Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Nå begynner jeg å glede meg til varmere tider.
Sent from my iPhone using BV Forum
Vi har vært ute i nesten hele dag. Deilig med vår!Jeg åNå er det 9 grader ute og har smelta myyye snø/is...blir så godt når alt er borte.
Sent from my GT-I9300 using BV Forum mobile app
AlltidEr vel slik det bruker å være det.
Skikkelig drittvær her i kveld! Taksteinene flyr av taket!! Mannen og huseier var ute å så og det var vertfall 20 takstein som var flydd av:/ spendt på om bilen er like hel i morgen![]()
Sent from my GT-I9305 using BV Forum mobile app
Sikkert kyrre som var på besøk jaOi! Har blåst her å men ikke sånn...en vedpose som fikk farta på seg bareKYRRE på besøk?
Skikkelig drittvær her i kveld! Taksteinene flyr av taket!! Mannen og huseier var ute å så og det var vertfall 20 takstein som var flydd av:/ spendt på om bilen er like hel i morgen![]()
Sent from my GT-I9305 using BV Forum mobile app
Uff det må ha vært et kjipt vær å fly i! Hadde dere en fin tur?Veldig også. Vi landet på Flesland i går kveld. Flere fly ble sendt videre til Oslo siden de ikke klarte å lande. Vi klarte det på andre forsøk. Var mer berg og dalbane enn flyMen fire dager borte fra barna holdt i massevis. Så var glad når vi var nede
Sent from my HTC One X using BV Forum mobile app
Veldig vakkert, tøft og trist program. Fantastiske foreldre.Sett på reprise av Vårt lille land om Ylva. Får vondt langt inni hjerterota...barn skal ikke dø!
Har hatt den store gjøre-alt-hjemme dagen.så nå ser det sånn tålig ut her hjemme.
Sovnet sittende på badegulvet i dag mens jeg brettet klær og småen sov. Passe trøtt og sliten ja!
Sovet dårlig?Sovnet sittende på badegulvet i dag mens jeg brettet klær og småen sov. Passe trøtt og sliten ja!