Bilå
Flørter med forumet
Knallfin! Hva mønster bruker du?Vis vedlegget 55512
Fuglemamma's omslagsbody på pinnene om dagen. Vet ikke kjønn så blir å strikke i begge fargerMå bruke opp litt av garnlagret mitt
Sent from my iPhone using BV Forum
Bilå
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Knallfin! Hva mønster bruker du?Vis vedlegget 55512
Fuglemamma's omslagsbody på pinnene om dagen. Vet ikke kjønn så blir å strikke i begge fargerMå bruke opp litt av garnlagret mitt
Knallfin! Hva mønster bruker du?![]()
Bilå
Hva er strikkefastheten og hva pinner bruker du?Oppskriften heter fuglemamma's omslagsbody.. Den står i strikkeboken "myk start"
Hva er strikkefastheten og hva pinner bruker du?![]()
Bilå
![]()
Fant noe restegarn i en skuff, så da ble det et par sokker(snaaart ferdig med sokk nr 2)
Sent from my iPhone using Tapatalk
ja,men nå tror jeg det må vente til vi har flyttetSelger du??![]()
ja,men nå tror jeg det må vente til vi har flytteter fyllt opp på listene ut april her så pakkes alt ned
![]()
Si ifra når du har plass på lista igjen da, så vil jeg gjerne bestilleDe var råkule!
![]()
takk!! ja de er så kule!!! bor du i trondheim?

aha!! hihihi! du kan få den teksten du vil ja, og nesten den barten du ønskerNei i Grimstad, men jeg har en forkjærlighet for barter![]()
aha!! hihihi! du kan få den teksten du vil ja, og nesten den barten du ønskertar kontakt når jeg er i gang i nytt hus!
Den var finhttp://idasmirakel.vimedbarn.se/sy-ditt-eget-babynest/
Jeg bruker denne, men synes kanskje den ble litt kort, så tenk på om du vil forlenge den litt![]()