Alle gode ting er tre?

Sist.... det er uker siden.
Planer for første, var i kveld, inntil den middagen...

Planer for første er derfor i morgen. Etter en middag JEG velger (mannen blir ikke med hjem fra jobb)
 
Sist.... det er uker siden.
Planer for første, var i kveld, inntil den middagen...

Planer for første er derfor i morgen. Etter en middag JEG velger (mannen blir ikke med hjem fra jobb)

Ok. Da spør jeg hvordan sykkelturen gikk i morgen kveld.
 
Da sier vi det sånn.
 
Det ble ikke sykkel i dag, jeg sovna. Sov godt på sofaen i to timer, deretter la jeg meg. Vi får se når det blir

fra app
 
Sykle i dag da?

*Taster på app på mobilen*
 
Får prøve på det. Om ikke dette er cd 1 da, da har jeg nok med smertestillende og varmeflaske...

fra app
 
Nr tre blir visst en liten atpåklatt...

Ok, ikke helt da, men siden jeg spotter blir det 2015. Det året fyller våre to herlig unger 4 og 7. Hun blir fire i februar, og om vi rekker å få bonusen innen den tid vites ikke. Det er 2,5 år mellom dem. Det skulle blitt tre til neste, men den mistet jeg. Og tiden går.

fra app
 
Spotter du nå ja. Kjedelig. På den annen side (optimist-siden) så betyr jo det at vi kan få full klaff på termin tidlig/første del av 2015 sammen. :D

Jeg krysser jo alltid fingrene til tr kommer fullt og helt, men har kjent deg lenge nok nå til å forstå at spotting er et dårlig tegn. Du får oppdatere oss om du og mannen snakker noe om pergo eller Crinone nå da. Som dere av og til har snakket om når spottingen begynner.
 
Mulig snakke-tid nå ja.

Og 2015 sammen med deg. Du kan tidligst rekke... Mars eller februar?

fra app
 
Mulig snakke-tid nå ja.

Og 2015 sammen med deg. Du kan tidligst rekke... Mars eller februar?

fra app

Ja. Eller januar om de kan ta alle blodprøvene denne syklusen her (om syklusene mine er helt "normale" fremover så.) For denne syklusen skal gi EL-termin 29. desember, den rekker vi ikke. Neste syklus skal gi EL-termin 27. januar, så jeg tror jo jeg skal ha pause den syklusen da (men håper bittelitt at jeg kan ta blodprøver i slutten av denne syklusen og starten av neste, så vi kan prøve neste). Og om jeg må ta alle blodprøvene neste syklus og må ha pause da også så er neste mulige EL-termin etter det 25. februar. Så jeg håper hvert fall jeg får være med å prøve da. Det er EL 1. juni. Jeg håper virkelig ikke vi fortsatt bruker kondom 1. juni.

Oj. Nå ble det litt langt i din dagbok. Beklager.
 
Langt er lov.

fra app
 
Da sikter vi dit sammen. Det blir bra.

I kveld er jeg bare sur, og det går utover ungene, lunta er en millimeter lang, og de strekker den.
Jeg har lyst å legge meg ned og grine. jeg er lei. Det er sårt. Det ble ikke desember. Det blir 2015. Januar da i forste omgang. Det er ikke spesielt lenge til vi sikter mot... vel årsdagen for det som skulle vært termin er 2.2.15.

Da jeg mistet håpte vi jeg skulle være gravid igjen innen terminen. Nope, den vi mistet skulle vært nesten 2 mnd gammel, og enda er jeg ikke gravid. Og nå er vi faretruende nær å ikke ha en baby innen det som skulle vært ettårsdagen også. snart et år siden jeg mistet (ok, det var jo i juni jeg mistet da. 5. juni, så det er lenge til, men det var syklusen med første dag i slutten av april jeg ble gravid på. Snart er et april igjen.)

Jeg er lei meg, jeg er trist, og jeg er helt tom for energi.

Mannen minner meg mildt på at han skulle "tvinge" meg på sykkelen. "sånn, nå har jeg gjort det", sier han. Han ser fotball.

Vi skal visst på ski på søndag. Det kan vi ikke. Mannen har ikke ski. Ungene kan ikke gå på ski. Jeg fatter ikke at det skal være snø på fjellet når det er 11 plussgrader, så jeg tok ikke med dressen til lillejenta hjem. hun har nå flere dresser da, men den som er mest passe. Ikke raggsokkene hennes heller. Vi skulle jo ikke på ski, trodde jeg (Ham har jeg med alt til, de har "tøm garderoben dag" siste fredag i mnd.

Jeg må altså ikke bare kjøpe joggesko til dem i morgen, men finne en løsning på at mannen pleier låne min bror sine ski. Meninga er å gå sammen med dem... Jeg får ikke egentlig lukket skibuksa mi, den er for trang. Jentungen har litt dress-mangel. Ingen av ungene KAN gå på ski, og bare den yngste VIL. Hun som SLETT IKKE kan. Han KAN sånn litt, bare vil ikke. Hun VIL, bare kan virkelig ikke. Er jeg riktig heldig får jeg mensen på søndag. Det ville vært bare toppen av kransekaka.

