Hvis du titter innom her så..........

Å fy flate! Gjør ikke noe å våkne kl 6 når hu ikke har vært våken en eneste gang i natt! :) :) fikk smokken kvart på tolv, ellers sovi siden 18.45! Uten mat.. helt sjokka jeg! Og ikke minst uthvilt! :) :D

There is a crack in everything ☆
That`s how the light gets in ☆
Digg ja ;) ha en fin dag! :)

Sent from my GT-I9505 using BV Forum mobile app

God morgen :) skal på "8" mnd kontroll idag, hun er jo 9 mnd :p vært tidlig oppe, og satt p en maskin med klær og tømt kofferten :) er såååå godt å være hjemme i rothuset! :)

Sent from my GT-N7105 using BV Forum mobile app

Skal på før-samtale i barnehagen idag... bare en uke til lillemor starter i bhg :eek:

Sent from my GT-I9300 using BV Forum mobile app

Sambo sin tlf klikka i natt, så hadde det ikke vært for at AM endelig har et normalt døgn og står opp ca 7 så hadde han ikke kommet seg på jobb idag :-)

Vi har glemt å pusse tanna etter frokost :eek:

Vi har vært ute i blåsten og trilla, han sover ute :) I dag har vi prøvd sportsdelen, da vi skal på trilletur etterpå. Det er i våkentiden hans, så greit han får sitte oppe se litt. Men prøvde å legge ned ryggen, men hodet ble så bøyd. Så ubehagelig ut å ligge :( Håper jeg bare har gjort noe feil og at den går ann å ligge skikkelig i :)

Er litt spent på å dra på trilletur med folk jeg nesten ikke kjenner :p Også blåser deg så dugelig, går jo gjennom marg og bein :P

Vi har glemt å pusse tanna etter frokost :eek:

Vi har vært ute i blåsten og trilla, han sover ute :) I dag har vi prøvd sportsdelen, da vi skal på trilletur etterpå. Det er i våkentiden hans, så greit han får sitte oppe se litt. Men prøvde å legge ned ryggen, men hodet ble så bøyd. Så ubehagelig ut å ligge :( Håper jeg bare har gjort noe feil og at den går ann å ligge skikkelig i :)

Er litt spent på å dra på trilletur med folk jeg nesten ikke kjenner :p Også blåser deg så dugelig, går jo gjennom marg og bein :P
Skal vel bare pusse med tannkrem en gang i døgnet til de er 2 eller 3? :-) vi "leker" men tannbørsten flere ganger i døgnet, men tannkrem kun til kvelds :-)

Back
Topp