IKM UKE 13!

Da er jeg 1 dpo! Fikk ikke lagt inn aksjer i går, så får bare håpe det vi har gjort har vært innertier! :) Hvordan er det med dere andre?

Har drømt at eg fikk tvillng gutter i natt :P hehe.. Kordan går d md dåkke andre? :)

babyjente 27 Juli ♡
Influensa på høyt nivå her! Det er så vanskelig å passe på frøkna når jeg er så dårlig. Har ikke hatt det på mange år. Jeg vet vel med sikkerhet at jeg ikke blir gravid nå selv om vi var flinke til å legge inn aksjer. Kroppen konsentrerer seg om å bli frisk først. Jeg har også lurt på om jeg er i stand til å få to. Tenk om jeg blir like dårlig i denne graviditeten som forrige. Jeg klarer ikke ta meg av en annen baby samtidig da. :( skumle tanker, for jeg vil jo ha to... :(

Jente Juli 2013❤
Prøver på nr 2❤ pp3

Har drømt at eg fikk tvillng gutter i natt :P hehe.. Kordan går d md dåkke andre? :)

babyjente 27 Juli ♡
Hehe så morsom drøm da:) jeg har ikke fått drømt så mye pga en liten en som tydeligvis ikke skal sove om natta:( men han er blid og klar for ny dag så da får vel jeg også være det:)

Sent from my iPhone using BV Forum

Tenkte denne kunne være litt artig i disse dager:) krysser fingrene for oss:)

dpo = days past ovulation/ antall dager etter eggløsning

1 dpo: Sammentrekninger i livmoren, øm livmor, støl livmor
1 pdo: En ny glød
1 dpo: Ekstra sterk sultfølelse
1 pdo: Kvalme
1 dpo: Kjenner at brystene er anderledes
1 dpo: Soppinfeksjon i underlivet
2 dpo: Stikkinger i eggstokkene, de aller fleste kjenner dette på høyre side, for andre veksler det mellom venstre og høyre.
5 dpo: Murringer i livmoren, føles som om tarmene flytter på seg
6 dpo: Hjertebank
6 dpo: Luft i magen
6 dpo: Spotting (festeblødning, litt blod på pairet eller i trusa)
7 dpo: Ømme bryster, kjennes som om brystene er hovne, eller som om det stikker i brystene, andre føler at det klør veldig.
7 dpo: Markerte blodårer på brystene
7 dpo: Hårsekkene på brystene blir mørkere og mer definerte
7 dpo: Økt utflod, utfloden blir vitere
7 dpo: Tett nese
7 dpo: Slapp og trøtt
7 dpo: Humørsvingninger
7dpo: Halsbrann
7 dpo: Festesmerter, kjennes som stikninger i livmoren, som kan bevege seg mot korsryggen
7 dpo: Stikkinger i magen ved nysing, raske bevegelser, eller å reise seg brått opp
7 dpo: Vekslende hard og løs mage
7 dpo:Kviseutbrudd
8 dpo: Tidlig tretthet, legger seg tidlig
8 dpo: Fryser og svetter om hverandre
8 dpo: Tørste (Kan drikke masse, og aldri bli helt tilfredstilt)
9 dpo: Frysetokter
9 dpo: Flere hadde opplevd å teste positivt så tidlig.
10 dpo: Mange reagerer på kaffe og røyk, de som er avhengig vil aldeles ikke ha det
10 dpo: Drømmene blir mer tydelige
10 dpo: Urinen har en stram lukt, litt jernaktig
10 dpo: Svimmelhet
10 dpo: Tørr hud
10 dpo: Generell tretthet
11 dpo: Luktesansen endrer hva den liker og ikke liker
12 dpo: Neseblod
12 dpo: Uren hud
12 dpo: Mister hår/tynnere hår
12 pdo: Metallsmak i munnen
14 dpo: Oppkast
15 dpo: Herpesmunnsår, dukker spesielt opp hos de som er tidligere plaget med det.

