Da lærte jeg noe nyttNei. For hvert barn mer får man syv uker mer.og da kan mor og far velge å ha det samtidig eller forlenge permisjonen.
Sent from my iPhone using BV Forum
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Da lærte jeg noe nyttNei. For hvert barn mer får man syv uker mer.og da kan mor og far velge å ha det samtidig eller forlenge permisjonen.
Sent from my iPhone using BV Forum
Nå har jeg sett, fy søren, tror det er det tøffeste jeg har sett, tårer og snått her ja. Følger også faren på face, så har jo fått med meg tidligere. Dette må jeg si var tøft gjort av de. Skal klemme mine en ekstra gang i dag, høre pusten deres når de sover, som Magne oppfordret oss til på face.Mm! Men syntes på hun at det har vært forferdelig tøft. Fulgte han Magne på face, og ansiktet til mor har forandret seg. Men det er ikke rart! ingen barn skal dø![]()
Sent from my GT-I9505 using BV Forum mobile app
Army!! Reprise nå på tv2. Vårt lille land.
Hva skal folk ha til middag? Jeg begynner å gå tom for ideerTror det blir ørret
![]()
Taco med ei venninne. Eeelsker taco! I morgen pølseform . Ons fiskepinner. Tors torsk. Fredag , sikkert taco igjenHva skal folk ha til middag? Jeg begynner å gå tom for ideerTror det blir ørret
![]()
Like everyy mondayTomatsuppe og pannekaker![]()
Like everyy mondayspiser du egg og ost i tomatsuppa? Det er naaam syns jeg!
![]()
Stekt ris idagHva skal folk ha til middag? Jeg begynner å gå tom for ideerTror det blir ørret
![]()
Brokkoli og kjøttboller i tomatsuppe? Er det godt da?Mhm! Svigerfar vurderte å avlyse fordi Alex er dårlig, men fikk snakket han fra detNei, de andre gjør det
Har oppi makaroni og brokkoli
og kjøttboller når vi har
![]()
Brokkoli og kjøttboller i tomatsuppe? Er det godt da?
Taco med ei venninne. Eeelsker taco! I morgen pølseform . Ons fiskepinner. Tors torsk. Fredag , sikkert taco igjen. Lørdag og søndag åpent.
Kyllingfilet med hvitløk inni, creme fraiche/fløtesaus med ris og stekte grønnsaker til .Hva skal folk ha til middag? Jeg begynner å gå tom for ideerTror det blir ørret
![]()
Stekt ris idag![]()