To blir til tre?

Vilde_87

Forelsket i forumet
Februarlykke 2015
Jeg tenkte å lage en dagbok på vår vei mot en liten en. Vi har vært prøvere siden sommeren 2014 og har vært borti både SA og kjemiske til nå. Det blir spennende å se om 2015 blir året vi blir en familie på 3:)..
I dag ser det ut som det er positiv el- test her:).

PP 8: syklusdag 21:

ImageUploadedByBV Forum1394397960.257576.jpg

Det her blir en dagbok hvor jeg kan bla meg tilbake for å sammenligne sykluser:-)

Last edited:
Dersom du har el i disse tider blir det jo 2014 da :D

PP 8: Syklusdag 22.

Positiv el test i dag også. Forrige pp hadde jeg el på syklusdag 23, så da er det relativt likt nå.

ImageUploadedByBV Forum1394462041.571419.jpg

Last edited:
PP 8: Syklusdag 23:
I dag var eggløsningstesten negativ igjen. Det blir nok ikke noen 2014 spire her, for det ble ikke lagt inn aksjer igår, og heller ikke i dag. Typisk at forkjølelse må slå ut akkurat de dagene her :-) ..

Last edited:
PP 8: Syklusdag 24, 2 dpo:

I dag har jeg et slags press/hold følelse i livmor området.Veldig forkjøla ennå:-)

Last edited:
PP 8: Syklusdag 25, 3dpo:

Skikkelig hvitt og strekkbart slim i dag, mer enn hva jeg hadde da jeg fikk positive el-tester. Måtte dermed ta en ny el- test for å se om kroppen prøver på ny eggløsning. Den var kjempe negativ, så ikke tegn til eggløsning der.:-)

Last edited:
PP 8: Syklusdag 26, 4 dpo:

Formen føles mye bedre i dag, bare tett og rennete nese som sitter igjen av forkjølelsen nå.
Har stukket litt til i livmor-området når jeg har reist meg fort i dag. Det gjør det jo engang i blant ellers utenom dpo også, så alt i alt, alt er som vanlig:-)..

Last edited:
PP 8: Syklusdag 27, 5 dpo:

Våkner opp av å måtte på do og er litt små uggen. ( Kan henge sammen med at det ble taco og brus igår).

Lurer på om jeg skal bestille noen graviditetstester? Testegalskapen er ikke over meg lenger, men kan være pga vi er i pp 8. Kanskje jeg bare skal vente med og bestille til jeg opplever at TR ikke kommer 8-10 dpo. Det er der hun har pleid å komme de siste gangene. Så får jeg bare vente og se om det er denne måneden hun har tenkt til å dra på ferie :-)

Dagen i dag:
- tett nese
- tett i øra
- eggehvitteslim
- fett hår
- trøtt

Last edited:
PP 8: Syklusdag 28, 6 dpo:

Da ble tester bestilt igår, så de kommer vel i postkassen om et par dager.

- små uggen innimellom
- trøtt
- håret ennå mer fett, selv eller vask.
- krem/eggehvitteslim
- tett i nesa
- ellers i form:-)

PP 8: Syklusdag 29, 7 dpo:

Innmari trøtt, sliten og sausa i dag. Det er nok bare forkjølelsen som har tatt seg opp igjen :-). Føler meg hvertfall ikke gravid nå.

Dagen med noen få ord har sett slik ut:
- Tett i nesa
- Trøtt
- Litt vondt i korsrygg
- kviser
- Smerter i underlivet (natt til i dag). Varte ca 15 min..

Last edited:
PP 8: syklusdag 30, 8 dpo:

Oj, kommet til 8 dpo alt. Nå kan TR komme når som helst. Pleier å komme rundt 8-11 dpo. Regner med hun kommer denne gangen også:-) ,krysser fingre for at det blir så nærme 14 dpo som mulig.
Forkjølelsen henger fortsatt veldig i, så om dagen er jeg fortsatt:

-Tett i nesa
-Trøtt
-Føler det litt som det pleier når TR er rundt hjørnet.

PP 8: Syklusdag 31, 9 dpo:

Om testene kommer i posten i dag så lurer jeg på om jeg skal prøve meg på en test etter jobb. Eller kanskje i morgen? Eller fredag.. Håper nesten testene ikke kommer før fredag.:). Kommer ikke til å klare å vente når jeg først har fått de.

I dag:
-Stikker/ presser litt nedentil
-Strammer/klør i tenna
-Fortsatt veldig forkjøla, så nesa er tett som bare det.
-Veldig tørst!
-Trøtt

Last edited:
Måtte ta en test når jeg kom hjem fra jobb, ettersom de først lå i postkassen:). Ingenting å skimte på den hvertfall:-)
ImageUploadedByBV Forum1395254195.141585.jpg

Det blir nok en test hver dag til TR kommer, eller en strek:). Neste tas i morgen tidlig.

PP 8: Syklusdag 32, 10 dpo:

I dag gikk tempen mye ned, ser egentlig veldig lik ut som forrige måned. Da vil det nok være tegn til TR i kveld eller i morgen.:) Jaja..

Dagen i dag:
-murrer
-vondt i magen
-tett i nesa
-negativ graviditetstest
-holdfølelse eggstokkområdet

Jeg har de andre gangene jeg har funnet strek på tester kunne se de fra 7/8 dpo, og i dag 10 dpo kan jeg ikke se noe, så tror nok ikke det dukker opp en strek da heller:)..,

Last edited:
Testegalskapen har begynt. Det ble visst en test til når jeg kom hjem fra jobb:). Akkurat som det endrer seg så mye på noe timer:). Jaja, jeg har jo bestemt meg for å lage dagbok hvor alt skal dokumeteres. Dermed gjelder det også testegalskapen:P ..
ImageUploadedByBV Forum1395337302.480861.jpg

Skrevet feil på bildet. Det er:
10dpo morgen
9dpo ettermiddag
10dpo ettermiddag

Last edited:
Jeg synes det er noe på den fra 10 dpo jeg altså :)

Ønsker et hjertebarn ❤

PP 8: Syklusdag 32:10 dpo

Da ser det ut som jeg kommer meg gjennom 10dpo før TR melder sin ankomst. Det gjorde jeg sist også, så glad jeg hvertfall har 10 dager mellom el og TR. Det så en stund ut som den var rundt 8 dager, men det kom nok av SA og kjemiske.
Testene ble dermed ikke mer enn dette i PP 8:
ImageUploadedByBV Forum1395343603.165508.jpg

Da går jeg i morgen(tipper jeg) inn i PP 9, og syklusdag 1.
Den skal isåfall startes med en mindre forkjølet kropp, og første treningsøkt på flere uker :) Nå skal jeg ha mer fokus på trening fremover og tenke ennå mindre på testing.Denne pp skal jeg ikke EL- teste, bare tempe. Vi nærmer jo oss året nå, og tenker det da er kjekt med dokumentasjon fra tidligere sykluser om jeg må kontakte legen min.

Det blir ikke noen 2014 spire på oss. Trist er det, men igjen så passer det veldig mye bedre med tanke på jobb og barnehageplass osv at vi kommer over i 2015. Håper bare vi ikke må vente så mye lenger:)

Back
Topp