To blir til tre?

Pp 9: 13 dpo: 3+6:
ImageUploadedByBV Forum1401622018.300700.jpg

Strek i dag også. Noe svakerei dag, men tror det er pga testen i går har mørkere bakgrunnsfarge enn de andre:).

Sent from my iPhone using BV Forum

Pp 9:14dpo:4+0:

Det begynner visst å bli helt normalt å våkne 4-5 om morgenen.
Jeg er ikke i form om dagen. Må ha kledd meg helt feil på lørdag. Har vondt i halsen, vondt i hodet ved panne og øyne, nakken gjør vondt. Dunker i hodet når jeg går, prøver jeg å bøye meg blir det enn verre. Litt trykk i øra. Svir i øyne. Mulig pga den evige trøttheten. Svetter og fryser om hverandre. Små uggen .Skikkelig pessimist:)..

Over til det positive, jeg er 14 dpo i dag, og fortsatt ikke sett tegn til rosa utflod. Jeg pleie å få det på kvelden 10 dpo eller 11 dpo ellers:). Syns ikke testene de siste to dagene har blitt noe sterkere, men heller ikke svakere:
ImageUploadedByBV Forum1401688312.923089.jpg

I dag er jeg 4+0, rundet over til en ny uke!:)
ImageUploadedByBV Forum1401688442.791046.jpg

Til og med rundt 10 prosent:)...

Nå lager jeg meg en ny dagbok på februar 2015 og håper veldig på at jeg slipper å komme tilbake hit ennå engang :)..

Lykke til i svangerskapet! Denne gangen skal det gå bra :D

Sent from my GT-I9300 using BV Forum mobile app

En liten oppdatering fra meg i denne dagboken også:)
Er i dag 4+3, 17 dpo. Fortsatt ikke tegn til noe rødt. Jeg syns testene har stagnert i fargen, legen ville jeg skal ta hcg måling pga de andre gangene jeg har mistet nå. Tok første på tirsdag, da 4+1(15dpo) og tok siste i dag. Får svar på den siste i morgen, og fikk svar på den fra tirsdag i dag. Hcg ble målt til 652. Det blir spennende å høre resultatet i morgen og høre om det har økt:).. Krysser fingrene:),
ImageUploadedByBV Forum1401959518.085820.jpg

Dersom det er noen som er innom her som også engster seg for tester som stagnerer i styrken på streken. Det trenger visst ikke være noe feil. Fikk svar på siste hcg- måling nå. 15 dpo var den 652 og 17 dpo 1490.
ImageUploadedByBV Forum1402055536.517601.jpg

:)

Back
Topp