Hvis du titter innom her så..........

Army!! Reprise nå på tv2. Vårt lille land.

Sent from my GT-I9505 using BV Forum mobile app

Etter å ha sloss med joakim i to timer sover han endelig. Blir spennende å se hvor lenge det varer. Han har vært helt umulig, ingenting er gøy, , ikke sove men grine mens han lekte det gikk helt fint. Tror han var en smule trøtt ja

Sent from my GT-P3110 using BV Forum mobile app

Army!! Reprise nå på tv2. Vårt lille land.

Den så jeg på nå...vet jeg ikke burde for får vondt langt inni hjerterota. Barn skal ikke dø!

Sent from my GT-I9300 using BV Forum mobile app

Den så jeg på nå...vet jeg ikke burde for får vondt langt inni hjerterota. Barn skal ikke dø!

Har tatt det opp, vil se det en gang jeg er alene, for regner med det blir endel tårer.

Sent from my iPad using BV Forum

Har tatt det opp, vil se det en gang jeg er alene, for regner med det blir endel tårer.

Sent from my iPad using BV Forum

Jeg var veldig glad jeg var alene når jeg så den...tårene rant. Var ikke lurt å se den rett før mensen når hormonene bobler gitt :-P
Setter virkelig ting i perspektiv...er myyyye viktigere å nyte tiden med barna enn at huset er plettfritt og sånn :-)

Kom noen tårer ja! Sterke foreldre! ♡

Hvor lenge skal du vær hjemme? Får man mye ekstra perm når man får tvillinger?

Sent from my iPad using BV Forum mobile app
Siden jeg har 80% lønn får jeg syv uker ekstra perm. ;) så jeg er hjemme til slutten av mai. Har fått forskjøvet noen dager pga jobbing. :) men jeg skal være hjemme en stund etter det. ;)

Sent from my iPhone using BV Forum

De foreldrene virker jo bare fantastiske!

Mm! Men syntes på hun at det har vært forferdelig tøft. Fulgte han Magne på face, og ansiktet til mor har forandret seg. Men det er ikke rart! ingen barn skal dø :(

Siden jeg har 80% lønn får jeg syv uker ekstra perm. ;) så jeg er hjemme til slutten av mai. Har fått forskjøvet noen dager pga jobbing. :) men jeg skal være hjemme en stund etter det. ;)

Det er vel kun at far får permisjonen med mor hele tiden om man får trillinger tror jeg?

Jeg har også valgt 80% lønn. Perm til 04 april. Så 6 uker ferie; med påskeuka. Så er det jobb fra 15.mai.

Hadde en natt hvor jeg sov lite. Det var den natta det var storm/orkan. Ungene våknet og det var nesten umulig å sove pga vinden. Trær datt overende og takplater fløy rundt i nabolaget. Heldigvis ikke noe med vårt hus.
Etter det har jeg vært fru trøttesen. Tar sååå lang tid å opparbeide seg søvn på pluss siden igjen.
Men vet du hva? I natt sov S hele natten for første gang siden han ble født!

Det var deilig tenker eg :)

Hadde en natt hvor jeg sov lite. Det var den natta det var storm/orkan. Ungene våknet og det var nesten umulig å sove pga vinden. Trær datt overende og takplater fløy rundt i nabolaget. Heldigvis ikke noe med vårt hus.
Etter det har jeg vært fru trøttesen. Tar sååå lang tid å opparbeide seg søvn på pluss siden igjen.
Men vet du hva? I natt sov S hele natten for første gang siden han ble født!

Likææææær at han har sovet hele natta. :)

Det er vel kun at far får permisjonen med mor hele tiden om man får trillinger tror jeg?

Jeg har også valgt 80% lønn. Perm til 04 april. Så 6 uker ferie; med påskeuka. Så er det jobb fra 15.mai.

Nei. For hvert barn mer får man syv uker mer. ;) og da kan mor og far velge å ha det samtidig eller forlenge permisjonen. ;)

Back
Topp