**IKM uke 14**

Her håper jeg el nærmer seg, testen er ihvertfall sterkere i dag enn i går :) Har tidligere hatt sykluser der el har vært opp til to uker forsinket, så hååååper det ikke tuller seg til nå! :)

Vis vedlegget 53991
min var svakere den det dagen før den ble helt positiv :) Håper el nærmer seg for deg!

Jeg har begynt å spotte igjen! Utrolig irriterende, har begynt å spotte i flere dager etter TR i det siste. I dag bør være siste dag med spotting!

Sent from my iPhone using BV Forum

Jeg har begynt å spotte igjen! Utrolig irriterende, har begynt å spotte i flere dager etter TR i det siste. I dag bør være siste dag med spotting!

Sent from my iPhone using BV Forum
Så utrolig kjedelig..

min var svakere den det dagen før den ble helt positiv :) Håper el nærmer seg for deg!
Nesten litt skummelt at den forandrer seg fra så negativ til positiv på så kort tid, kan jo risikere å gå glipp av hele eggløsningen :p

Nesten litt skummelt at den forandrer seg fra så negativ til positiv på så kort tid, kan jo risikere å gå glipp av hele eggløsningen :p
Hehe, derfor du må teste hver dag :)

Heldige dere som nærmer dere el;)
Her ser det ikke ut til at det nærmer seg engang, og monitoren sier lav.
På toppen av det hele har jeg skada meg idag, så går å halter. Ble sprunget ned av en hund som lekte med mine hunder, og som tydeligvis ikke var like flink til å ta hensyn som mine er (hundene mine veier 25 og 30 kg og det samme gjør vel den jeg ble sprunget ned av). Men jeg ble ihvertfall truffet midt på det kneet som jeg har operert tidligere (korsbåndoperasjon for endel år siden). Så nå sliter jeg med ustabilt kne der alle vridninger er vonde, i tillegg iler det opp mot låret og ned i leggen. Så usikker på hva jeg skal finne på. Jeg frykter det er korsbåndet eller menisken som har fått seg en trykk.

På toppen av det hele har jeg skada meg idag, så går å halter. Ble sprunget ned av en hund som lekte med mine hunder, og som tydeligvis ikke var like flink til å ta hensyn som mine er (hundene mine veier 25 og 30 kg og det samme gjør vel den jeg ble sprunget ned av). Men jeg ble ihvertfall truffet midt på det kneet som jeg har operert tidligere (korsbåndoperasjon for endel år siden). Så nå sliter jeg med ustabilt kne der alle vridninger er vonde, i tillegg iler det opp mot låret og ned i leggen. Så usikker på hva jeg skal finne på. Jeg frykter det er korsbåndet eller menisken som har fått seg en trykk.
Når forventer du el? :) Uff, hørest ikke bra ut, typisk at det skjer med et kne man har hatt problem med fra før... :/

Huff, det hørtes fryktelig vondt ut!! :( Stakkars deg.. Like greit du ikke har EL helt ennå da egentlig? Håper du får EL snart hvertfall :)

Taster på appen :)

Når forventer du el? :) Uff, hørest ikke bra ut, typisk at det skjer med et kne man har hatt problem med fra før... :/
Forventer el cd 17 eller 18, så har jo noen dager på meg ennå;)
Skikkelig frustrerende. Jeg hater å sitte for mye på rompa, kroppen tåler det heller ikke. Så det er ganske kjipt. Menmen. Satse på at det går over hvis ikke får jeg vel sjekke opp i det:)

Huff, det hørtes fryktelig vondt ut!! :( Stakkars deg.. Like greit du ikke har EL helt ennå da egentlig? Håper du får EL snart hvertfall :)

Taster på appen :)
Hehe, ja greit at el ikke er idag for å si det sånn. Satser på den tar turen innom torsdag eller noe;)
Ja det er skikkelig ubehagelig egentlig. Kan ikke vri på foten for da svikter den. Minner mye om da jeg røyk korsbåndet første gangen. Bare at da var d så MYE værre siden kneet sklei ut hele tiden. Nå har jeg jo muskler som er sterkere i kneet og som hjelper å holde kneet i posisjon:)
Jaja. Risikosport å drive med hund.

Forventer el cd 17 eller 18, så har jo noen dager på meg ennå;)
Skikkelig frustrerende. Jeg hater å sitte for mye på rompa, kroppen tåler det heller ikke. Så det er ganske kjipt. Menmen. Satse på at det går over hvis ikke får jeg vel sjekke opp i det:)
Får håpe el kommer snart! Og at du er bra i foten til da :)

Forrige mnd hadde jeg el på CD20. Det blir på mandag som kommer. håper for alle del at ikke el kommer før da mannen skal bort hele helgen :/

Sent from my iPad using BV Forum

Ser ut som el nærmer seg for deg :)
Det liker vi :D Er begynt å bli utolmodig og synst dagene går seint! Men når jeg tenker meg om er det egentlig ikke noe bedre å være i dpo-land :p Haha, vil bare spole frem til IKM egentlig! :p Men det er jo spennende med denne prøvingen og ventingen også :)

Forrige mnd hadde jeg el på CD20. Det blir på mandag som kommer. håper for alle del at ikke el kommer før da mannen skal bort hele helgen :/

Sent from my iPad using BV Forum
Krysser fingrene for at du har mannen hjemme når du har el, er så frustrerende å sitte hjemme alene og vite at egget er klart.. :(

Back
Topp