**IKM uke 14**

Lineee83 skrev:
Vis vedlegget 55699
skam dere damer;)

lurte meg til å ryke på en test;) var antydning til strek innen tidsfrist, men syntes ikke på bilde. Dette er tatt etter 15 min.. Ååååå.. Spent.. Ikm fredag...

Lineee83
Ser streken ja. blir spennende å se hvordan testen er imorgen. Er du 9dpo?

Vis vedlegget 55699
skam dere damer;)

lurte meg til å ryke på en test;) var antydning til strek innen tidsfrist, men syntes ikke på bilde. Dette er tatt etter 15 min.. Ååååå.. Spent.. Ikm fredag...

Lineee83
Absolutt strek der ja! :) Men ville vært litt forsiktig med å juble etter svak strek på Doc Morris. Mange, inkludert meg, som har fått tydelig strek uten å være gravid :/ Men krysser fingrene for deg :D

Sent from my GT-I9300 using BV Forum mobile app

Når kommer dere som har IKM 5.4. å begynne med testing? Det er jo så mange av oss den dagen :-)

Jeg begynner med billigstrimler onsdag (8 DPO, IKM dag 11). Forventer ikke utslag, men kan "sløse" de :p
Har en doc jeg tenker å ta fredag (hvis jeg klarer å vente!!) og cb+ jeg tar ved strek på doc/bt :)

Sent from my iPhone using BV Forum

Absolutt strek der ja! :) Men ville vært litt forsiktig med å juble etter svak strek på Doc Morris. Mange, inkludert meg, som har fått tydelig strek uten å være gravid :/ Men krysser fingrene for deg :D

Er ikke doc morris;) er BT sine staver.

Veldig spent selv;)

Lineee83

Er ikke doc morris;) er BT sine staver.

Veldig spent selv;)

Lineee83
Åja, sorry, der var jeg litt kjapp. Ser jo det nå :) Da har jeg trua :D

Jeg har jo plukket den fra hverandre så sikkert vanskelig å se;) lurer på om jeg skal holde meg til fredag med neste test... Hmmmm

Lineee83
Det hadde ikke jeg greid (men så har jeg alltid litt for mange BT-strimler liggende da)! :P Det er sikkert greit å vente noen dager hvis man vil ha et sikkert svar :)

13 dpo sannsynligvis og så blenda man kan få det med mine skyggetester. Så nå kjære tante, pell deg hit så vi bare kan bli ferdig med det! :P

Back
Topp