Hyggelig med dagpenger... går fra 18 000 utbetalt til 6 400...
Sent from my GT-I8190N using BV Forum mobile app
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Sjitt.. Jeg går fra 12500 til 0. Perm uten lønn..Hyggelig med dagpenger... går fra 18 000 utbetalt til 6 400...
Hyggelig med dagpenger... går fra 18 000 utbetalt til 6 400...
Ikke kult :/ med du begynner på skolen til høsten? Får vel litt mer da?Hyggelig med dagpenger... går fra 18 000 utbetalt til 6 400...
Kjipt med jobb og ørebetennelser! Godt lille, som ikke er liten lenger er friskHallo damerLenge siden jeg har vært innom. Her skjer det saker og ting om dagen. Lille har vært skikkelig syk (dobbeltsidig ørebetennelse og lungebetennelse) så vi har hatt en runde på sykehus. Men er frisk og rask igjen nå
![]()
De begynner å bli store nå, dissa småtrolla. Her går vi mange hundre runder rundt bordet om dagen og alt som ikke skal røres er veeeldig spennende.
Permisjonen begynner å gå mot slutten. I hvertfall i utgangspunktet. Før jul ble det klart at de skulle kutte 8 stillinger på fengselet og i helga fikk jeg brev om at min stilling er en av de 8. Skal på møte på onsdag. Blir spennende å se hva utfallet av møtet blir. Så nå må jeg begynne å søke ny jobb![]()
Håper alt er bra med dere og de små![]()
Sent from my iPhone using BV Forum
Lurer jeg på og!Army... er du venn eller uvenn med badevekta i dag?
Sent from my GT-I9300 using BV Forum mobile app
Godt å se deg her igjen iallfall.Savna å være her åher går alt bra
Litt utfordrende med en 7åring som er begynt å bli litt vrang, og en baby som ikke sover så mye og nekter å spise noe annet en pupp
men det går seg til
prøver grøt og middag hvær dag
![]()
Prinsæssn mine❤
2007
2013
![]()
Kan ikke få sykemelding da? Du hadde jo ikke kunnet jobbet om du skulle det..? Eller sover hun bra nå så du får nok søvn?Hyggelig med dagpenger... går fra 18 000 utbetalt til 6 400...
Army... er du venn eller uvenn med badevekta i dag?
Sent from my GT-I9300 using BV Forum mobile app
Kan ikke få sykemelding da? Du hadde jo ikke kunnet jobbet om du skulle det..? Eller sover hun bra nå så du får nok søvn?
Sent from my iPhone using BV Forum
Sjitt.. Jeg går fra 12500 til 0. Perm uten lønn..
Sent from my iPad using BV Forum mobile app
Er det 62,4 % eller hva det er?? :O Kommer til å sulte hvis vi må på dagpenger...
Ikke kult :/ med du begynner på skolen til høsten? Får vel litt mer da?
Sent from my GT-I9505 using BV Forum mobile app
Skal være 64, et eller annet %. Men det jeg får er jo mye mindre enn det.
Da får du vel sykepenger? Samme som i permisjonen.Kunne sykemeldt meg ja.. men da vil jeg tro jeg får det samme som nå med dagpenger...