Håndarbeidstråd

disse var bare så nusselige :D skikkelig ntåååå faktor :D

Hihi, må si meg enig ;p blir nok mange vottepar til den lille :) satser på å få til sokker også snart ;)

Sent from my C6603 using BV Forum mobile app

Hihi, må si meg enig ;p blir nok mange vottepar til den lille :) satser på å få til sokker også snart ;)

:D

Bare ikke gjør som ei skolevenninne av meg.
Hun skulle forberede seg godt i tiden hun måtte ta ut perm før fødsel og strikket sokker (læsta). Etter det 12 paret innså hun at alle var i størrelse nyfødt! Hurra ammetåke, på forskudd! *ler*

:D

Bare ikke gjør som ei skolevenninne av meg.
Hun skulle forberede seg godt i tiden hun måtte ta ut perm før fødsel og strikket sokker (læsta). Etter det 12 paret innså hun at alle var i størrelse nyfødt! Hurra ammetåke, på forskudd! *ler*

Hihihi ;p det skal jeg prøve å passe på ja. Skulle jeg glemme meg får jeg bare selge eller gi bort noen ;)

Hvis noen skulle ønske å bestille hentesett eller hva enn, så strikker jeg på bestilling ;)

Sent from my iPhone using BV Forum

Må si at jeg skulle ønske jeg kunne strikke osv. Men strikker for stramt så blir liksom ikke no av den strikkinga. Men skal lære meg det 1 dag .. :P Morsomt å se når det skjer :)

Jeg strikker også veldig stramt men det trenger ikke å være dårlig. Jeg går alltid opp en halv pinnestørrelse bare. Får mye kommentarer på hvir jevnt og fint jeg strikker så ikke se håpløst det :)

Sent from my iPhone using BV Forum

Akkuratt ferdig med et lite ullsett til min lille skatt:) nå er en liten mariusdress neste prosjekt:)

Sent from my GT-I9505 using BV Forum mobile app

Vedlegg

• 1396983793149.jpg
    1396983793149.jpg
    54,1 KB · Visninger: 44
Orker ikke å strikke noenting jeg for tiden.. Har jeg ledig tid blir det bare daffing dessverre..

Holder også på med fuglemammas body, men da i beige, så passer den begge kjønn. :)

Lue laget idag :)

Sent from my D5503 using BV Forum mobile app

Vedlegg

• 1397404557463.jpg
    1397404557463.jpg
    67,7 KB · Visninger: 50
Begynt på et vognteppe. Offwhite farge siden jeg ikke skal ha tidlig ultralyd.... Pinne 3 og tynt babyullgarn så kommer til å ta tid.....

Jeg har henklet et babyteppe og snart ferdig med en henklet jakke. Blir vel å strikke et vognteppe etter hvert, men ikke noe stress med det enda ;-)

Back
Topp