Aldri hørther har mange pannekake og potet:/ vi ha pannekaker med sukker og bacon
MEA
Pannekaker og potet?
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Aldri hørther har mange pannekake og potet:/ vi ha pannekaker med sukker og bacon
MEA
Ja, jeg kan ikke forstå det hellerPannekaker og potet?![]()
MEA
Alrdi hørt jeg heller. Vi på vestlandet som ikke har det sikkert. Pannekake med bacon og/eller sukker til middag er favoritten blant ungene. Til og med mini har fått smake litt. Elsker tomatsuppe med makkaroni og egg, lyst brød med smør på til. Det er godt det. Duppe brødet i varme suppe.Aldri hørther har mange pannekake og potet:/ vi ha pannekaker med sukker og bacon
MEA
HuffdaJeg er plutselig blitt kvalm og spyr som en gris!![]()
God bedringJeg er plutselig blitt kvalm og spyr som en gris!![]()
Den var ny...potet og pannekaker altså
Jeg har vokst opp med kun pannekaker...syltetøy eller sukker påSambo er vandt til tomatsuppe først og så pannekaker.
Sent from my GT-I9300 using BV Forum mobile app
Ja! Slik det skal væreAlrdi hørt jeg heller. Vi på vestlandet som ikke har det sikkert. Pannekake med bacon og/eller sukker til middag er favoritten blant ungene. Til og med mini har fått smake litt. Elsker tomatsuppe med makkaroni og egg, lyst brød med smør på til. Det er godt det. Duppe brødet i varme suppe.
Sent from my iPad using BV Forum
Hva er det?Har laget meg granola. Kjempe godt!
Sent from my iPhone using BV Forum
Aldri vært borti. Ville googlet det og sjekket om det har vært med i noen tester.Hva mener dere om dette sete?
http://m.kjopbarnevogn.no/no/artiklar/brio-zento-10-svart-2.html
Sent from my GT-N7105 using BV Forum mobile app
Jeg endte opp med å se, ja. Syns de hadde laget en fin reportasje. Jeg fulgte heller ikke på fb, men fikk som deg med meg en del pga andre venner som fulgte. Jeg har i alle fall tatt litt ekstra godt vare på barna mine i går og i dagJeg orket ikke. Føler det er nok elendighet overalt. Jeg fulgte dem ikke på facebook heller, men fikk opp varsler hele tiden likevel siden vennene mine kommenterte. Så du på?
Sent from my iPad using BV Forum mobile app
Vi har hatt dampet mørpølse fra SunnmøreHva skal folk ha til middag? Jeg begynner å gå tom for ideerTror det blir ørret
![]()
Hørtes deilig ut!Sliiiiten. I mårra har jeg time hos massør klokka 18 ♥
Sent from my GT-I9300 using BV Forum mobile app