**IKM uke 19**

Jeg kommer inn hit. Ingen el enda, selv om den egentlig skulle kommet i uke 18. Håper jeg slipper å vente stort mer, men jeg aner ikke når IKM er siden syklusen er litt ute på sykkeltur. Kanskje jeg bare kan skrives opp på søndag 11.05 og heller endre på det hvis el kommer? :)

Ønsker et hjertebarn ❤

Velkommen til oss:) skriver deg opp 11.05,så kan vi heller bytte om,det går bra:)

Og vips så kom jeg hit.

Nå har jeg hengt i uke 18-tråden i tre uker, men nei, ingen el enda, så vips, da ble det uke 19. Så da håper jeg at jeg slipper å flytte videre til uke 19. Jeg vet ikke dato for IKM før jeg har hatt EL, så vi får se når det blir.

Velkommen skal du være :-) hvem dato vil du jeg skal sette deg opp på? Eller skal vi bare vente å se først? :)

Jeg tror jeg må flytte tilbake til ikm uke 18 jeg. Tror jeg er 2 dpo i dag. Det vil si at jeg er 14dpo neste lørdag. Da må jeg flytte tilbake, men jeg følger med på dere også:) Bina skal du flytte til ikm uke 18? Er ikke du også 2dpo. Har du lengre lutealfase?
Jeg er litt der og her. Må bare se når ff bekrefter el først

Sent from my HTC One X using BV Forum mobile app

Nyter livet ute i solen <3

Sent from my C6603 using BV Forum mobile app

Vedlegg

• 1398082032884.jpg
    1398082032884.jpg
    46,5 KB · Visninger: 59
Det så deilig å fredelig ut :-) kjempe nydelig vær idag altså. Ligger som ett slakt utpå verandan,og nyter sola :D
Ja, det er ganske fint å bo så fredelig til på slike dager :-)

Sent from my C6603 using BV Forum mobile app

Har ett spm ang EL tester. I hvor mange dager kan den være positiv? Er nå på dag17,hadde positiv test dag 15,igår og idag. Kan det stemme da? Tempen har ikke steget noe særlig heller. Hilsen ei som ikke skjønner alt:p

Har ett spm ang EL tester. I hvor mange dager kan den være positiv? Er nå på dag17,hadde positiv test dag 15,igår og idag. Kan det stemme da? Tempen har ikke steget noe særlig heller. Hilsen ei som ikke skjønner alt:p

Jeg er ingen ekspert men jeg mener å ha lest at kroppen da jobber med å slippe egget? Når testen blir negativ har egget sluppet. Er testene like sterke alle tre dagene?

Sent from my iPhone using BV Forum

Hei damer! Tilbake fra påskeferie og håper på EL denne uken. Har ikke sluttet å blø etter kjemisk/sa men det ser ut sim det begynner å nærme seg slutten. Jippi!

Jeg er ingen ekspert men jeg mener å ha lest at kroppen da jobber med å slippe egget? Når testen blir negativ har egget sluppet. Er testene like sterke alle tre dagene?

De er vel ganske like sterke alle tre? Litt svakere på dag15 kanskje. Typisk at kroppen skal ha problemer med å slippe egget nå, nå som mannen drar avgårde på jobb igjen ikveld eller i morgentidlig..

Vedlegg

• 2014-04-21 18.02.04.jpg
    2014-04-21 18.02.04.jpg
    317,8 KB · Visninger: 54
jeg synes den siste så litt sterkere ut enn de to andre. egget slipper nok veldig snart :)

jeg synes den siste så litt sterkere ut enn de to andre. egget slipper nok veldig snart :)

Ja den fra idag er vel kanskje litt sterkere. får satse på at det slipper snart og at det har holdt med kosing:p blir en sjappis nå som vesla er borti gata hos bestemor og bestefar sin,må utnytte sjansene veitu;)hehe. så da får man bare krysse det som krysses kan for at det blir en liten spire ut av det:D

Ja den fra idag er vel kanskje litt sterkere. får satse på at det slipper snart og at det har holdt med kosing:p blir en sjappis nå som vesla er borti gata hos bestemor og bestefar sin,må utnytte sjansene veitu;)hehe. så da får man bare krysse det som krysses kan for at det blir en liten spire ut av det:D
vi fikk jo ikke lagt inn nok vi heller, må bare krysse fingre for at det var noen sjappe svømmere blant ladningen:P
Gå for en sjappis :D holdt med 1 gang da jeg ble gravid med mini, så antall sex skal ikke alltid ha så mye å si-

Det må jo være rett rundt hjørnet i alle fall, så da burde det jo holde med et hump i dag :). Krysser fingrene!

De er vel ganske like sterke alle tre? Litt svakere på dag15 kanskje. Typisk at kroppen skal ha problemer med å slippe egget nå, nå som mannen drar avgårde på jobb igjen ikveld eller i morgentidlig..
Husk at sædceller kan leve opptil ca 5 døgn i deg, så sjansen er stor uansett om egget først slipper i morgen eller senere.

Ønsker oss en liten skatt ❤️

Blei en liten sjappis gitt;) el må være rett rundt hjørnet nå burde å være,for nå var det ganske vondt. Stanga vel borti tappen:p

Ja vet dem kan leve en stund. Men har lissom ikke troa på at dem overlever så lenge. Men satser på at mannen har noen supre svømmere blant ladningen/e :D

å fy pokker som det satte i gang med stikking i livmora nå.
ubehagelig er det.

Back
Topp