Hvis du titter innom her så..........

Hyggelig med dagpenger... går fra 18 000 utbetalt til 6 400...

Sent from my GT-I8190N using BV Forum mobile app

Vært på cafe med Siggen. Kosa oss :) Handla litt også :)

Sent from my iPad using BV Forum mobile app

Hallo damer:) Lenge siden jeg har vært innom. Her skjer det saker og ting om dagen. Lille har vært skikkelig syk (dobbeltsidig ørebetennelse og lungebetennelse) så vi har hatt en runde på sykehus. Men er frisk og rask igjen nå:)

De begynner å bli store nå, dissa småtrolla. Her går vi mange hundre runder rundt bordet om dagen og alt som ikke skal røres er veeeldig spennende.
Permisjonen begynner å gå mot slutten. I hvertfall i utgangspunktet. Før jul ble det klart at de skulle kutte 8 stillinger på fengselet og i helga fikk jeg brev om at min stilling er en av de 8. Skal på møte på onsdag. Blir spennende å se hva utfallet av møtet blir. Så nå må jeg begynne å søke ny jobb:(
Håper alt er bra med dere og de små:)

Sent from my iPhone using BV Forum

Hallo damer:) Lenge siden jeg har vært innom. Her skjer det saker og ting om dagen. Lille har vært skikkelig syk (dobbeltsidig ørebetennelse og lungebetennelse) så vi har hatt en runde på sykehus. Men er frisk og rask igjen nå:)

De begynner å bli store nå, dissa småtrolla. Her går vi mange hundre runder rundt bordet om dagen og alt som ikke skal røres er veeeldig spennende.
Permisjonen begynner å gå mot slutten. I hvertfall i utgangspunktet. Før jul ble det klart at de skulle kutte 8 stillinger på fengselet og i helga fikk jeg brev om at min stilling er en av de 8. Skal på møte på onsdag. Blir spennende å se hva utfallet av møtet blir. Så nå må jeg begynne å søke ny jobb:(
Håper alt er bra med dere og de små:)

Kjipt med jobb og ørebetennelser! Godt lille, som ikke er liten lenger er frisk :)

På jobben min er det også kutt (skole) og hun som er (var) vikar for meg i min stilling mistet den. Men berører heldigvis ikke meg.. men var nok lettest å fjerne den så lenge jeg er i permisjon. Men er 3 andre som står i fare :/

Her er alt bra! Full fart hele dagen. Reiser seg opp ved bordet, men ikke begynt å gå rundt enda. Men krabber i racerfart! :) moro (og litt slitsomt) :D

Begynner å jobbe 15.mai. går fort dit :o

Håper det ordner seged jobb:) :)

Sent from my GT-I9505 using BV Forum mobile app

Army... er du venn eller uvenn med badevekta i dag? :p:D

Sent from my GT-I9300 using BV Forum mobile app
Lurer jeg på og! :D tør ikke veie meg denne uka, ble altfor mye kake og brus forrige uke. Og null trening! :/ :p

Har tilbrakt dagen på sofaen, kun ligge på mamma dom gjelder. 38,6 i temp, men med godt mot de minuttene hun er våken i mellom dupper. :-)

Savna å være her å❤️ her går alt bra:) Litt utfordrende med en 7åring som er begynt å bli litt vrang, og en baby som ikke sover så mye og nekter å spise noe annet en pupp:o men det går seg til:) prøver grøt og middag hvær dag:)

❤️Prinsæssn mine❤
❤️2007❤️2013❤️
Godt å se deg her igjen iallfall. ;)

Hyggelig med dagpenger... går fra 18 000 utbetalt til 6 400...

Sent from my GT-I8190N using BV Forum mobile app
Kan ikke få sykemelding da? Du hadde jo ikke kunnet jobbet om du skulle det..? Eller sover hun bra nå så du får nok søvn?

Kan ikke få sykemelding da? Du hadde jo ikke kunnet jobbet om du skulle det..? Eller sover hun bra nå så du får nok søvn?

Kunne sykemeldt meg ja.. men da vil jeg tro jeg får det samme som nå med dagpenger...

Ikke kult :/ med du begynner på skolen til høsten? Får vel litt mer da?

Ja, da får jeg stipend og lån + deltidsjobb forhåpentligvis så da skal det gå greit! Men innen den tid er vel regningsbunken høyere enn meg...

Back
Topp