PRESENTASJONSTRÅD ! :)

Heihei :)
Jeg er 22 år å er fra bergen. Meg og min kjære har vært sammen i snart 7 år å forlovet i 1 mnd. Vi har en nydelig jente sammen som blir 4 år i sommer :) Er ca 6+3 idag å foreløbig termin er 11 november.

Hallao :D

Jeg er 25 år, forlovet med verdens beste og vi gifter oss i juni :Heartred Jeg har en gutt som blir 4 år i april fra før, og vi venter nå vårt første barn sammen :Heartpink Jeg bor på sørlandet nå, men flytter østover til sommeren etter bryllupet. Er ferdig utdannet sykepleier om 2 mnd, og skriver nå min bacheloroppgave:):) Skal bli veeeldig godt å bli ferdig! :)

Og ja, jeg er veeeldig glad i smileyer :smiley-ashamed005

Hallao :D

Jeg er 25 år, forlovet med verdens beste og vi gifter oss i juni :Heartred Jeg har en gutt som blir 4 år i april fra før, og vi venter nå vårt første barn sammen :Heartpink Jeg bor på sørlandet nå, men flytter østover til sommeren etter bryllupet. Er ferdig utdannet sykepleier om 2 mnd, og skriver nå min bacheloroppgave:):) Skal bli veeeldig godt å bli ferdig! :)

Og ja, jeg er veeeldig glad i smileyer :smiley-ashamed005

Hva skriver du bachelor om?

34år, samboer med mannen på 13året(!!) har en sønn på 4,5år. er fra helgelandskysten, men har bodd på vestlandet i 9år, nå flytter vi imidlertid til trondheim :)

34år, samboer med mannen på 13året(!!) har en sønn på 4,5år. er fra helgelandskysten, men har bodd på vestlandet i 9år, nå flytter vi imidlertid til trondheim :)

Så gøy med enda en helgelending her ! Jeg kommer også fra helgeland, men bor nå i Bodø :)

Så gøy med enda en helgelending her ! Jeg kommer også fra helgeland, men bor nå i Bodø :)
morro!! bodde i bodø før vi flyttet vestover ;)

morro!! bodde i bodø før vi flyttet vestover ;)

Hihihi ;p Jeg lengter litt hjem igjen, spesielt nå som jeg er gravid igjen og familien fremdeles er på helgeland. Men litt usikker på hvilken by jeg ville valgt om vi velger å flytte tilbake ;p Alt er jo nærmere enn Bodø uansett :)

fant ut av det!! men tickeren min er jo bare bosktaver, gah!! er lat for lenge siden jeg gjord dette!!!! ;)

30 år fra vest-Agder. Vært samboer i 2 år og sammen i litt over 3 år. Venter vårt første barn sammen og gleder oss veldig gravid på første forsøk, litt overraskende....

Tok testen fredag for to uker siden men føles som en evighet allerede krysser fingrene for at det går bra... 6+4 i dag...

Sent from my iPhone using BV Forum

Hei! :)
Bor i Trønderlag jeg, og er 20 år, studerer førskolelærer - venter nummer 1 (forhåpentligvis). Barnefaren og jeg er ikke sammen, så om legene gir meg tommel opp til å fortsette graviditeten - og kroppen min beholder spiren - da flytter jeg hjem til Nordland etterhvert! :)

Jeg er 22 år og førstegangsgravid. Bor i Trondheim, studerer for å bli førskolelærer og er forlovet. Er 4+6, og lillegull er ventet 5. november <3

Sent from my iPhone using BV Forum

Oioi! Studerer jo samme greia vi da! :) ...Samme skole også, kanskje? spennende dette, gratulerer iallefall :D

Hei hei!
Jeg er 29 år og bor like før oslo. Jeg og mannen har vært sammen i 8 år og vært gift i ett år. Sammen har vi en gutt på 2,5 år. Foreløpig termin er 27. november og vi gleder oss å håper den lille spiren har tenkt å bli boende til da :)

Bor i Trønderlag jeg, og er 20 år, studerer førskolelærer - venter nummer 1 (forhåpentligvis). Barnefaren og jeg er ikke sammen, så om legene gir meg tommel opp til å fortsette graviditeten - og kroppen min beholder spiren - da flytter jeg hjem til Nordland etterhvert! :)

Oioi! Enda en Nordlending :D Hvor i Nordland ? Jeg studerer barnehagelærer, altså førsteåret på "den nye utdanninga" :p Håper alt går bra og legen gir deg tommel opp :)

Oioi! Enda en Nordlending :D Hvor i Nordland ? Jeg studerer barnehagelærer, altså førsteåret på "den nye utdanninga" :p Håper alt går bra og legen gir deg tommel opp :)
Hehe, ohyes! Er i fra sør-helgeland ^^ Enn du? :D
Krysser fingrene på at han gjør det, grugleder meg til å prate med han imorgen!

Back
Topp