Hvis du titter innom her så..........

Vært i kjempe koselig familiebesøk til min kusine som er blitt 16 år. :) joakim storkoste seg, alltid like kjekt å treffe tremenningen igjen. Hun bare 3 uker eldre enn joakim, men ser egentlig yngre ut. Joakim sov 45 minutter i bilen på vei hjem, og har allerede funnet sengen.

Sent from my GT-P3110 using BV Forum mobile app
Så koseli:) vi har vært hos mamma og pappa å spist ribbe, søstra mi og kjæresten hennes og dattra demmes på 15mnd var å dær, koselig:)

❤️Prinsæssn mine❤
❤️2007❤️2013❤️

Helt enig! Han er 25 år og burde kunne ta ansvar for seg selv!

Litt det som skjedde med min og, jeg trodde kanskje det var fordi jeg ikke hadde egg i, men da er det kanskje ikke så stor forskjell da.

Sent from my GT-I9195 using BV Forum mobile app

Jeg tror min kake kunne blitt brukt som våpen :D

Vært i kjempe koselig familiebesøk til min kusine som er blitt 16 år. :) joakim storkoste seg, alltid like kjekt å treffe tremenningen igjen. Hun bare 3 uker eldre enn joakim, men ser egentlig yngre ut. Joakim sov 45 minutter i bilen på vei hjem, og har allerede funnet sengen.

Sent from my GT-P3110 using BV Forum mobile app
Koselig i familieselskap for store og små :) Gøy å se hvor forskjellig barn på lik alder er ;)

Huset er vasket og ryddet, tent masse lys i et håp om en koselig kveld med sambo❤️ han har jobbet hele helgen dag og natt, bare vært hjemme å sovet. Så hadde håpet å få litt tid med han i kveld.

Store H er på overtid, men hun skal i seng nå! Så skal jeg ikke gjøre boe som helst resten av kvelden:)

❤️Prinsæssn mine❤
❤️2007❤️2013❤️

Da håper eg dere får en fin kveld ♡

Har ikke sett snurten til han eg bur med i helga, kom heim i ettermiddag, nå sover han på sofaen :p

Meg og lille ble bedt med på trilletur og ute lunsj i morgo. Jeg sa ja, selv om jeg ikkje kjenner dem noe særlig. Fem andre mødre og barn. Dæver sikkert ikke :cool:
Det blir sikkert kjekt :) hopp i det :)

Sent from my iPad using BV Forum

Skal se "vårt lille land"... blir nok tårevått :(

Sent from my GT-I9300 using BV Forum mobile app

Prøvde å vekke sambo som ligger å sover på sofaen. Han sa ja og ha til å bli med opp å legge seg også snudde han seg og sov videre på sofaen. Jeg slukka lyset og gikk opp :)

Gått meg en lang tur sammen med mamma. Er så innmari trøtt om dagene.. Hoff.

Sitter og ser Vårt lille land og nå begynner historien om lille Ylva. <3 Usikker på om jeg orker å se...

Sent from my iPhone using BV Forum

Back
Topp