Testene våre

Jeg synes billig strinmelen ikke blir sterkere hos meg jeg :( synes nesten den var svakere i dag, men det er hvertfall to streker... Kanskje jeg ikke er gravid? Åååå jeg hater dette...

❤️ Desember 2014 ❤️

Taster på appen :)
Ikke hver dag man ser forskjell på dem har jeg funnet ut..Jeg tok en både søndag og i går, dem ser jeg ikke forskjell på..Den jeg tok i dag ser jeg en liten forskjell

Ikke hver dag man ser forskjell på dem har jeg funnet ut..Jeg tok en både søndag og i går, dem ser jeg ikke forskjell på..Den jeg tok i dag ser jeg en liten forskjell
Okei.. Jeg får bare tenke at det er strek der og så lenge det er strek og ikke noe blod får jeg bare tenke positivt :)

❤️ Desember 2014 ❤️

Okei.. Jeg får bare tenke at det er strek der og så lenge det er strek og ikke noe blod får jeg bare tenke positivt :)

❤️ Desember 2014 ❤️

Se bare her på mine..Den øverste er tatt søndag, midten er tatt mandag og den nederste nå i dag.Er ikke store forskjellen..Så ta d helt m ro du:) Legger v dagens alene også før tiden hadde gått ut

Vedlegg

• image.jpg
    image.jpg
    675,4 KB · Visninger: 76
  • image.jpg
    image.jpg
    620,8 KB · Visninger: 74
Se bare her på mine..Den øverste er tatt søndag, midten er tatt mandag og den nederste nå i dag.Er ikke store forskjellen..Så ta d helt m ro du:) Legger v dagens alene også før tiden hadde gått ut
Men dine er hvertfall veldig sterke! Det er ikke mine..

❤️ Desember 2014 ❤️

Her mine fra i går:

ImageUploadedByBV Forum1396334355.422265.jpg

Og fra i dag tidlig

ImageUploadedByBV Forum1396334375.206870.jpg

Kan jo være jeg ikke produserer så mye HCG så tidlig på morgningen. Jeg aner rett og slett ikke!

❤️ Desember 2014 ❤️

Her mine fra i går:

Vis vedlegget 55723

Og fra i dag tidlig

Vis vedlegget 55724

Kan jo være jeg ikke produserer så mye HCG så tidlig på morgningen. Jeg aner rett og slett ikke!

❤️ Desember 2014 ❤️

Husk at hcg dobler seg ca 2. Hver dag..Tror ikke du skal bekymre deg så mye..Jeg er 20dpo i dag om jeg ikke tar feil..Jeg har mer hcg på kveld enn morgen så mulig du heller produserer mer senere på dagen også enn på morgen..Se på listen jeg legger v ang hcg stigningen så kanskje du klarer å få litt mer ro ;):)Du har jo streker på testene dine så spire er d der.,Hvor mange dpo er du?

Vedlegg

• image.jpg
    image.jpg
    89,3 KB · Visninger: 58
Klarer du å få klarere bilde av den siste tror du? Var så uklart så får ikke sammenlignet m den du tok i går

Klarer du å få klarere bilde av den siste tror du? Var så uklart så får ikke sammenlignet m den du tok i går
Det ble så uklart og nå er jeg på jobb.. Men det er garantert rosa strek der.. Hadde bare trodd den skulle være sterkere siden jeg er 15 dpo i dag!

❤️ Desember 2014 ❤️

ImageUploadedByBV Forum1396336497.320911.jpg roet meg litt ned av denne

❤️ Desember 2014 ❤️

Det ble så uklart og nå er jeg på jobb.. Men det er garantert rosa strek der.. Hadde bare trodd den skulle være sterkere siden jeg er 15 dpo i dag!

❤️ Desember 2014 ❤️

OK..Men om du ser på listen så står d at på 14dpo ligger hcg ca på 103 og på 15dpo 140..D er jo ikke mye stigning..Er jo bare ca 37..Testen i morgen er nok sterkere i med at da er den på over 200..Ta d helt m ro dette er nok helt vanlig;) Om du fortsatt er usikker etter jobb så ta en ny da eller i kveld :)

OK..Men om du ser på listen så står d at på 14dpo ligger hcg ca på 103 og på 15dpo 140..D er jo ikke mye stigning..Er jo bare ca 37..Testen i morgen er nok sterkere i med at da er den på over 200..Ta d helt m ro dette er nok helt vanlig;) Om du fortsatt er usikker etter jobb så ta en ny da eller i kveld :)
Huff, ja, man blir jo så usikker.. Føler jeg ikke har noe på jobb å gjøre i dag hvertfall! Kjøper meg CB + i dag og ser. Må man holde seg for å teste på ettermiddagen ?

