PRESENTASJONSTRÅD ! :)

Hehe, ohyes! Er i fra sør-helgeland ^^ Enn du? :D
Krysser fingrene på at han gjør det, grugleder meg til å prate med han imorgen!

Spennende ! Sender deg PM jeg, så skal jeg skrive hvor jeg kommer fra ;)

Sørlending på 28 her. Samboer i snart 8 år og sammen har vi to små på 1 og 3 år. Foreløpig termin er 30.november.

34 år og fra Bodø. Gift i 12 år og har en datter på 3, 5 år

Hei :)

Jeg bor nå i Fredrikstad med min mann og vår sønn Oscar, som ble født i november 2011.
Til sommeren flytter vi hjem til tromsø, etter tre år her på østlandet.

Jeg har termin ca 10.november :)

DA fant jeg presentasjonstråden ;)
Kan fortelle litt om meg, men denne graviditeten kom veldig overraskende på, ikke planlagt eller det minste ventet. Så det er ingen som vet det, eller kommer til å få vite om det på ganske lenge. Må komme meg over sjokket!
Så derfor kommer jeg ikje til å si så mye her ute på det åpne.

Bor utafor Oslo, har barn fra før, er under 30 :)
Så da vet dere litt :)

DA fant jeg presentasjonstråden ;)
Kan fortelle litt om meg, men denne graviditeten kom veldig overraskende på, ikke planlagt eller det minste ventet. Så det er ingen som vet det, eller kommer til å få vite om det på ganske lenge. Må komme meg over sjokket!
Så derfor kommer jeg ikje til å si så mye her ute på det åpne.

Bor utafor Oslo, har barn fra før, er under 30 :)
Så da vet dere litt :)

Hihi, forstår deg godt med anonymiteten, men regner med vi får nærmere detaljer når du kommer på skjult ? :D

Trønderdame sniker seg inn her. :rolleyes:
Har holdt meg litt i bakgrunnen da jeg hadde MA i nov. 2013, og tørr liksom ikke helt tro på at et mirakel er på vei før jeg vet helt sikkert at den sitter... Jobber og studerer og jobber på treningssenter, så dagene går heldigvis fort da :)

Trønderdame sniker seg inn her. :rolleyes:
Har holdt meg litt i bakgrunnen da jeg hadde MA i nov. 2013, og tørr liksom ikke helt tro på at et mirakel er på vei før jeg vet helt sikkert at den sitter... Jobber og studerer og jobber på treningssenter, så dagene går heldigvis fort da :)

Må bare få kommentere at jeg faktisk tenkte dette måtte være ei trønderdame da jeg så navnet ditt Solsiden ;p Jeg assosierer det med Trøndelag ;)

26 år og bor i Fredrikstad med min mann. Har en datter på 2,5 år fra før :-) Foreløpig termin er 20. november :-)

Heisann jenter :)
Jeg hører Visst til her jeg da , termin 30 nov :)
Jeg er en 32 år gammel jente , samboer og har en liten jente som var 2 år no i mars :)
Kommer fra Vestlandet :)

Sent from my iPhone using BV Forum

Heisann jenter :)
Jeg hører Visst til her jeg da , termin 30 nov :)
Jeg er en 32 år gammel jente , samboer og har en liten jente som var 2 år no i mars :)
Kommer fra Vestlandet :)

Sent from my iPhone using BV Forum

Hei!
Gratulerer og velkommen :D Mange 2012 storesøsken her ;p

siden jeg sniker litt på dere , kan jeg jo like gjerne presentere meg :)

Jeg har termin i begynnelsen av desember, men vet klok av skade at h*n kan like gjerne komme før tiden som etter, så jeg tenkte å henge litt med dere og underveis :)

Jeg er fra Nord-norge og venter mitt andre barn :)

siden jeg sniker litt på dere , kan jeg jo like gjerne presentere meg :)

Jeg har termin i begynnelsen av desember, men vet klok av skade at h*n kan like gjerne komme før tiden som etter, så jeg tenkte å henge litt med dere og underveis :)

Jeg er fra Nord-norge og venter mitt andre barn :)

Gratulerer og velkommen hit :D
Kan jeg spørre hvor i Nord-Norge ? :)

Bor på et lite sted, så jeg har ikke så lyst å si så mye mer om det akkurat nå :)

Ok ;) håper du forteller det senere eller i skjult gruppe da :) spennende med flere nordlendinger, og kanskje er man i nærheten av hverandre ;p

Sent from my C6603 using BV Forum mobile app

Jeg er 30 år fra Østfold. Har en liten fra før på 2.5. Vi venter egentlig i slutten av okt men regner med å få en novskatt!

Back
Topp