Hvis du titter innom her så..........

Aldri hørt:p her har mange pannekake og potet:/ vi ha pannekaker med sukker og bacon:p

MEA

Den var ny...potet og pannekaker altså :-)
Jeg har vokst opp med kun pannekaker...syltetøy eller sukker på :-) Sambo er vandt til tomatsuppe først og så pannekaker.

Sent from my GT-I9300 using BV Forum mobile app

Aldri hørt:p her har mange pannekake og potet:/ vi ha pannekaker med sukker og bacon:p

MEA
Alrdi hørt jeg heller. Vi på vestlandet som ikke har det sikkert. Pannekake med bacon og/eller sukker til middag er favoritten blant ungene. Til og med mini har fått smake litt. Elsker tomatsuppe med makkaroni og egg, lyst brød med smør på til. Det er godt det. Duppe brødet i varme suppe.

Sent from my iPad using BV Forum

Den var ny...potet og pannekaker altså :)
Jeg har vokst opp med kun pannekaker...syltetøy eller sukker på :) Sambo er vandt til tomatsuppe først og så pannekaker.

Sent from my GT-I9300 using BV Forum mobile app

Hjemme hadde vi også bare pannekaker med sukker eller syltetøy :) Får begge goder nå :)

Begge unga sover :) fortatt besøk av miiin aller beste venninne. Hun hadde med sjokolademousse. Så må nok kose meg med sjokolade ikveld og! ; p får ta ei skikkelig treningsøkt på onsdag. Alene med ungene i morgen og! :p

Sent from my GT-I9505 using BV Forum mobile app

Alrdi hørt jeg heller. Vi på vestlandet som ikke har det sikkert. Pannekake med bacon og/eller sukker til middag er favoritten blant ungene. Til og med mini har fått smake litt. Elsker tomatsuppe med makkaroni og egg, lyst brød med smør på til. Det er godt det. Duppe brødet i varme suppe.

Sent from my iPad using BV Forum
Ja! Slik det skal være:)

MEA

Jeg orket ikke. Føler det er nok elendighet overalt. Jeg fulgte dem ikke på facebook heller, men fikk opp varsler hele tiden likevel siden vennene mine kommenterte. Så du på?

Sent from my iPad using BV Forum mobile app
Jeg endte opp med å se, ja. Syns de hadde laget en fin reportasje. Jeg fulgte heller ikke på fb, men fikk som deg med meg en del pga andre venner som fulgte. Jeg har i alle fall tatt litt ekstra godt vare på barna mine i går og i dag :)

Sent from my iPhone using BV Forum

Hva skal folk ha til middag? Jeg begynner å gå tom for ideer :P Tror det blir ørret :cool:
Vi har hatt dampet mørpølse fra Sunnmøre :) nam nam!

Sent from my iPhone using BV Forum

Back
Topp