❤️ Desember 2014 ❤️

Huff, ja, man blir jo så usikker.. Føler jeg ikke har noe på jobb å gjøre i dag hvertfall! Kjøper meg CB + i dag og ser. Må man holde seg for å teste på ettermiddagen ?

❤️ Desember 2014 ❤️

Skjønner den, men som jeg sa så er nok testen din helt normal i forhold til listen m stigningen..Du må ikke holde deg om du er over ikm, men jeg har gjort d likevel for å være sikker :)

Skjønner den, men som jeg sa så er nok testen din helt normal i forhold til listen m stigningen..Du må ikke holde deg om du er over ikm, men jeg har gjort d likevel for å være sikker :)
Håper det :) Vi får bare vente og se :)

❤️ Desember 2014 ❤️

Jeg har med vilje testet annenhver dag nettopp fordi man lett blir redd av den lille forskjellen... Men i starten er det lite hcg og det dobler seg annenhver dag, så på en dag er det ikke store forskjellen. Ikke få panikk, ta en ny i morgen også ser du. :)

Sent from my iPhone using BV Forum

Jeg synes billig strinmelen ikke blir sterkere hos meg jeg :( synes nesten den var svakere i dag, men det er hvertfall to streker... Kanskje jeg ikke er gravid? Åååå jeg hater dette...

❤️ Desember 2014 ❤️

Du har hcg i kroppen ellers ville den jo ikke slått ut. Men det er vel faren med å bruke billigstrimlene som er sensitive. De gir utslag så tidlig at hvordan si dette på en pen måte. Det er større sjanse for at spiren ikke sitter.

Det slo meg da jeg skulle kjøpe nye tester så jeg lot det være fordi jeg ikke vil bli unødig skuffet.

Nå vet jeg jo ikke om det er de sensitive eller de vanlige du har tatt, men hos meg ble det og to ultrasvake tester med to dagers mellomrom. Siden har jeg ikke testet og skal ikke teste før torsdag. Da skal jeg etter EL være 5+0 og da bør feks en med ukeindikator gi meg en pekepinn på om dette går veien.

Jeg krysser fingrene for deg snuppa. Og ikke glem at du har testet tidlig. Selv om HCG en skal dobles over hva er det 48 timer (eller var det 72) så er det ikke mye HCG der enda aå en dobling vil uansett være liten og vil kunne gi svak strek.

Jeg har troen på deg! <3

Ååååå jeg er så LYKKELIG!! Var i tvil om å kjøpe en ny test i dag og ta etter jobb men gjorde det allikevel og det er den sterkeste hittil!! Vi har en spire :D

ImageUploadedByBV Forum1396362028.239260.jpg

❤️ Desember 2014 ❤️

Her mine fra i går:

Vis vedlegget 55723

Og fra i dag tidlig

Vis vedlegget 55724

❤️ Desember 2014 ❤️

Mine var og sånn. Testet 12 og 14 dpo når de fleste andre jentene inne hos oss hadde knallsterke tester.

Tok en digital i morrest og det stemmer jo helt fint. Er 4+6 i dag så nå tenkte jeg venter 3-4 dager til for da bør den ha kommet opp på 3-4 :)

Vedlegg

• 20140402_072217_opt.jpg
    20140402_072217_opt.jpg
    24,7 KB · Visninger: 62
Jeg tok ny i dag også for å sammenligne m gårsdagens:pForandret seg en del siden kan man si så nå håper jeg d går veien:) 5uker i dag:D Første tatt i går den andre i dag

Vedlegg

• image.jpg
    image.jpg
    107 KB · Visninger: 56
  • image.jpg
    image.jpg
    114,4 KB · Visninger: 51
Jeg tok ny i dag også for å sammenligne m gårsdagens:pForandret seg en del siden kan man si så nå håper jeg d går veien:) 5uker i dag:D Første tatt i går den andre i dag
De var fine :D

❤️ Desember 2014 ❤️

Mine var og sånn. Testet 12 og 14 dpo når de fleste andre jentene inne hos oss hadde knallsterke tester.

Tok en digital i morrest og det stemmer jo helt fint. Er 4+6 i dag så nå tenkte jeg venter 3-4 dager til for da bør den ha kommet opp på 3-4 :)
Det er godt å høre :) Deilig å få den lysende mot seg! Jeg har en sånn jeg og, men tenker å vente til helgen :)

❤️ Desember 2014 ❤️

Back
Topp