Hvis du titter innom her så...

Innom fra lekeland...pause på a mor mens far er en runde med storesøster :-) Minsten er hjemme med svigermor :-) Prøvd meg som trebarnsmor...hadde med meg ei på 1 1/2, vår snuppe på 3 år og ei på 5 her mens sambo og faren til de to andre (en kamerat) drakk kaffe :-) Phuuu...stor respekt for alle de som har tre :-)

Sent from my GT-I9300 using BV Forum mobile app

Lørdagskos! Lillemann er akkurat lagt. Femåringen bruker å få være oppe litt ekstra i helgene slik at vi får litt ekstra kosetid. Vi venter på bakt potet og biff :D

Sent from my GT-I9505 using BV Forum mobile app

Vært på bursdags besøk til min bror og pappa i kveld. Kooslig:D storebror ble igjen hos de på en uplanlagt overnatting:p lillebror sover så no er det film med mannen:)

Sent from my GT-I9305 using BV Forum mobile app

GRATULERER med kvinnedagen♥ noen som har gått i tog?

GRATULERER med kvinnedagen♥ noen som har gått i tog?

Ble ikke noe tog på meg :-) Kosedag med storesøster på lekekand i stedet :-) Du da?

Sooool <3 Gått en tur med sambo, lillebror og storesøster...godt :-) Selv om pollenallergien min har startet for fullt her...går heldigvis fort over ettersom det er or+hassel jeg reagerer på :-) Hvordan har været vært hos dere andre?

Vi har vært på lang trillings vi også. Akkurat spist en sen middag. Fuskevær her for tiden, men tror det skal bli bedre til uken.

I morgen reiser jeg og mannen til Barcelona. Klarer nesten ikke glede meg, men går nok bra :oops:

Vi har vært på lang trillings vi også. Akkurat spist en sen middag. Fuskevær her for tiden, men tror det skal bli bedre til uken.

I morgen reiser jeg og mannen til Barcelona. Klarer nesten ikke glede meg, men går nok bra :oops:

Så godt med kjærestetur da :-) Nyyyyt :-) Men skjønner godt at det er lettere sagt enn gjort med små hjemme :-) Skal på tur med sambo etterhvert jeg å...min julegave til han var weekendtur uten barn. Må bare finne ut hvor vi skal :-P

Innom før jeg skal brette tøy....
Mye som skjer om dagen så blir lite bv tid
Men håper alkw har det fint:)

Ble ikke noe tog på meg :-) Kosedag med storesøster på lekekand i stedet :-) Du da?

Ikkje noe tog nei;) bursdag besøk til min bror og pappa istedet;)

Kos dere masse! Dere får nok en super tur:D og gullene kommer til å stoorkose seg heime;)

Innom for å si natta:) sov godt :D

Da er hverdagen her igjen ja. ;)

Sent from my iPhone using BV Forum

God tur. :)

God morgen :-) Storesøster levert i barnehagen stolt som bare det...nye innesandaler MED blinking ;-) Plukket ut helt selv på lørdag. Lillebror sover og jeg har spist frokost...får vel komme i gang med støvsuging. HVOR kommer alle hybelkaninene fra?!

Glad eg har fri i morgen :D helsestasjonen på morningen så blir det shopping med mannen :D

God morgen :-) Storesøster levert i barnehagen stolt som bare det...nye innesandaler MED blinking ;-) Plukket ut helt selv på lørdag. Lillebror sover og jeg har spist frokost...får vel komme i gang med støvsuging. HVOR kommer alle hybelkaninene fra?!

Jeg aner ikke. De formerer seg her også. :p

Gøy for storesøster da. Skikkelig stas med blinking. :)

Back
Topp