Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Så ikke at det var skrevet mye her etter at jeg åpnet siden..Nå må vi få oppdatering snartSå spennende!
![]()
Er den helt hvit?? Sikker? Kan du ta et nærmere bilde?
♡ Termin 10 desember 2014 ♡
Taster på appen![]()
Jeg også syns jeg ser noeSer du også en skygge?
Ja cb er sikker, MEN ikke så sensitiv som de tre jeg nevnte overStår jo 99% sikker :'( har en jeg kan ta i kveld... min kjære mann sier testen er god og sikker :'( har ikke hatt mensen siden jeg fødte så vet ikke. Har ikke mye peiling :/
sitter på mobilen
Kommer tester i posten fra tostreker denne uken. Vet ikke om jeg tørr å se flere negative tester :'(Som Lykkelig82 sier så er jo ikke håpet ute..Cb er jo ikke av de sensitive..Hadde heller prøvd m en Rfsu, A1 eller docmorris så lenge du ikke vet hvor i syklusen du er![]()
Er jo sjans for at d er tidlig og i m cb ikke er så sensitiv som andre så er jo ikke håpet uteKommer tester i posten fra tostreker denne uken. Vet ikke om jeg tørr å se flere negative tester :'(
sitter på mobilen
Sist ventet jeg 4 uker med å teste og den var sterk positiv. Får ha ett lite håp ut uken ♡Er jo sjans for at d er tidlig og i m cb ikke er så sensitiv som andre så er jo ikke håpet ute![]()