Bambien
Flørter med forumet
Å ja sånn ja må drikke litt siden ammerDu skrev du ikke hadde vært på do siste to timer så da trenger du bare vente en time til sånn at d blir tre timer etter forrige do besøk
sitter på mobilen
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Å ja sånn ja må drikke litt siden ammerDu skrev du ikke hadde vært på do siste to timer så da trenger du bare vente en time til sånn at d blir tre timer etter forrige do besøk
D går nok braSpent å høre og ikke minst se hvordan d gårÅ ja sånn ja må drikke litt siden ammer
sitter på mobilen
Føles sånn ut :/ var sånn med datteren min og. Skal snart legge meg så da blir det ikke lengeEr jo ikke lenge til uansett (selv om det kan følest ut som en evighet)
Vi har ikke apotek 1 her :/ kun boots og matbutikker han kjøper testene i butikken Tusen takk håper det samme datteren min sover nå, så da sover jeg og. God natt søtingerJeg har testet UATLLIGE ganger med mange forskjellige typer,og de jeg fikk best og tidligste resultat av var faktisk fra A1 testene de selger på apoteket Faktisk fra 7-8 DPO.
Lykkeønskninger er sendt din vei, håper vi ses her imorgen & helt frem til desember med mer
Vi har ikke apotek 1 her :/ kun boots og matbutikker han kjøper testene i butikken Tusen takk håper det samme datteren min sover nå, så da sover jeg og. God natt søtinger
sitter på mobilen
Da kjøper han den om de har den trodde det var apotek 1 sin utfra navnet Tusen takk ha en god nattDe har de på boots også, skrev ikke apotek1 men navnet på testet som heter A1 !!
Du får ha en god natt & igjen lykke til imorgen kjære du