Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Så ikke at det var skrevet mye her etter at jeg åpnet siden..Nå må vi få oppdatering snart Så spennende!
Er den helt hvit?? Sikker? Kan du ta et nærmere bilde?
♡ Termin 10 desember 2014 ♡
Taster på appen
Jeg også syns jeg ser noeSer du også en skygge?
Ja cb er sikker, MEN ikke så sensitiv som de tre jeg nevnte overStår jo 99% sikker :'( har en jeg kan ta i kveld... min kjære mann sier testen er god og sikker :'( har ikke hatt mensen siden jeg fødte så vet ikke. Har ikke mye peiling :/
sitter på mobilen
Kommer tester i posten fra tostreker denne uken. Vet ikke om jeg tørr å se flere negative tester :'(Som Lykkelig82 sier så er jo ikke håpet ute..Cb er jo ikke av de sensitive..Hadde heller prøvd m en Rfsu, A1 eller docmorris så lenge du ikke vet hvor i syklusen du er
Er jo sjans for at d er tidlig og i m cb ikke er så sensitiv som andre så er jo ikke håpet uteKommer tester i posten fra tostreker denne uken. Vet ikke om jeg tørr å se flere negative tester :'(
sitter på mobilen
Sist ventet jeg 4 uker med å teste og den var sterk positiv. Får ha ett lite håp ut uken ♡Er jo sjans for at d er tidlig og i m cb ikke er så sensitiv som andre så er jo ikke håpet ute