Hvis du titter innom her så..........

Mm! Men syntes på hun at det har vært forferdelig tøft. Fulgte han Magne på face, og ansiktet til mor har forandret seg. Men det er ikke rart! ingen barn skal dø :(

Sent from my GT-I9505 using BV Forum mobile app
Nå har jeg sett, fy søren, tror det er det tøffeste jeg har sett, tårer og snått her ja. Følger også faren på face, så har jo fått med meg tidligere. Dette må jeg si var tøft gjort av de. Skal klemme mine en ekstra gang i dag, høre pusten deres når de sover, som Magne oppfordret oss til på face.

Sent from my iPad using BV Forum

Hva skal folk ha til middag? Jeg begynner å gå tom for ideer :P Tror det blir ørret :cool:
Taco med ei venninne. Eeelsker taco! I morgen pølseform . Ons fiskepinner. Tors torsk. Fredag , sikkert taco igjen :p . Lørdag og søndag åpent.

Like everyy monday :) spiser du egg og ost i tomatsuppa? Det er naaam syns jeg! :D

Mhm! Svigerfar vurderte å avlyse fordi Alex er dårlig, men fikk snakket han fra det :-P Nei, de andre gjør det :-P Har oppi makaroni og brokkoli :-) og kjøttboller når vi har :-)

Mhm! Svigerfar vurderte å avlyse fordi Alex er dårlig, men fikk snakket han fra det :p Nei, de andre gjør det :p Har oppi makaroni og brokkoli :) og kjøttboller når vi har :)
Brokkoli og kjøttboller i tomatsuppe? Er det godt da?

9 mnd kontroll unnagjort :) veide 9450 å var 71.5 lang :) helt normal :) fikk også beskjed om å prøve å utsette kvelden litt, å ikke legge henne før rundt 20-21 for og se om det funker på morgen. Så da prøver vi!

Sent from my GT-N7105 using BV Forum mobile app

Back
Topp