Mørkredd 
Sent from my GT-I9300 using BV Forum mobile app
Sent from my GT-I9300 using BV Forum mobile app
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Haha. Akkurat samme her!Æsj jeg og. Orker ikke se bilder eller tv hvis det er slangerog hvis jeg har sett noe klarer jeg ikke ha beina i gulvet, tenker at de kommer å biter meg
Sent from my GT-I9505 using BV Forum mobile app
Ingen fobier er vel egentlig irrasjonelle for den det gjelder...
Jeg har hundefobi, og det er en ganske lite velsett fobi. Alle tror man bare kan skru på en bryter så skal man elske disse siklende, ekle vesene som plutselig kan stå i strupen på en... Man er liksom bare litt småsprø når man er redd edderkopper, eksentrisk når man er redd mørket, men er man redd hunder er man plutselig ett monster...
Grunnen til det er vel at det er alltid eieren sin feil om en hund angriper.Ingen fobier er vel egentlig irrasjonelle for den det gjelder...
Jeg har hundefobi, og det er en ganske lite velsett fobi. Alle tror man bare kan skru på en bryter så skal man elske disse siklende, ekle vesene som plutselig kan stå i strupen på en... Man er liksom bare litt småsprø når man er redd edderkopper, eksentrisk når man er redd mørket, men er man redd hunder er man plutselig ett monster...
Jeg er også redd for hunder! Men de aller fleste er veldig forståelsesfulle og holder hundene sine litt på avstand frem til jeg føler meg tryggIngen fobier er vel egentlig irrasjonelle for den det gjelder...
Jeg møter ikke den forståelsen, bare noen ganger, tror det er fordi jeg er muslim og folk generelt forbinder muslimer med dårlig behandling av hunder. Selv om jeg faktisk har hatt denne fobien hele livet.Jeg er også redd for hunder! Men de aller fleste er veldig forståelsesfulle og holder hundene sine litt på avstand frem til jeg føler meg trygg
Så dårlig. Syns det er kjempeskummelt å møte på hunder uten band, og dårlig av eier som ikke tenker på at andre er redd. Uansett hvor snill bikja er, så vet man ikke det når man ikke kjenner den.Jeg møter ikke den forståelsen, bare noen ganger, tror det er fordi jeg er muslim og folk generelt forbinder muslimer med dårlig behandling av hunder. Selv om jeg faktisk har hatt denne fobien hele livet.
Hunder er dyr, de har instinkter. Blir de redd kan de biteSå dårlig. Syns det er kjempeskummelt å møte på hunder uten band, og dårlig av eier som ikke tenker på at andre er redd. Uansett hvor snill bikja er, så vet man ikke det når man ikke kjenner den.
Størrelsen spiller ingen rolle. På samme måte som en med edderkoppfobi er like redd små edderkopper som en tarantella.Hunder er dyr, de har instinkter. Blir de redd kan de bitejeg har hund selv, men skjønner fobien
min er heldigvis liten da
Sent from my iPad using BV Forum
Jaja, men for min delStørrelsen spiller ingen rolle. På samme måte som en med edderkoppfobi er like redd små edderkopper som en tarantella.
Ja ikke sant. Syns det er skummelt når de leker og hopper opp på meg og. For meg hjelpet det at hinden er liten daHunder er dyr, de har instinkter. Blir de redd kan de bitejeg har hund selv, men skjønner fobien
min er heldigvis liten da
Sent from my iPad using BV Forum
Tips til dere er i alle fall å lære dere om hunder og kroppsspråket deres!Ja ikke sant. Syns det er skummelt når de leker og hopper opp på meg og. For meg hjelpet det at hinden er liten da