min kjære mann skal på apoteket i morgen

Nå går han ... :eek: kjenner nervene bygger seg opp :eek: men tar en i morgen også :)

sitter på mobilen
 
Så spennende! :D :D
 
Spennende! Gleder meg til oppdatering:)

♡ desember 2014 ♡
 
Kommer oppdatering i morgen :) de hadde ikke noen :( jaja .. han lovet å ha de her til morgen urin i morgen og en til kvelden i morgen :)

sitter på mobilen
 
Er jo ikke lenge til uansett (selv om det kan følest ut som en evighet) :)
 
Tiden går fort mens man sover :p :D
 
Ja :D spydde igjen. Sjokolade er fyfy! Legger meg snart :) oppdaterer i morgen :)

sitter på mobilen
 
Rett inn hit i morgen :D Når står du opp Bambien? :p
 
Jeg har testet UATLLIGE ganger med mange forskjellige typer,og de jeg fikk best og tidligste resultat av var faktisk fra A1 testene de selger på apoteket :) Faktisk fra 7-8 DPO.

Lykkeønskninger er sendt din vei, håper vi ses her imorgen & helt frem til desember med mer :D:signs003
 
Jeg har testet UATLLIGE ganger med mange forskjellige typer,og de jeg fikk best og tidligste resultat av var faktisk fra A1 testene de selger på apoteket :) Faktisk fra 7-8 DPO.

Lykkeønskninger er sendt din vei, håper vi ses her imorgen & helt frem til desember med mer :D:signs003
Vi har ikke apotek 1 her :/ kun boots og matbutikker :) han kjøper testene i butikken :) Tusen takk :D håper det samme :D datteren min sover nå, så da sover jeg og. God natt søtinger :D

sitter på mobilen
 
Nesten så jeg setter på vekkerklokke :D :p
 
Vi har ikke apotek 1 her :/ kun boots og matbutikker :) han kjøper testene i butikken :) Tusen takk :D håper det samme :D datteren min sover nå, så da sover jeg og. God natt søtinger :D

sitter på mobilen

De har de på boots også, skrev ikke apotek1 men navnet på testet som heter A1 !! ;)
Du får ha en god natt & igjen lykke til imorgen kjære du:):)
 
Back
Topp