IKM UKE 13!

Ååååå så betryggende å høre fra dere at dere har samme oppfatning:)Kan ikke huske at dem ble sterkere på denne måten sist så begynner å få troa på at den sitter godt nå..Håper dere kommer fort etter alle sammen:)

Å til deg Hope90 krysser d som krysses kan for at du får pos test i dag:D Venter spent på oppdatering fra deg..

guttemamma92 og Fruktplukker har ikm i dag. Status?

Jente Juli 2013❤
Prøver på nr 2❤ pp4

Sterkere strek i dag, mannen så den til og med.
Tokk bilde, men finner ikke ut hvordan man laster opp :-S
Sent from my Nexus 4 using BV Forum mobile app

2 dager over ikm

Sent from my Nexus 4 using BV Forum mobile app

Vedlegg

• 1395815580192.jpg
    1395815580192.jpg
    43 KB · Visninger: 107
Må bare høre med dere supre jentene om mine strimler har god fremgang? Kanskje jeg kan begynne å slappe av nå uten å være redd for at d skal være kjemisk..Første er tatt søndag og andre nå for en time siden:)
Gratulerer som gravid :) Så mange denne uken som har lykkes.Det er gøy å se. :D

Kan jeg få den ære av å flytte deg til gravid?

Jente Juli 2013❤
Prøver på nr 2❤ pp4

Er jo bare 10dpo, hadde kjemisk forrige pp, men den o'hellige digitale har jo talt, så du kan flytte meg :)

Taster på appen :)
SA 7 juli 2013
SA 26 oktober 2013

Dette var en god uke :) Håper dere som har fått tr får full klaff neste pp, og dere som enda venter, kom over på desember og gjøm dere:) Der er det god plass og tanta finner dere ikke der ;)

Taster på appen :)
SA 7 juli 2013
SA 26 oktober 2013

Symptom liste mottas med stor takk ;) Jeg har jobbet nattevakt i natt. Tenkte å svi av en test etter jeg har sovet. Vet det er litt tidlig ettersom jeg kun er 8 dpo i dag,men ser det er flere av dere gravide nå som tester positivt rundt den tiden. Blir helt "tisse på pinne "syk :P Kjøpte 2 stk Doc Morris i går. De ligger å roper på meg på badet hohoho. Har økt ømhet i puppene og ømhet i livmor.... Krysser fingrene for at 7 pp var vår lykke periode . Lite lyst til å gå inn i 8 pp :S

Back
Topp