min kjære mann skal på apoteket i morgen

Bambien

Flørter med forumet
å kjøpe test til meg ..... :eek: klarer ikke vente lenger :Heartred

hvilken test anbefaler dere at han kjøper? testen blir tatt i morgen........ shiiiiiiiiiiit !!!!! GRUER MEG !!!!!! :eek:

burde være en som slår ut tidlig, for vet bare at jeg passer inn her men aner ikke hvor langt jeg er på vei evt :eek:

Er ikke så erfaren i testjungelen, sikkert noen som kan svare bedre enn meg... Vil bare si LYKKE TIL:-D

Sent from my GT-I9295 using BV Forum mobile app

Kanskje satse på doc morris om du trur du er før iKM. Trur du at du er over IKM ville jeg satset på cb digital. Da får du jo en pekepinn på hvor mange uker det er siden el.

Lykke til!!!!

♡ Termin 10 desember 2014 ♡

Taster på appen :)

Kanskje satse på doc morris om du trur du er før iKM. Trur du at du er over IKM ville jeg satset på cb digital. Da får du jo en pekepinn på hvor mange uker det er siden el.

Lykke til!!!!

♡ Termin 10 desember 2014 ♡

Taster på appen :)
Jeg har ikke fått menstruasjon tilbake etter jeg fødte så aner ikke :O Tusen takk :D

sitter på mobilen

Vil også anbefale rfsu test som du kan kjøpe på butikken :) Doc morris sine tester har jeg hørt at det er mangen som har fått "falsk" positiv med.. :/ Tror det er lett å se skyggestrek på den og dermed tro at det er en positiv test. Uansett masse lykke til i morgen :D :D Gleder meg til oppdatering!! =)

Vil også anbefale rfsu test som du kan kjøpe på butikken :) Doc morris sine tester har jeg hørt at det er mangen som har fått "falsk" positiv med.. :/ Tror det er lett å se skyggestrek på den og dermed tro at det er en positiv test. Uansett masse lykke til i morgen :D :D Gleder meg til oppdatering!! =)
Takk for tipset :) gruer meg :O Tusen takk :D blir deppet om det ikke er noe :(

sitter på mobilen

Jeg testet med doc morris sin 3+2 og fikk positiv! :)

♡ desember 2014 ♡

Best å ta på morgen er det ikke? :)

sitter på mobilen
Kommer helt an på..Jeg fikk sterkere tester på kvelden enn på morgen..D gjorde jeg før ikm også, men i med du ikke vet når den er så hadde jeg kjøpt to å tatt en i kveld og en i morgen:p Hehe..Jeg hadde ikke klart å vente, men d er meg;)

Så sinnsykt spennende :) :) gleder meg til oppdatering !!

To gutteklumper født 08&13 og lilleklump termin 01.12.14 :) <3

Jeg drikker kun par ml av gangen pga kvalmen. Ikke drikke på 3 timer fra nå eller 1 time fra nå? :)

sitter på mobilen
Du skrev du ikke hadde vært på do siste to timer så da trenger du bare vente en time til sånn at d blir tre timer etter forrige do besøk;)

Ooohh, spennende ;) Håper virkelig du får positiv test i kveld!! Følger spent med :p

Back
Topp