det til da.. har erfaring med at mye av det jeg handler på nett har vært enten for smått eller stort i str..så liker best å se plaggene live :p hehe.. meeeeen har laget en laaang ønskeliste med klær på lekmer.no:eek::p
 
Hehe ja er forskjell på di små! :p han er jo stor for alderen da, men følger sine egne mål perfekt :)

Tenkte på det samme, bestille fra nett..hun har nesten ikke bukser, og vil stort sett bare gå med tights.. og evt strømpebukse med kjoler.. hehe.. men skal til Kongsberg i midten av mai, så kansje jeg skal drøye det litt :)
Deilig når de spiser godt og legger på seg som de skal, da trenger man ikke bekymre seg så mye for det ;) Hermine var veldig småspist i den alderen, ville kun ha mm og fikk mageknip av fast føde. Slitsomt å bekymre seg for at kurven flater ut o.l.!

Ellos har jo utrolig mye fint! De selger jo Name It også nå :) ...liker at man får det på regning og kan betale i avdrag :p


Sent from my iPad using BV Forum mobile app
 
Jeg fikk kjøpt litt annet da hvertfall :p
Dette til Leoh. Kjøpte str 80:eek::p
1398340299369.jpg

Og denne jakka til Emira :) skogstad, til 500kr.. dyrt nok! Men holder nok til neste vår hvertfall :)
1398340370692.jpg

Nå mangler det bare en hel haug med klær til Emira og Leoh haha.. uff, ikke rart pengene forsvinner!
 
Deilig når de spiser godt og legger på seg som de skal, da trenger man ikke bekymre seg så mye for det ;) Hermine var veldig småspist i den alderen, ville kun ha mm og fikk mageknip av fast føde. Slitsomt å bekymre seg for at kurven flater ut o.l.!

Ellos har jo utrolig mye fint! De selger jo Name It også nå :) ...liker at man får det på regning og kan betale i avdrag :p


Sent from my iPad using BV Forum mobile app

Ja er utrolig godt å vite at jeg ikke trenger å stresse med å få i ungene mat! Ikke noe gøy når dem ikke vil spise:( Leoh får fortsatt 5 flasker mme.. men drikker alt fra 100ml til 210ml.. + 2 grøtmåltider :) noen ganger kan han drikke 150ml mme etter grøt:eek::p:D hihi

Ellos har mye fint ja:D men har ikke turt å se der..for ender alltid opp med å kjøpe mye.. haha.. men denne gangen har jeg jo faktisk en god grunn ;) visste ikke at de hadde name it der :D
 
Har ikke fått lest gjennom ennå jenter. Er hos pappa nå. Nettet vårt er heeelt nede. I 2 dager. Kjipt. Håper vi får det tilbake til vi kommer hjem i morgen :)

Vært med mamma og søstrene mine i Askim på senteret der. Handlet en shorts til K. Perleøredobber til meg. Nye pysjer til barna og sokker. Deilig med nye ting :)

Har fått fikset nytt bankkort. Har fått navnet til K etter alle disse årene. Tok sin tid ;)
Og nytt bilde. Har ikke tatt bilde siden jeg var 16-17 år. Hehe...

Vi skal grille idag....
Her kommer noen bilder fra grillingen igår og noe fra idag :)
 

Vedlegg

  • 1398343241299.jpg
    1398343241299.jpg
    56,4 KB · Visninger: 10
  • 1398343254150.jpg
    1398343254150.jpg
    33,3 KB · Visninger: 11
  • 1398343273785.jpg
    1398343273785.jpg
    104,9 KB · Visninger: 11
  • 1398343294611.jpg
    1398343294611.jpg
    62,5 KB · Visninger: 11
Har ikke fått lest gjennom ennå jenter. Er hos pappa nå. Nettet vårt er heeelt nede. I 2 dager. Kjipt. Håper vi får det tilbake til vi kommer hjem i morgen :)

Vært med mamma og søstrene mine i Askim på senteret der. Handlet en shorts til K. Perleøredobber til meg. Nye pysjer til barna og sokker. Deilig med nye ting :)

Har fått fikset nytt bankkort. Har fått navnet til K etter alle disse årene. Tok sin tid ;)
Og nytt bilde. Har ikke tatt bilde siden jeg var 16-17 år. Hehe...

Vi skal grille idag....
Her kommer noen bilder fra grillingen igår og noe fra idag :)

For en stilig liten Wael :D og en nusselig Mina :D fin familie du har :)

Kjedelig uten nett ja! Håper det er tilbake når dere kommer hjem :)
 
Kjempe fine klær :)
Er det fra en lokalbutikk? :)

Jepp.. de til Leoh er en lokalbutikk som selger mest klær fra name it og noe reflex :) men lite utvalg! Jakka til Emira er fra G-sport :)
 
Back
Topp