Hvis du titter innom her så..........

Sitter og ser Vårt lille land og nå begynner historien om lille Ylva. <3 Usikker på om jeg orker å se...

Sent from my iPhone using BV Forum
Tårene trilla... stakkar lille nydelige jente, og de sterke foreldrene!

Sent from my GT-I9300 using BV Forum mobile app

Ja, helt forferdelig! Håper virkelig ikke jeg må gjennom noe lignende noengang! Tror jeg må gi barna en ekstra kos før jeg legger meg i kveld ❤️ Føles litt godt at jeg og 3,5-åringen har hatt mye kvalitetstid sammen i helgen. Det setter virkelig ting i perspektiv!

Spist sjokolade :o feirer at jeg er 3kg unna første delmålet :D

Sent from my GT-I9505 using BV Forum mobile app
Gratulerer! :)

Trøtt! Tror jeg skal finne sengen. Har laga fruktmos til lille, så må fryse det først. :)

Har sett Vår lille land. Fy så urettferdig livet kan være.
Lille våkna for kveldspuppen rett etter at programmet var ferdig. Så nå har jeg lagt meg med han i senga vår. Her skal jeg ligge og holde rundt han en god stund og tenke på hvor heldig vi er som har et friskt barn.
Kjenner jeg meg selv rett blir han nok liggende her med oss i natt:)

Snart legge meg :) Blir spennende å se hvordan det går med lille i senga vår i natt :) For han kommer jo alltid over dit :P Hehe!

Innom ! Og sjokka . Sjekka konto til meg og sambo. Og vi har brukt 11000!!!!! På mat og dagligvarer ! På en mnd. Fy f ! Den skal halveres ! NÅ!

Har ei som ikke får sove, bare vrir seg å styrer.. Tenner samtidig med influensa er ikke greit! :(

Sitter og ser Vårt lille land og nå begynner historien om lille Ylva. <3 Usikker på om jeg orker å se...

Har sett Vår lille land. Fy så urettferdig livet kan være.
Lille våkna for kveldspuppen rett etter at programmet var ferdig. Så nå har jeg lagt meg med han i senga vår. Her skal jeg ligge og holde rundt han en god stund og tenke på hvor heldig vi er som har et friskt barn.
Kjenner jeg meg selv rett blir han nok liggende her med oss i natt:)

Gikk den i går kveld? :eek: Vi er heldige som har friske barn :)

Vååken.. ikke barna! 9mnds kontroll kl 9. Tipper vekta hans er 10.2 :D

Back
Topp