Sammen?
MEA
Tomatsuppe først og så pannekaker etterpå
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Sammen?
MEA
Det var sterkt. Ble rødsprengt i øya selv.Sett på Ylva,og grini i bøtter å spann...
Hva skal folk ha til middag? Jeg begynner å gå tom for ideerTror det blir ørret
![]()
Tomatsuppe først og så pannekaker etterpåSå det blir vel nesten ja?
![]()
Jeg er også vant med det fra jeg var liten :-DVi har det alltid sammen. Jeg liker ikke ertesuppe som er vanlig, så vi lager tomatsuppe istedenfor når vi har pannekaker.
Vi har det alltid sammen. Jeg liker ikke ertesuppe som er vanlig, så vi lager tomatsuppe istedenfor når vi har pannekaker.
Vi har det vel sammen vi også? Bare at ikke alt har plass på bordet, så må ta to runder![]()
Samme her. Aldri hørt ertesuppe er vanlig ?!Haha, tja. Det er jo samme middagen!
Vi spiser det helt sammen; Har en Skål med suppe ved siden av pannekaka å spiser anna hver liksom
![]()
Samme her. Aldri hørt ertesuppe er vanlig ?!![]()
![]()
Sent from my GT-I9505 using BV Forum mobile app
Det er jo så godtStekt ris idag![]()
Er det vanelig med suppe til pannekaker?Vi har det alltid sammen. Jeg liker ikke ertesuppe som er vanlig, så vi lager tomatsuppe istedenfor når vi har pannekaker.
Haha, tja. Det er jo samme middagen!
Vi spiser det helt sammen; Har en Skål med suppe ved siden av pannekaka å spiser anna hver liksom
![]()
Er det vanelig med suppe til pannekaker?
MEA
Det er jo så godtHva bruker du i din oppskrift?
Sent from my iPhone using BV Forum
Vi hadde det aldri før. Men svigerinna mi laget det engang på hytta og det var veldig godt. Så vi har også det nå.Er det vanelig med suppe til pannekaker?
MEA
Aldri hørtJa!Naaam ♡ suppe og bacon!