Har drømt at eg fikk tvillng gutter i natt :p hehe.. Kordan går d md dåkke andre? :)

babyjente 27 Juli ♡

Morsomt :D Drømte mye om det forrige mnd :P

Venter på EL jeg da, tror jeg. Jeg vet ikke :P Trodde kanskje jeg hadde EL på mandag men i dag steg tempen noe innmari opp :P Og med neeeeeesten positive tester :confused::p

Skal legge ut bilder av de etter hvert :) :D

Jippi positiv eltest idag
1394799969382.jpg

Den blir nok enda sterkere i morgen for så å bli negativ i overmorgen. Er hvertfall slik det pleier være :) :)
Og tempen er kjempelav.

Taster på appen :)
SA 7 juli 2013
SA 26 oktober 2013

Last edited:
Morsomt :D Drømte mye om det forrige mnd :P

Venter på EL jeg da, tror jeg. Jeg vet ikke :P Trodde kanskje jeg hadde EL på mandag men i dag steg tempen noe innmari opp :P Og med neeeeeesten positive tester :confused::p

Skal legge ut bilder av de etter hvert :) :D

Det e nok for mannen e overbevist om at eg e gravid med gutt :P og så nevnte han tenk om d e to når vi bare ska ha en til d hadde jo gjort seg :P haha

babyjente 27 Juli ♡

FF flytta EL tilbake til cd 12 igjen. *frusrtrert og forvirret*

Tenkte denne kunne være litt artig i disse dager:) krysser fingrene for oss:)

dpo = days past ovulation/ antall dager etter eggløsning

1 dpo: Sammentrekninger i livmoren, øm livmor, støl livmor
1 pdo: En ny glød
1 dpo: Ekstra sterk sultfølelse
1 pdo: Kvalme
1 dpo: Kjenner at brystene er anderledes
1 dpo: Soppinfeksjon i underlivet
2 dpo: Stikkinger i eggstokkene, de aller fleste kjenner dette på høyre side, for andre veksler det mellom venstre og høyre.
5 dpo: Murringer i livmoren, føles som om tarmene flytter på seg
6 dpo: Hjertebank
6 dpo: Luft i magen
6 dpo: Spotting (festeblødning, litt blod på pairet eller i trusa)
7 dpo: Ømme bryster, kjennes som om brystene er hovne, eller som om det stikker i brystene, andre føler at det klør veldig.
7 dpo: Markerte blodårer på brystene
7 dpo: Hårsekkene på brystene blir mørkere og mer definerte
7 dpo: Økt utflod, utfloden blir vitere
7 dpo: Tett nese
7 dpo: Slapp og trøtt
7 dpo: Humørsvingninger
7dpo: Halsbrann
7 dpo: Festesmerter, kjennes som stikninger i livmoren, som kan bevege seg mot korsryggen
7 dpo: Stikkinger i magen ved nysing, raske bevegelser, eller å reise seg brått opp
7 dpo: Vekslende hard og løs mage
7 dpo:Kviseutbrudd
8 dpo: Tidlig tretthet, legger seg tidlig
8 dpo: Fryser og svetter om hverandre
8 dpo: Tørste (Kan drikke masse, og aldri bli helt tilfredstilt)
9 dpo: Frysetokter
9 dpo: Flere hadde opplevd å teste positivt så tidlig.
10 dpo: Mange reagerer på kaffe og røyk, de som er avhengig vil aldeles ikke ha det
10 dpo: Drømmene blir mer tydelige
10 dpo: Urinen har en stram lukt, litt jernaktig
10 dpo: Svimmelhet
10 dpo: Tørr hud
10 dpo: Generell tretthet
11 dpo: Luktesansen endrer hva den liker og ikke liker
12 dpo: Neseblod
12 dpo: Uren hud
12 dpo: Mister hår/tynnere hår
12 pdo: Metallsmak i munnen
14 dpo: Oppkast
15 dpo: Herpesmunnsår, dukker spesielt opp hos de som er tidligere plaget med det.

Denne var festlig :)
Kjenner flere av disse tegnene hver gang i DPO land. Selv de hvor man ikke har prøvd :p

Datteren min sa forresten noe rart i dag.

Må kanskje begynne med forrige uke når jeg tenker meg om.

