ÅjaJeg er fra Kvam
Er du fra gudbrandsdalen, eller var det bare skolegang her?
Sent from my iPad using BV Forum
Er fra Larvik
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
ÅjaJeg er fra Kvam
Er du fra gudbrandsdalen, eller var det bare skolegang her?
Sent from my iPad using BV Forum
Jeg har en gutt som blir 4 år i april fra før, og vi venter nå vårt første barn sammen
Jeg bor på sørlandet nå, men flytter østover til sommeren etter bryllupet. Er ferdig utdannet sykepleier om 2 mnd, og skriver nå min bacheloroppgave
Hallao
Jeg er 25 år, forlovet med verdens beste og vi gifter oss i juniJeg har en gutt som blir 4 år i april fra før, og vi venter nå vårt første barn sammen
Jeg bor på sørlandet nå, men flytter østover til sommeren etter bryllupet. Er ferdig utdannet sykepleier om 2 mnd, og skriver nå min bacheloroppgave
Skal bli veeeldig godt å bli ferdig!
Og ja, jeg er veeeldig glad i smileyer![]()
Hva skriver du bachelor om?
Skriver om ivaretakelse av søsken til premature nyfødte![]()
Spennende tema. Jeg skrev om bruken av smertescorings scalaer hos barn
34år, samboer med mannen på 13året(!!) har en sønn på 4,5år. er fra helgelandskysten, men har bodd på vestlandet i 9år, nå flytter vi imidlertid til trondheim![]()
morro!! bodde i bodø før vi flyttet vestoverSå gøy med enda en helgelending her ! Jeg kommer også fra helgeland, men bor nå i Bodø![]()
hvordan stjeler jeg novemberbildet ditt???Så gøy med enda en helgelending her ! Jeg kommer også fra helgeland, men bor nå i Bodø![]()
morro!! bodde i bodø før vi flyttet vestover![]()
hvordan stjeler jeg novemberbildet ditt???
Hei!
Jeg er 22 år og førstegangsgravid. Bor i Trondheim, studerer for å bli førskolelærer og er forlovet. Er 4+6, og lillegull er ventet 5. november <3
Sent from my iPhone using BV Forum
Hei!
Bor i Trønderlag jeg, og er 20 år, studerer førskolelærer - venter nummer 1 (forhåpentligvis). Barnefaren og jeg er ikke sammen, så om legene gir meg tommel opp til å fortsette graviditeten - og kroppen min beholder spiren - da flytter jeg hjem til Nordland etterhvert!![]()
Hehe, ohyes! Er i fra sør-helgeland ^^ Enn du?Oioi! Enda en NordlendingHvor i Nordland ? Jeg studerer barnehagelærer, altså førsteåret på "den nye utdanninga"
Håper alt går bra og legen gir deg tommel opp
![]()