Prøver å lure med meg noen på leos lekeland 
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Skal vel bare pusse med tannkrem en gang i døgnet til de er 2 eller 3?vi "leker" men tannbørsten flere ganger i døgnet, men tannkrem kun til kvelds
Sent from my GT-I9300 using BV Forum mobile app
Hahahaha, for en forskjell et enkelt ord gjør - bytt "på" med "fra" og det får en heeeeeelt annen betydningPrøver å lure med meg noen på leos lekeland![]()
Okai, men da er vi innafor![]()
HahahahHahahaha, for en forskjell et enkelt ord gjør - bytt "på" med "fra" og det får en heeeeeelt annen betydningyou kidnapper you! ;-)
Hahahaha, for en forskjell et enkelt ord gjør - bytt "på" med "fra" og det får en heeeeeelt annen betydningyou kidnapper you! ;-)
Lille , som ikke er liten veier nå 10kg og er 75 langHs var kjempe fornøyd. Syns han var veldig forseg!
sa t o m "Hade" og vinket da vi reiste og sa titteei
var redd han nektet da jeg satt å skrøt av han
Sent from my GT-I9505 using BV Forum mobile app
Flinke L <3Lille , som ikke er liten veier nå 10kg og er 75 langHs var kjempe fornøyd. Syns han var veldig forseg!
sa t o m "Hade" og vinket da vi reiste og sa titteei
var redd han nektet da jeg satt å skrøt av han
![]()
Sent from my GT-I9505 using BV Forum mobile app
Ojsann, tiden flyr. Synes de fortsatt er så små jeg.Skal på før-samtale i barnehagen idag... bare en uke til lillemor starter i bhg
Null stress det vel...?Hahaha! Jeg er jo ikke litt sliten engang, så tenkte at et kidnappet barn vil være null stress å ta vare på i tillegg til min egen![]()
Ganske jevne daFlinke L <3
Flotte tall også.![]()
Min veier også nesten ti kg, var der på fredag jeg. Ho veier nesten ni da.![]()
Sent from my iPhone using BV Forum
Null stress det vel...?mulig mannen hadde reagert på ett ekstra barn da.
Hadde en natt hvor jeg sov lite. Det var den natta det var storm/orkan. Ungene våknet og det var nesten umulig å sove pga vinden. Trær datt overende og takplater fløy rundt i nabolaget. Heldigvis ikke noe med vårt hus.Sover du dårlig om nettene eller.? Forferdelig å være så trettS er så tøff når han digger musikk
![]()
Jeg orket ikke. Føler det er nok elendighet overalt. Jeg fulgte dem ikke på facebook heller, men fikk opp varsler hele tiden likevel siden vennene mine kommenterte. Så du på?Sitter og ser Vårt lille land og nå begynner historien om lille Ylva. <3 Usikker på om jeg orker å se...
Hvor lenge skal du vær hjemme? Får man mye ekstra perm når man får tvillinger?Null stress det vel...?mulig mannen hadde reagert på ett ekstra barn da.
Liker veldig godt at han sov hele nattaHadde en natt hvor jeg sov lite. Det var den natta det var storm/orkan. Ungene våknet og det var nesten umulig å sove pga vinden. Trær datt overende og takplater fløy rundt i nabolaget. Heldigvis ikke noe med vårt hus.
Etter det har jeg vært fru trøttesen. Tar sååå lang tid å opparbeide seg søvn på pluss siden igjen.
Men vet du hva? I natt sov S hele natten for første gang siden han ble født!
Sent from my iPad using BV Forum mobile app