Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Jobber....Driver dere med om dagene da?
Sent from my iPhone using BV Forum
Driver dere med om dagene da?
Åssen går det på jobb da? Går greit med de små hjemme?Jobber....hehe jobber 4 dager i uken.. kun dagvakter no heldigvis. Når eg kommer heim er det kvalitets tid med gutta
du då
Sent from my GT-I9305 using BV Forum mobile app
Dagene flyr avsted ja.Dagene går altfor fortholder på med lillebrors rom enda...blir jo aaaaaldri helt ferdig. Går en del tur nå som været har vært så fint
Leverer storesøster 9 i barnehagen og henter a ca 14.30 (etter fruktmåltidet)...lillebror sover 2-3 lurer på 30 min hver gang, den ene på vei til barnehagen. Så rekker jo kjeeempemye føler jeg hehe
Der da?
Sent from my GT-I9300 using BV Forum mobile app
Dagene flyr avsted ja.og man føler liksom ikke man rekker halvparten av det man skulle gjort. Jeg vimser bare rundt hjemme jeg.
Skulle ønske det kom en slik dag her også.Innimellom ser jeg meg rundt og lurer på hva jeg egentlig har gjort den dagen...ofte er svaret "svært lite"
Hehe ja, Han fikk sin første tann! Den kom helt opp, så han var en del plaget på natten der. Nå er vi tilbake til å sove natten igjennomSovet dårlig?
Så deilig da. At han sover godt igjen.Hehe ja, Han fikk sin første tann! Den kom helt opp, så han var en del plaget på natten der. Nå er vi tilbake til å sove natten igjennomdeilig!
På jobb går det fintÅssen går det på jobb da? Går greit med de små hjemme?
Sikkert ikkje bare bare med bekkenløsning og baby. Godt mannen kan være heime å hjrlpe..Her er vi hjemme begge to om dagen. Jeg er sjukemeldt og sambo har overtatt permisjonen. Blir nok sånn fram til han skal ut i pappaperm...kjenner allerede at bekkenløsinga er på veiMen er kos også da...jeg er jo ikke sengeliggende, kan bare ikke gå for langt el.bære no særlig så vi får finni på litt sammen
![]()
Akkurat nå er jeg innom før frisørtime..klar for noen timer med striping og klipp..nyter skravling, kakaodrikking og lese blader mens jeg venter..blir sjelden tid til lesing hjemme
Ha en fin dag!!
Sent from my GT-I9000 using BV Forum mobile app
Akkuratt stått opp...innflyttingsfest hos ett vennepar i gårGjør dere på i dag då?no er eg på jobb. Så skal vi til mamma og pappa etterpå
![]()
Deilig å få sove lengeAkkuratt stått opp...innflyttingsfest hos ett vennepar i gårMinsten er hos min mor og far mens storesøster er hos svigers...i bursdag til to tantebarn etterpå
Deilig å få sove lengestore tantebarn du har?
en hærlig gjeng altsåHar tre stk...alle tre er broren til sambo og kona sineEldstemann (gutt) blir 11 ( hvor ble åra av :O ), mellomste blir 8 (jente) og minstemann (gutt) blir 3
Gutta har bursdag 25 mars og jenta har bursdag 3 mai
Jeg er så heldig...verdens beste :-D
en hærlig gjeng altsåkos med tantebarn
![]()
Veldig kjekt når de er rundt samme alderDe to eldste er storesøsters store helter...og minstemann er jo bare 5mnd yngre enn a så de har det mye moro sammen