Håndarbeidstråd

Limona: så fine :)

Sent from my iPhone using BV Forum

Jeg kan strikke lester til voksne men d tar veldig lang tid :) jeg er glad i å tegne og male ImageUploadedByBV Forum1395473022.984511.jpgImageUploadedByBV Forum1395473057.131638.jpg

Blir imponert av dere altså får jo angst bare jeg ser strikkepinner!!! Så flinke dere er!!

Så utrolig mye fint folk har laget!! Anbefaler å strikke bunad, var så stolt av prinsen:) og den holdt i to år!

Hvis noen har tips til en fin bok med babyoppskrifter tar jeg gjerne i mot! :)

Hvis noen har tips til en fin bok med babyoppskrifter tar jeg gjerne i mot! :)

Kommer jo an på hva du liker. Men jeg liker godt strikkeheftene fra Dale garn og Sandnes garn. Eller så har du: myk start, på pinne nr 3, nøstebarn sin strikke bok :)

ImageUploadedByBV Forum1395580548.832478.jpg

Nyfødtluer

ImageUploadedByBV Forum1395580566.565501.jpg

Voksenluer

DImageUploadedByBV Forum1395604045.022028.jpg
Driver og strikker mariuskofte til meg selv :) En arm ferdig! :D

Skal bare på butikken og kjøpe meg noen gode sokkepinner, så skal jeg hive meg rundt med noen søte barselluer i forskjellige farger og mønstre tenkte jeg. :) Elsker å strikke. :D

Skal bare på butikken og kjøpe meg noen gode sokkepinner, så skal jeg hive meg rundt med noen søte barselluer i forskjellige farger og mønstre tenkte jeg. :) Elsker å strikke. :D

Åh, barselluer var lurt ! Kanskje jeg også må sette igang med noen barselluer i forskjellige farger :) Heklet da men ;p

Åh, barselluer var lurt ! Kanskje jeg også må sette igang med noen barselluer i forskjellige farger :) Heklet da men ;p
Hekle kan jeg ikke, haha. :P Men savnet barselluer med førstemann, så denne gangen skal jeg lage mange. :D

Hekle kan jeg ikke, haha. :p Men savnet barselluer med førstemann, så denne gangen skal jeg lage mange. :D

Hehe, jeg kan nesten ikke strikke ;p Husker så lite av det siden jeg bare hekler. Jeg hadde et par tøyluer til lillemann, men de var i grunnen ganske kjedelige. Satser på å lage noen pene denne gangen :) Har jo god tid enda ;)

ImageUploadedByBV Forum1396175323.429471.jpg
Fuglemamma's omslagsbody på pinnene om dagen. Vet ikke kjønn så blir å strikke i begge farger :) Må bruke opp litt av garnlagret mitt :)

Back
Topp