Alle gode ting er tre?

11 dpo er over.

Fra nå er hver tur på do uten tegn til blod et godt tegn. Det hender at det ikke starter før 14 dpo, men 11 og 12 er vanligst.

fra app
 
Så ligger jeg våken. 12 dpo, lett uvel, så blir nok kvalm når jeg står opp. Ubehag i hoftene.

Tempen var fin, og pregnancy monitor fremholder at jeg har en prosent mer enn jeg pleier. 66 i dag, normalt 64-65 på denne dagen.

Jeg tar meg i å lure på hvor ille dette svangerskapet kan bli, om jeg er gravid.

Med eldste kastet jeg opp 5 ganger eller noe sånn. Yngste husker jeg knapt at jeg kastet opp. Uvel og kvalm, jeg spiste ofte for ikke å bli kvalm, men ikke mye kvalm.

Nå har jeg ikke kommet til ikm engang, og bølger av kvalme treffer meg daglig. Ikke kastet opp, men svelger unna spytt som dannes ekstra når det pågår. For meg er det vanligvis hakket før jeg brekker meg.

Kommer dette til å bli et kvalmt svangerskap?

Bekkenet... Jeg hadde ikke bekkenløsning med eldste. Jeg fikk det rundt 18 uker med yngste, men ikke hardt rammet, klarte meg med et bekkenbelte og tips fra fysio.

Jeg kjente noe som minnet om ukene før jeg fikk bekkenløsning, den ene uka jeg var gravid i sommer. Etter sa har det blitt en del av dpo for meg. Jeg undrer hva bekkenet mitt vil mene om en ny spire.

Jeg er bare 12 dpo, og meget mulig ikke gravid.

Jeg har dillet litt med ff her jeg ligger, og fant at de mnd med lengst lutealfase hadde jeg stort sett overstyrt el, og når jeg lot ff finne den selv ble lutealfasen mer normal. Utenom august, der viser den mens 17 dpo og å la ff finne den selv viser 19, så der lot jeg det stå.

Dette medførte at ff flyttet ikm fra lørdag til fredag. Mens 15 dpo, det er det jeg mener er normalt for meg, så nå er vi enige.

fra app
 
Ettersom testen var negativ igjen, er det vel god grunn til at jeg heller ikke er like kvalm i dag

fra app
 
Men det er vel fortsatt tidlig for deg? Har ikke du ofte fått første positive test litt "sent"?
 
Håpet er ikke ute enda, Sara. Sender litt "gravidstøv" til deg :)


Sent from my iPhone using BV Forum
 
Men det er vel fortsatt tidlig for deg? Har ikke du ofte fått første positive test litt "sent"?
Jo, men 12 dpo mener jeg at jeg har sett "noe " før.

Muligens venter jeg en dag eller to, vi får se

fra app
 
Håpet er ikke ute enda, Sara. Sender litt "gravidstøv" til deg :)


Sent from my iPhone using BV Forum
Takk, jeg gir ikke opp håpet før jeg ser blod

fra app
 
Jo, men 12 dpo mener jeg at jeg har sett "noe " før.

Muligens venter jeg en dag eller to, vi får se

fra app

Jeg krysser fingrene for at det dukker opp "noe" ganske snart, og at du ikke ser blod på veldig veldig lenge. :)
 
Vi får vente og se.

Jeg har jo aldri vært gravid uten å se noe blod da. Blødde i uke 7-8 med eldste, og uke 15 med yngste (og mistet siste) men jeg vil helst ikke se blod nei.
 
Vi får vente og se.

Jeg har jo aldri vært gravid uten å se noe blod da. Blødde i uke 7-8 med eldste, og uke 15 med yngste (og mistet siste) men jeg vil helst ikke se blod nei.

Helst ikke se blod, eventuelt skal du få lov til å ha litt ufarlig spotting i svangerskapet. Ikke noe annet.
 
Det er så gøy at du ikke spotter og tempen din er høy, selv om den gikk bittelitt ned i dag, men det kan fort være bare en "tagg" og så kryper den videre taggete oppover. :)

*Taster på app på mobilen*
 
Lurer på om el var senere.

Ikke blod enda

fra app
 
Lurer på om el var senere.

Ikke blod enda

fra app

Uansett så skal det ikke komme blod. Desember-spire! :)

*Taster på app på mobilen*
 
Derved er det bestemt (i dagboka til lykkeliten) at jeg skal rapportere hver hver gang jeg har syklet.

Jeg har en treningssykkel i kjelleren, og målet er å sykle ei mil (i første omgang, jeg økte vel egentlig med 100 meter pr gang) 2-3 ganger i uka. Det gikk fint inntil februar med den skravle 2000 - konken, hvor sykleturer ble nedprioritert for å skravle. Og gjett hva? mars også...

Dette går ikke, skravle eller ei, jeg må sykle regelmessig igjen.

Så nå kan dere pushe meg, når jeg sitter for mye og skravler, og det er gått med enn ca 2-3 dager siden jeg rapporterte om en sykkeltur... så er det på tide å anbefale meg en slik. Jeg bruker omtrent en halvtime pluss dusj, sp jeg sykler ikke rasende fort, men blir svett og sliten.
 
Men om vi skal kunne mase når det har gått 2-3 dager så må vi vite når du syklet sist/når du planlegger å ha første sykkeltur i dagboken? :)
 
Back
Topp