PRESENTASJONSTRÅD ! :)

Ja jeg bor i Bodø nå. Har bodd mange år i Oslo, men er vel tilbake for å bli.....


Sent from my iPhone using BV Forum
 
Hei!
Jeg er 33 år og bor i Buskerud. Bor ikke sammen med faren til barnet for øyeblikket, da graviditeten absolutt ikke var planlagt, men etter sjokket gleder vi oss masse begge to :)
 
Takk for denne tråden, har så mye å dele og å spørre om. Skal prøve å holde meg til de riktige trådene.
Jeg er på flyttefot med samboeren, men nå er vi i indonesia, fant ut at jeg var gravid dagen vi dro, men rakk å ringe lege og å dra på apoteket. Er 10+0 på vei, første gang, prøver å få jobb det stedet vi flytter til (tror d er i boks). Indonesisk mat er uaktuelt å spise, selv on jeg elsket det før, så etter denne turen med bare inntak av pizza, pasta og hvit loff /toast, så blir det å spise sunn deilig norsk mat igjen. Håper alt er bra med min lille oliven ❤️ gleder meg til første undersøkelse!!


Sent from my iPhone using BV Forum
 
Takk for denne tråden, har så mye å dele og å spørre om. Skal prøve å holde meg til de riktige trådene.
Jeg er på flyttefot med samboeren, men nå er vi i indonesia, fant ut at jeg var gravid dagen vi dro, men rakk å ringe lege og å dra på apoteket. Er 10+0 på vei, første gang, prøver å få jobb det stedet vi flytter til (tror d er i boks). Indonesisk mat er uaktuelt å spise, selv on jeg elsket det før, så etter denne turen med bare inntak av pizza, pasta og hvit loff /toast, så blir det å spise sunn deilig norsk mat igjen. Håper alt er bra med min lille oliven ❤️ gleder meg til første undersøkelse!!


Sent from my iPhone using BV Forum
Velkommen:D Sånn mat blir litt kjedelig i lengden ja, deilig å få i seg litt næring nå tenker jeg! Håper det ble en fin tur da:)
Og lykke til med flytting og jobb!


Sent from my iPhone using BV Forum
 
Hiver meg på her jeg også:)
Blir 24 i år og er bosatt på sunnmøre. Jeg og samboer har vært ilag siden 2010 og dette er våres første barn:) for tiden jobber i en klesbutikk, er/var på utkikk etter en ny jobb, men fant ut at det var litt dårlig timing nå, er vel ikke så mange som vil ansette noen med gravid mage før prøvetiden er omme:p
 
Skriver litt her også ;)
Jeg er 35 år, har fire barn i alder 2-15 år. Vært sammen med mannen i 20 år, giftet oss for 7 år siden. Jobber innen helsevesenet.
Spireliten var ikke planlagt, og vi har tidligere slitt med å bli gravide, så det var nok litt sjokk å finne ut at det var en til underveis.
 
Jeg er 28 år, fra Bergen. Meg og min kjære venter endelig vårt første barn i november etter nesten 2 års prøving uten resultat. Jobber i helsevesenet, er interessert i musikk og data. Har en nydelig bonusdatter på 11 år som gleder seg vilt til å bli storesøster for første gang, noe hun har mast om lenge. :)
 
Jeg er 26 år, og bor sammen med min samboer på Ranheim i Trondheim. Er utdannet ergoterapeut, og jobber 100% som det (så lenge det varer :) ). Dette blir vår førstefødte, og vi krysser alt vi har for at alt skal gå bra, hadde en spontanabort i høst som automatisk gir en del bekymringer. Ønsker gjerne kontakt med andre som bor i Trondheim :)
 
Hei :greet025

22 år fra Oppland, men bosatt i Møre og Romsdal pga studier. Venter en liten en rundt 5. november sammen med kjæresten på 21. Dette er vår første :) Trodde egentlig vi ventet oktoberbarn, men etter ul i dag viste det seg at jeg var 4 uker kortere på vei - kjedelig.
 
Heisann! :)
Eg er 22 år, student og bur i sogn og fjordane med kjæresten på 23. Vi skal ha vår første, når ein ser vekk i frå den lille bortskjemte hunden vår ;)
 
Hei :greet025

22 år fra Oppland, men bosatt i Møre og Romsdal pga studier. Venter en liten en rundt 5. november sammen med kjæresten på 21. Dette er vår første :) Trodde egentlig vi ventet oktoberbarn, men etter ul i dag viste det seg at jeg var 4 uker kortere på vei - kjedelig.
Studerer du i Volda?:)


Sent from my iPhone using BV Forum
 
Hei :greet025

22 år fra Oppland, men bosatt i Møre og Romsdal pga studier. Venter en liten en rundt 5. november sammen med kjæresten på 21. Dette er vår første :) Trodde egentlig vi ventet oktoberbarn, men etter ul i dag viste det seg at jeg var 4 uker kortere på vei - kjedelig.

Kjedelig å bli satt så langt tilbake... Ei på jobb fortalte at ho med sine tre barn hadde fått UL termin ca to uker seinere enn hva hun hadde regnet som termin og alle sammen blei født ca når hun hadde gjort regning med... Sykehuset mente da di var for tidlig født, men alle var ganske store....
 
Kjedelig å bli satt så langt tilbake... Ei på jobb fortalte at ho med sine tre barn hadde fått UL termin ca to uker seinere enn hva hun hadde regnet som termin og alle sammen blei født ca når hun hadde gjort regning med... Sykehuset mente da di var for tidlig født, men alle var ganske store....

Så med en gang at jeg ikke var i uke 20 sånn som venta, for barnet var veldig lite :) har nok hoppet over en eggeløsning og menstruasjon, selv om jeg aldri har gjort det tidligere. Men tror jeg er litt lenger på vei enn det jordmor regna ut :) da med 3-4 dager
 
Back
Topp