Hvis du titter innom her så..........

Lille er så var for lyder når han sover. Våkner så lett. Fikk gjort litt husarbeid, helt til jeg mista noe i golvet så var han våken.

Sent from my iPad using BV Forum

Lille er så var for lyder når han sover. Våkner så lett. Fikk gjort litt husarbeid, helt til jeg mista noe i golvet så var han våken.

Sent from my iPad using BV Forum

Så kjedelig det er :( Ikke lett å være stille når man gjør husarbeid :P

Vært ute å trilla i deilig sol... men det blåser jo alltid surt her!!
Nå har vi spist lunsj, lillemor leker på gulvet og jeg sitter fast i stresslessen:eek:

Sent from my GT-I9300 using BV Forum mobile app

Vært ute å trilla i deilig sol... men det blåser jo alltid surt her!!
Nå har vi spist lunsj, lillemor leker på gulvet og jeg sitter fast i stresslessen:eek:

Sent from my GT-I9300 using BV Forum mobile app

Blåser litt her også. Men deilig å kjenne sola varme :)

Nydelig sol i dag, men jeg føler meg så nedstemt av en eller annen grunn... Vært på helsestasjonen i dag, og nå skal jeg på NAV møte.... æsj æsj.

Sent from my GT-I8190N using BV Forum mobile app

Fikk mld om at vi får besøk av noen som ikke kom i bursdag pga sykdom, kommer i dag om vi er hjemme. Får hive meg rundt å rydde og bake muffins da! Æææsj at VI aldri! ! klarer å ha det ryddig mer enn en dag :p Haff

Sent from my GT-I9505 using BV Forum mobile app

Har dere sol :D ?

Det har viiiiii <3 Ikke ute, men deilig å bare ha det lyst igjen! :) Reagerte i går kveld på at det faktisk er lyst lenge, men det ser man jo ikke når det er grått og ekkelt :P Lille skjønner ingenting da! :O Står og holder hånda i lyset og ser helt trollbundet ut :P Lenge siden vi har hatt sol da? :P

Det har viiiiii <3 Ikke ute, men deilig å bare ha det lyst igjen! :) Reagerte i går kveld på at det faktisk er lyst lenge, men det ser man jo ikke når det er grått og ekkelt :P Lille skjønner ingenting da! :O Står og holder hånda i lyset og ser helt trollbundet ut :P Lenge siden vi har hatt sol da? :P

Her blei lille fascinert av alt støvet som svirvlet i lyset som kom inn vindu. Haha :D Jammen bra eg har fiksa støvsugeren :)

Back
Topp