Jeg vil bare grave meg ned under et pledd og grine. Men først skal jeg sykle 10 km, og deretter dusje.

Ikke at det hjelper meg til å komme inn i den skibuksa, men det får jeg heller løse.
 
Stooor klem til deg, Sara! Du skriver så godt og jeg føler sånn med deg :(

Sent from my GT-I9300 using BV Forum mobile app
 
Hey, alt løser seg. Vi skal ikke på ski, så da trenger jeg ikke bekymre meg for at hun vil, men ikke kan, og han kan, men ikke vil, og buksa mi som er for lita. For mannen HAR faktisk rett og slett ikke ski.

Derved kan vi fastslå at skiene vi kjøpte til eldstemann i år, som muligens ikke er passe neste år, de har han ikke brukt i år. Hurra!

Jeg HAR syklet mine 10 km, og grått et par tusen tårer i armene til min mann, fordi alt bare er så vondt i dag. (alt utenom magen, mensen har jeg ikke fått. så var vel el der jeg nå har satt krysset på FF da, så er ikke ikm før over helga)

Det er bare et at jeg for søren VIL på ski!
Jeg VIL IKKE ha så kort lunte med ungene.
Jeg GLEDER MEG over de to herlige ungene vi har
Men jeg bare KLARER IKKE slå meg til ro med det, jeg ønsker en til.

Utakknemlig er jeg vel også, som styrer sånn med nummer TRE, vi har jo to jo!

Nei, la denne dagen bare være over, la helga gå fort så jeg kan få gå på jobb igjen og begrave meg i det, la denne grusomme helga med det nydelige været og snøene på fjellet bare bli BOTE!!!!!
 
Kjære kjære Sara!!! Du har lov å syte og klage selv om du prøver på nummer tre. Du har jo vært så utrolig tålmodig både i jakten på nummer én og ganske tålmodig i jakten på nummer to, og så abort og lang prøving på nummer tre. Det er jo ikke noe moro det. Og jeg forstår deg så innmari godt, for jeg har lyst på flere barn selv og kommer garantert til å klage om jeg etter hvert prøver på nummer tre og det tar tid. Hvorfor skal man ikke ha lov til å klage over det? Jeg håper virkelig du blir gravid veldig veldig snart nå, så du får termin helt i starten av 2015. Og at du slipper å gå forbi flere "merkedager". :Heartred Jeg vet ikke om jeg har noe riktig å si jeg, men jeg er her og heier veldig på deg. Og vil veldig gjerne at vi havner på forum sammen, men blir utrolig glad om du flytter til januar allikevel.

Og heia du som har vært flink og syklet i kveld til tross for at du har hatt en så dårlig dag.

Stor klem
 
Sykla først, gråt etterpå. Tenker ikke når jeg sykler. Ser noe "lett" på tv og bare sykler. Det er ikke det at jeg sykler fort, men jeg eier ikke kondis, så jeg blir helt kjørt likevel

fra app
 
En bedre dag i dag.

Sola skinner, det er vår. Ungene har fått seg joggesko, de har syklet bittelitt, vi har luftet hunden og spist lunsj. Om et par-tre timer kommer mannen hjem, tenker jeg. Da får vi lage oss middag.

Jeg skal så litt sammen med ungene om litt men nå leker de på loftet mens jeg slapper av. Vi skal så sjarlottløk, tagetes, agurk, et par typer tomat, og minimais,kanskje gressløk, oregano og basilikum samt spisskummin. Håper å få til en liten kjøkkenhage ute etterhvert, men forkultiverer inne, så blir det evt i krukker på verandaen om ikke annet. Tomat og agurk skal, muligens sammen med maisen, etter planen stå i det vesle mykplast "drivhuset" mitt dersom vi får satt det opp igjen til sommeren, det blåste over ende og knakk noe i fjor, så vi må vel lime bittelitt, antakelig tape plasten med gaffa enda flere plasser, og ikke minst feste det med barduner til bakken, mange steder (det var bare festet, helt midlertidig, i et hjørne, den dagen det ikke tålte å stå...)

Drømmen er et ekte drivhus. Vi får se om det noen gang blir.
 
Synes det hadde vært kult om du fikk et ekte drivhus. Du som er så flink med å få med ungene også, tenk alt de kunne lære og smake på. Koster det mye?

Edit: Og så ble jeg så glad for å lese at du har en bedre dag i dag, for jeg fikk så vondt av deg i går, men så glemte jeg å kommentere det etter å ha lest hele avsnittet om alt du skulle så nå. :)
 
Godt du føler deg bedre :) Sniker litt på deg (håper det er greit) og håpet jo det skulle gå veien for dere denne måneden.

Høres ut som dere har grønne fingre. Så flinke dere er :) Kanskje vi også skulle kjøpt noen frø. Ble litt inspirert :) Tagetes er fine, men det er det ingen vits i å så det her, for her er det mye brunsnegler og de ELSKER tagetes, blæ!


Sent from my iPhone using BV Forum
 
Back
Topp