Vi som temper(Ny)

Jeg fornyet også VIP da det gikk ut. Det er mest for gøy, men jeg liker det.

fra app
ff er ikke særlig spennende uten denne VIP funskjonen. men jeg tar 3 mnd av gangen, siden dette blir antagelig den siste vi prøver på. så da trenger jeg ikke ff igjen senere.

Jeg har tatt et år om gangen jeg. Siste etter planen ja, men det tar jo tid...

Ff er ikke spennende uten, men praktisk er den uten også, og grafen kan være spennende. Men VIP er gøy, og spennende å leke med, ja

fra app

Æsj nå må jeg fornye vip. er blitt så avhengig av disse ekstra greiene :p
ennå en uke til el, så her er jeg bare i ventemodus. får bare begynne på sengekosen så mannen ikke føler press når el kommer, og får kalde føtter:p

Høres bra ut ;) :D

ff er ikke særlig spennende uten denne VIP funskjonen. men jeg tar 3 mnd av gangen, siden dette blir antagelig den siste vi prøver på. så da trenger jeg ikke ff igjen senere.
Jeg har tatt et år om gangen jeg. Siste etter planen ja, men det tar jo tid...

Ff er ikke spennende uten, men praktisk er den uten også, og grafen kan være spennende. Men VIP er gøy, og spennende å leke med, ja

fra app

Ja, FF er ikke spennende uten VIP delen :P Går jo glipp av mye når man ikke har den :P :D
Nei, så kjipt :(

Da har hun kommet :P Dustete greier :( :P

Gi meg styrke!! Jeg har ikke temphopp.. River snart av meg håret.. Lei av å vente, og har enda mer sympati med dere som må vente leeeenge på el måned etter måned..
Ser den... Men nå MÅ det jo være rett rundt hjørnet? Kjører dere fortsatt hver dag, eller?

Æsj nå må jeg fornye vip. er blitt så avhengig av disse ekstra greiene :P
ennå en uke til el, så her er jeg bare i ventemodus. får bare begynne på sengekosen så mannen ikke føler press når el kommer, og får kalde føtter:P
Jeg har også VIP, og kommer til å fornye når den går ut.

Sent from my iPhone using BV Forum

Da får jeg gå til innkjøp av nytt termometer i dag og se om det gjør susen :P

Ønsker oss nr 2 så inderlig <3

PP1 - 27
PP2 - 45 Kjemisk (?)
PP3 - ?

Ser den... Men nå MÅ det jo være rett rundt hjørnet? Kjører dere fortsatt hver dag, eller?

Ja, hvis ikke "gir" jeg opp.. :P Får være måte på hvor lang tid det skal ta å få el. ;) Blir spennende å se når tr kommer denne mnd, selv om jeg håper at jeg ikke får vite det ;) Vi har annenhver dag.. Men har blitt to dager på rad nå, men bare fordi det har vært lyst inni bildet og ikke bare plikt. Litt bedre løsning, tror jeg.. Hvordan ligger du an i løypa?

Snart EL, håper jeg! Fikk veldig svak strek på EL-testen i dag, men hadde drukket mye. Spent på hvordan den ser ut i morgen. Krysser fingrene for EL seinest torsdag, da drar vi nemlig på hytten med familien.

Sent from my iPhone using BV Forum

Ja, hvis ikke "gir" jeg opp.. :p Får være måte på hvor lang tid det skal ta å få el. ;) Blir spennende å se når tr kommer denne mnd, selv om jeg håper at jeg ikke får vite det ;) Vi har annenhver dag.. Men har blitt to dager på rad nå, men bare fordi det har vært lyst inni bildet og ikke bare plikt. Litt bedre løsning, tror jeg.. Hvordan ligger du an i løypa?
Sikkert smart å heller ta det sånn :) Jeg fikk positiv el-test i dag, og skal på 5-retter på Bølgen&Moi med mannen i dag, så føler vi ligger godt an ;)

Sikkert smart å heller ta det sånn :) Jeg fikk positiv el-test i dag, og skal på 5-retter på Bølgen&Moi med mannen i dag, så føler vi ligger godt an ;)
Hurra for pos test! Jeg er på cd9.. Hatt litt stikkinger i høyre side i dag. Spent på sjekk hos gyn i morgen :)

Sent from my GT-I9100 using BV Forum mobile app

Æsj nå må jeg fornye vip. er blitt så avhengig av disse ekstra greiene :p
ennå en uke til el, så her er jeg bare i ventemodus. får bare begynne på sengekosen så mannen ikke føler press når el kommer, og får kalde føtter:p

Måtte fornye nettopp jeg også, tenkte jeg skulle ta 3 mnd, men fikk tilbud på 1 år for under halve normalprisen, så gikk for det.

Jeg valgte den laveste av alternativene mine i dag, så se tempen ut til å kanskje ikke så ille preget av at vi er tre i ei smal seng.

Jeg målte 36,45 kl 4.50 som jeg har justert en time, 0,1 frem. Jeg målte også 36,65 kl seks...

Vi får se.

fra app

Hva er ekstra på VIP?

Leo vil bli storebror <3
Der er en tabell over det på ff. Skal se om jeg finner link, men er på mobil.

Det er stort sett det å registrere og sammenligne symptomer, tolke dem, se grafene dine lagt over hverandre og sånne ting.

fra app

Back
Topp