Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Army!! Reprise nå på tv2. Vårt lille land.
Sent from my GT-I9505 using BV Forum mobile app
Har tatt det opp, vil se det en gang jeg er alene, for regner med det blir endel tårer.Den så jeg på nå...vet jeg ikke burde for får vondt langt inni hjerterota. Barn skal ikke dø!
Sent from my GT-I9300 using BV Forum mobile app
Har tatt det opp, vil se det en gang jeg er alene, for regner med det blir endel tårer.
Sent from my iPad using BV Forum
Siden jeg har 80% lønn får jeg syv uker ekstra perm.Hvor lenge skal du vær hjemme? Får man mye ekstra perm når man får tvillinger?
Sent from my iPad using BV Forum mobile app
De foreldrene virker jo bare fantastiske!Kom noen tårer ja! Sterke foreldre! ♡
Mm! Men syntes på hun at det har vært forferdelig tøft. Fulgte han Magne på face, og ansiktet til mor har forandret seg. Men det er ikke rart! ingen barn skal døDe foreldrene virker jo bare fantastiske!
Sent from my iPhone using BV Forum
Det er vel kun at far får permisjonen med mor hele tiden om man får trillinger tror jeg?Siden jeg har 80% lønn får jeg syv uker ekstra perm.så jeg er hjemme til slutten av mai. Har fått forskjøvet noen dager pga jobbing.
men jeg skal være hjemme en stund etter det.
Sent from my iPhone using BV Forum
Hadde en natt hvor jeg sov lite. Det var den natta det var storm/orkan. Ungene våknet og det var nesten umulig å sove pga vinden. Trær datt overende og takplater fløy rundt i nabolaget. Heldigvis ikke noe med vårt hus.
Etter det har jeg vært fru trøttesen. Tar sååå lang tid å opparbeide seg søvn på pluss siden igjen.
Men vet du hva? I natt sov S hele natten for første gang siden han ble født!
Såg han kosa seg med ballaneMor og sønn er helt slått ut etter lekeland :-D
Likææææær at han har sovet hele natta.Hadde en natt hvor jeg sov lite. Det var den natta det var storm/orkan. Ungene våknet og det var nesten umulig å sove pga vinden. Trær datt overende og takplater fløy rundt i nabolaget. Heldigvis ikke noe med vårt hus.
Etter det har jeg vært fru trøttesen. Tar sååå lang tid å opparbeide seg søvn på pluss siden igjen.
Men vet du hva? I natt sov S hele natten for første gang siden han ble født!
Nei. For hvert barn mer får man syv uker mer.Det er vel kun at far får permisjonen med mor hele tiden om man får trillinger tror jeg?
Jeg har også valgt 80% lønn. Perm til 04 april. Så 6 uker ferie; med påskeuka. Så er det jobb fra 15.mai.
Så gøy! !Mor og sønn er helt slått ut etter lekeland :-D