Lille: Mamma, vi må snakke om guttenavn nå. Kan lillebror hete **** (husker faktisk ikke hva hun sa, men det var noe gyselig)
Jeg: Hvorfor skal vi det?
Lille: vi må jo snakke om det før eller senere når jeg skal få en lillebror.

Tenkte bare jaha, i mitt stille sinn.

I morrest kom hun inn til oss og seer lenge på puppene mine og sier; Mamma puppene dine er jo større alt, den der er jo gigastor, mens hun peker. *ler*

Hun har altså bestemt seg at hun SKAL ha en lillebror og helst i går. Men han skal fødes i februar mener hun. Veldig viktig! *humre*

Jeg fant ut at jeg hadde eggløsng i dag! så ikm blir fredag 28/3 og ikke 24/3!!!!!
Bruker clearblue fertilitetsmonitor, veldig kjekk altså! det som er litt kjipt er at jeg ikke har fått lagt inn noen aksjer på noen dage, for jeg har jobbe nattevakter og gubben seine kvelder! satse på at vi når egget ved senge kos i helgen! ønsker alle en fin helg:)

Jeg fant ut at jeg hadde eggløsng i dag! så ikm blir fredag 28/3 og ikke 24/3!!!!!
Bruker clearblue fertilitetsmonitor, veldig kjekk altså! det som er litt kjipt er at jeg ikke har fått lagt inn noen aksjer på noen dage, for jeg har jobbe nattevakter og gubben seine kvelder! satse på at vi når egget ved senge kos i helgen! ønsker alle en fin helg:)
Da er du flyttet og er elg alene på fredagen :)

Jente Juli 2013❤
Prøver på nr 2❤ pp3

Relativt sterk EL-test og strek i alle fall etter 45 min på g-test i formiddag. Vet ikke hva jeg skal tro lenger..

Sent from my GT-I9300 using BV Forum mobile app

Vedlegg

• 1394815086427.jpg
    1394815086427.jpg
    20,5 KB · Visninger: 62
  • 1394815101249.jpg
    1394815101249.jpg
    20,8 KB · Visninger: 67
Relativt sterk EL-test og strek i alle fall etter 45 min på g-test i formiddag. Vet ikke hva jeg skal tro lenger..

Ser antydning til strek der, men ser ikke om det er farge på den. Prøvd å duppe en i vann og se om det kommer en der og?

Sent from my iPhone using BV Forum mobile app

Ser antydning til strek der, men ser ikke om det er farge på den. Prøvd å duppe en i vann og se om det kommer en der og?

Det er vanskelig å få fram på bilde, men den ser rosa ut. Jeg har ikke så mange tester igjen, så kan ikke bruke noen på å putte i vann dessverre :/ Men jeg har jo nå fått streker både i forgårs, i morges og i formiddag. Dritirriterende hvis det bare er lurestreker :( Men er veldig forberedt på at det kan være det..

Det er vanskelig å få fram på bilde, men den ser rosa ut. Jeg har ikke så mange tester igjen, så kan ikke bruke noen på å putte i vann dessverre :/ Men jeg har jo nå fått streker både i forgårs, i morges og i formiddag. Dritirriterende hvis det bare er lurestreker :( Men er veldig forberedt på at det kan være det..

Da krysser vi fingrene for at de blir sterkere etterhvert :)

What??!! Blod nå??! Det er vel litt tidlig :eek:o_O

Av og til så skjønner jeg meg ikke på denne kroppen. Akkurat da jeg tror den er stabil så skjer det ett eller annet o_O Var bare litt blod, men nok til at jeg trodde TR kom, men nå ingenting :rolleyes:

Får liksom aldri helt pos EL tester heller o_O

Her er testene mine fra tirsdag til i dag.

Den siste på CD 12 tror jeg kanskje kunne være CD 13 i stedet, men jeg husker ikke at jeg tok den :P Haha :P Fargemessig ser de ut som de ble tatt samme dag.
9aoy.jpg

v7lq.jpg

I dag morgen og ettermiddag
7m1d.jpg

n8x5.jpg

Fikk høy måling på tempen i dag også. Rart :P Virkelig spent på når EL var eller er... Trodde helt sikker at den var på mandag.

Back
Topp