To blir til tre?

Ja, jeg kan skimte noe på den jeg også. Men nå kan jeg skimte tegn til TR er på vei, så da blir det ikke noen 2014spire på oss:)....
Uff, så leit da :( Bedre lykke neste prøveperiode ❤

Ønsker et hjertebarn ❤

PP8:syklusdag 33, 11 dpo:

I dag spotter jeg litt mer enn igår. Kjenner TR nok er her for fullt til i kveld. Dagens test kunne jeg skimte en strek på før 5 minutter, men den er grå, så da er det fortsatt skyggestrek:). Så da ønsker jeg TR velkommen:)..
ImageUploadedByBV Forum1395379874.952218.jpg

Tok en ny test når jeg kom hjem fra jobb. Spotter mer i dag, så TR er på vei, samtidig som jeg ser streken bedre nå. Da er det enten en skyggestrek som tilfeldigvis ble sterkere eller så er det kjemisk igjen.
ImageUploadedByBV Forum1395412552.427843.jpg

Forrige syklus fikk jeg TR denne dagen(11 dpo). Men da hadde jeg ikke noe som kunne skimtes som strek engang.

Streken blir jo sterkere :) Mange som har uskyldige blødninger i begynnelsen av svangerskapet. Håper dette gjelder deg også!! :)

Ønsker et hjertebarn ❤

Streken blir jo sterkere :) Mange som har uskyldige blødninger i begynnelsen av svangerskapet. Håper dette gjelder deg også!! :)

Ønsker et hjertebarn ❤

Ja, krysser fingre:). Men det startet med spotting da jeg hadde SA også, så sammenligner det på en måte med det:).. Blir den sterkere og jeg ikke får TR for fult kan jeg starte å håpe. Men lenge til det:). Streken ble ennå tydligere når den fikk tørker litt:).
ImageUploadedByBV Forum1395435285.905887.jpg

Det blir spennende å se hvordan utviklingen med TR og streker blir i morgen:).

Jeg har ikke spottet noe ennå i dag, så krysser fingre for at det fortsetter sånn. Det føles egentlig ut som TR skal komme hvert minutt.
Jeg pleier å få sterkest tester når jeg kommer hjem fra jobb på ettermiddagen, og svakere på morgenen. I dag har den blitt sterkere enn testen på morgenen igår, og kanskje lik den jeg tok på ettermiddagen igår. Selv syns jeg de er lettere å se i virkeligheten.

ImageUploadedByBV Forum1395481140.169166.jpg

ImageUploadedByBV Forum1395481147.819147.jpg

Morsomt å drive å følge med på testene dine... Jeg syns de siste testene ser veldig positive ut jeg.. Ligner veldig på de testene jeg hadde nå :)

Syns testene dine blir sterkere jeg. Spennende:) Krysser fingrene for at der er en spire som driver å klorer seg godt fast:)

Morsomt at dere følger med på testene mine:). Det kan være tegn til minispotting i dag, men det har til nå vært mindre enn igår. Så får se om det bygger seg opp om et par dager. Gjorde det da jeg hadde SA, tror jeg. Uansett hvordan det går så er det kjekt med denne dagboken, så er det bare å bla seg tilbake for å se:).

Har kjøpt digitaltest nå, men jeg er noe usikker på når den bør tas. Hadde vanligvis hatt TR igår på 11 dpo, er på 12 dpo i dag.. Da jeg hadde SA (i uke 6) så fikk jeg negativ i uke 4 selvom jeg hadde streker på bt:).. Mye tanker:) Hehe

Gratulerer så mye :D

Ønsker et hjertebarn ❤

Det er så godt å se tester som blir sterkere:) Det var jo ikke slik da jeg hadde SA. Da tok det mange dager før det ble noe økning. Krysser fingre for at det er et godt tegn.
I dag er jeg 14 dpo og testene fra 10-14 dpo ser nå slik ut

ImageUploadedByBV Forum1395674756.827445.jpg

Jeg hopper dermed inn på desember 2014 og håper jeg ikke kommer tilbake hit i denne dagboken med oppdatering før vi prøver på en nummer 2:).

Nå er det middagstid og vi skal snart ut og gå tur i det fine været ❤️☀️

4+2

Det ble ikke mange dagene jeg var borte før jeg kom tilbake.
4+2 i dag, og kom hjem fra jobb til å oppdage friskt blod. Jaja, da ser det, og kjennes ut til at vi mister, igjen.

Nå kommer flytting til å oppta mitt fokus neste måneden, og da skal vi ikke prøve. Etter vi har fått flyttet vil jeg kontakte legen min for å høre om det er noe som kan hjelpe på spirer til å bli. Noe er tydeligvis ikke helt som det skal her.

(Oppdaterer for min egendel testene for de neste dagene slik at jeg kan se tilbake om det er noe jeg lurer på:)! )

Back
Topp