Jubeltråd!! :D

Jubler for 8+0 idag ! :D Fire uker til den magiske grensa krysses ! Tre uker og en dag til første svangerskapskontroll :)

Jubler for 9+0 i dag og for et fantastisk vær på sørlandet!:)

Sent from my GT-I9505 using BV Forum mobile app

Hurra <3 5 +5 i dag <3 Har alltid trud jeg måtte få hjelp til å bli gravid men plutselig ut av det blå var testen hos legen positiv :) Gleder meg til November :D

Jubler for å fått positiv test så kjapt etter SA tidlig Januar! :D

JEG ER GRAVID :D

Må ta ut jubel her jeg, siden mannen ikke er helt happy ennå :P
Gått på pilla, men surra litt med den. Så da ble dette resultatet. Vi skulle ha en til, men ikke akkurat nå :P Men.. Han diskuterer navn alt, så det går nok fort over til glede der å :)

Sent from my iPhone using BV Forum

JEG ER GRAVID :D

Må ta ut jubel her jeg, siden mannen ikke er helt happy ennå :P
Gått på pilla, men surra litt med den. Så da ble dette resultatet. Vi skulle ha en til, men ikke akkurat nå :P Men.. Han diskuterer navn alt, så det går nok fort over til glede der å :)

Gratulerer :) mannen her i huset har heller ikke sluppet jubelen løs ennå.

Jubler for en fin dag på jobb :) jubler også for at d er 17 dager til ul og 21 dager til første svangerskaps kontroll :p

Jubler for 7+0 og bare 4 dager til første ul. Kjempespent og nervøs! Håper å få se et nydelig hjerte banke så fint ;)

Jubler for et par tilnærmet kvalmefrie dager, og jeg har fått gjort mye "normalt" igjen ! :D Også en liten morsom sak.. samboeren sa i kveld : Du har jo fått litt sånn gravidmage nå. Mhm sa jeg, og han måtte forsikre seg om det var positivt ved å spørre om jeg ikke var glad for det. Selvfølgelig er jeg glad for det ! :D Glad for at det ser ut som det! Jeg har et nokså forvrengt kroppsbilde av meg selv, så jeg klarer ikke se ting slik før det er VELDIG synlig ;p Jeg ser en oppblåst klump med overskuddsfett og hud fra forrige svangerskap. Men gøy det ser ut som en gravidkul for andre. Må bare klare å skjule den på skolen når jeg skal tilbake dit om et par uker da ;p

Jubler for 5 uker Hurraaa :)
Og for verdens søteste samboer..
"Dere får kose dere i dag da" sa han da han gikk på jobb, "du og erten",
han kaller spiren for erten he he :D

Jubler for nybakte boller ! :D Satser på jeg får bakt kanelsnurrer i morgen ;) Greit å ha noe i fryseren. Får et lite snev av "redebygging" i starten jeg ;p

Jubler for at det er en hel mnd siden jeg tok den første positive testen ! :D Det har egentlig gått ganske raskt :)

Back
Topp