Hvis du titter innom her så..........

Hahahaha, for en forskjell et enkelt ord gjør - bytt "på" med "fra" og det får en heeeeeelt annen betydning :P you kidnapper you! ;-)

:-)

Sent from my GT-I9300 using BV Forum mobile app

Hahaha! Jeg er jo ikke litt sliten engang, så tenkte at et kidnappet barn vil være null stress å ta vare på i tillegg til min egen :-P

Lille , som ikke er liten veier nå 10kg og er 75 lang:) Hs var kjempe fornøyd. Syns han var veldig forseg! :D sa t o m "Hade" og vinket da vi reiste og sa titteei :D var redd han nektet da jeg satt å skrøt av han :p

Sent from my GT-I9505 using BV Forum mobile app

Lille , som ikke er liten veier nå 10kg og er 75 lang:) Hs var kjempe fornøyd. Syns han var veldig forseg! :D sa t o m "Hade" og vinket da vi reiste og sa titteei :D var redd han nektet da jeg satt å skrøt av han :p

Så moro å være på kontroll da :D Fine Linus :)

Flinke L <3
Flotte tall også. :)

Min veier også nesten ti kg, var der på fredag jeg. Ho veier nesten ni da. ;)

Sent from my iPhone using BV Forum

Skal på før-samtale i barnehagen idag... bare en uke til lillemor starter i bhg :eek:

Sent from my GT-I9300 using BV Forum mobile app
Ojsann, tiden flyr. Synes de fortsatt er så små jeg. ;)

Hahaha! Jeg er jo ikke litt sliten engang, så tenkte at et kidnappet barn vil være null stress å ta vare på i tillegg til min egen :-P
Null stress det vel...? :) mulig mannen hadde reagert på ett ekstra barn da. ;)

Flinke L <3
Flotte tall også. :)

Min veier også nesten ti kg, var der på fredag jeg. Ho veier nesten ni da. ;)

Ganske jevne da :D fine unger alle her ♡ ekke så rart da, med så snasne mammaer ! :D

Har lever ungene i bhg, vært en tur på kirkegården og handlet litt, nå prøver jeg å få Andrea til å spise litt skive:p

MEA

Lille H sover med puppen, skal prøve å lure henne i vippestolen også få gjort litt papirarb før vi skal ut å trille i et nydelig vær:)

❤️Prinsæssn mine❤
❤️2007❤️2013❤️

Sover du dårlig om nettene eller.? Forferdelig å være så trett :) S er så tøff når han digger musikk :p
Hadde en natt hvor jeg sov lite. Det var den natta det var storm/orkan. Ungene våknet og det var nesten umulig å sove pga vinden. Trær datt overende og takplater fløy rundt i nabolaget. Heldigvis ikke noe med vårt hus.
Etter det har jeg vært fru trøttesen. Tar sååå lang tid å opparbeide seg søvn på pluss siden igjen.
Men vet du hva? I natt sov S hele natten for første gang siden han ble født!

Sent from my iPad using BV Forum mobile app

Sitter og ser Vårt lille land og nå begynner historien om lille Ylva. <3 Usikker på om jeg orker å se...

Jeg orket ikke. Føler det er nok elendighet overalt. Jeg fulgte dem ikke på facebook heller, men fikk opp varsler hele tiden likevel siden vennene mine kommenterte. Så du på?

Null stress det vel...? :) mulig mannen hadde reagert på ett ekstra barn da. ;)

Hvor lenge skal du vær hjemme? Får man mye ekstra perm når man får tvillinger?

Hadde en natt hvor jeg sov lite. Det var den natta det var storm/orkan. Ungene våknet og det var nesten umulig å sove pga vinden. Trær datt overende og takplater fløy rundt i nabolaget. Heldigvis ikke noe med vårt hus.
Etter det har jeg vært fru trøttesen. Tar sååå lang tid å opparbeide seg søvn på pluss siden igjen.
Men vet du hva? I natt sov S hele natten for første gang siden han ble født!

Liker veldig godt at han sov hele natta :D

Back
Topp