**IKM uke 19**

Håper det!! Jeg har også god tro denne pp. Jeg har også begynt å få eggløsningssmerter, men ikke noe særlig slim tror jeg. Bare sædrester evnt. :P
Ikke så lett å skille el slim og sædrester.
Skulle i dusjen ,men så ble over falt av mannen med en sjapp en. :p haha.

Sent from my HTC One X using BV Forum mobile app

Som jeg savner den tiden :D :P Ser veldig til at barna flytter ut :D :P haha... Litt tidlig å planlegge kanskje :P

Som jeg savner den tiden :D :P Ser veldig til at barna flytter ut :D :P haha... Litt tidlig å planlegge kanskje :P
Bittelitt tidlig å planlegge ja:p
Savner også den tiden. Med sex hele tiden og overalt :p nå må alt planlegges:p

Hehe... :D Ikke sant :p Tror ikke det blir i år :p men snart :) Tror han er litt "redd" :p Han liker ikke noe sånt stor ståhei, så skjønner han godt :)
Men dere trenger jo ikke å lage noe stort ståhei ut av det;) Bare nærmeste familie, ikke noe stor fest og stor oppmerksomhet. :D

Oi det kan vi like :D Han tar initiativ også. Han er skikkelig med denne pp da :D?

Som jeg savner den tiden :D :p Ser veldig til at barna flytter ut :D :p haha... Litt tidlig å planlegge kanskje :p
Hihi det skjer fortsatt titt og ofte her i gården. Blir nok mindre av det når barna kommer, men det går helt fint :D

Da er vi hjemme fra badeland. Tror faktisk jeg er mer sliten enn vesla er. Hun har jo energi til 100 nå. Skravla går i ett her. Haha:D soffan var ekstra god å ligge på nå altså:p

har dere damer noen påskeplaner da? Her blir vi bare hjemme å koser oss. Noen ganger kunne jeg ønske vi hadde ei hytte å dra til.
Men vi gjør det beste ut av det her hjemme:)

Da er vi hjemme fra badeland. Tror faktisk jeg er mer sliten enn vesla er. Hun har jo energi til 100 nå. Skravla går i ett her. Haha:D soffan var ekstra god å ligge på nå altså:p

har dere damer noen påskeplaner da? Her blir vi bare hjemme å koser oss. Noen ganger kunne jeg ønske vi hadde ei hytte å dra til.
Hvor gammel er hun? Så gøy med badeland :D Her får jeg besøk av venninner i kveld, vi skal skravle, kose oss med god mat og snacks :)

Ingen påskeplaner. Bare slappe av og prøve å kose oss :P Hadde vært litt lettere om det ikke hadde regnet ute :P

Er å sjekker ang vognplassen vi har overtatt :)
Ellers venter jeg nå på avreise :)

Ønsker oss en liten skatt ❤️

Hvor gammel er hun? Så gøy med badeland :D Her får jeg besøk av venninner i kveld, vi skal skravle, kose oss med god mat og snacks :)

Blir 5 år nå i mai! Ja gøy for både små og store det:p så koselig da. Savner en ordentlig jentekveld altså. Det er jo så kos å bare sitte sånn å skravle å kose seg med god mat:D kose dere masse ikveld da:)

Ingen påskeplaner. Bare slappe av og prøve å kose oss :p Hadde vært litt lettere om det ikke hadde regnet ute :p

ålreit det også da:) det er sant. Men vi får satse på go'vær i mårra. Er vel meldt helt strålende vær i mårra. Da skal dagen tilbringes i solveggen hvertfall:p

Er å sjekker ang vognplassen vi har overtatt :)
Ellers venter jeg nå på avreise :)

Ønsker oss en liten skatt ❤️

Har dere campingvogn? Ja nå er det ikke lenge igjen til avreise din heldiggris:)

2014-04-17 16.14.40.jpg

Jeg blir aldri klok på disse EL testene jeg, igår var den jo mye sterkere enn idag. Jeg temper,men tempen har holdt seg på rundt 36.20 i en uke nå. Kanskje ikke kroppen får til å slippe egget denne mnd? Hmmm.

Vis vedlegget 57727

Jeg blir aldri klok på disse EL testene jeg, igår var den jo mye sterkere enn idag. Jeg temper,men tempen har holdt seg på rundt 36.20 i en uke nå. Kanskje ikke kroppen får til å slippe egget denne mnd? Hmmm.
Eggløsningstestene mine også varierer veldig. De kan bli sterkere, for så å bli svakere også sterkere igjen. Min eggløsningstest går ofte fra sånn som din til positiv på en dag :)

Back
Topp