Hvis du titter innom her så..........

Skal til kiropraktoren å knekke litt i dag også skal mannen avgårde å prute på en bil vi har prøvd. Han er elendig å prute så dette kan bli spennende. Kryss fingrene for oss og bilen :) Vi trenger sårt en 7 seter.

Så deilig med tur:) her er det storm, så blir ingen tur i dag:/ skal på kontroll i dag, men bilen blir brukt i dag:)

❤️Prinsæssn mine❤
❤️2007❤️2013❤️

Ja, vi må ut å trille når han skal sove :) Kjedelig med storm, skjønner godt du tar bilen til kontroll :D Vesla da, blitt stor?

God morgen;) Her er frokosten inntatt, lillegutt har ramla ned i gulvet fra stolen sin. Arvegods som har funka så bra helt til den plutselig knelte i det han gynga litt fram og tilbake.. Vondt i mammahjertet!!

storesøster falt og slo den ene tanna skikkelig i helga, så her blir det tannlegetur istedetfor barnehagen i dag. Også skal lillegutt på kontroll.

Bare å brette opp ermene og sette igang:p

Åja, storesøster gaper ikke hos tannlegen, som jeg gleder meg:p

Sent from my GT-I9195 using BV Forum mobile app
Huffda, så kjedelig. Litt knall og fall blir det med små i hus. Lykke til hos tannlegen :)

God morgen;) Her er frokosten inntatt, lillegutt har ramla ned i gulvet fra stolen sin. Arvegods som har funka så bra helt til den plutselig knelte i det han gynga litt fram og tilbake.. Vondt i mammahjertet!!

storesøster falt og slo den ene tanna skikkelig i helga, så her blir det tannlegetur istedetfor barnehagen i dag. Også skal lillegutt på kontroll.

Bare å brette opp ermene og sette igang:p

Åja, storesøster gaper ikke hos tannlegen, som jeg gleder meg:p

Dere har hatt litt knall og fall dere da skjønner eg. Håper det går bra med begge to :) Lykke til hos tannlegen :)

Frøkna sover oppå meg, sovnet sittende. Feber og snørr! :-( Ute er det dritt vær, ser ut til lynet tok netter IGJEN!!

Sent from my iPhone using BV Forum
Stakkars lille - god bedring. Hva skjer med alt lynet hos dere? Vi har aldri lyn her. Kjedelig med nettet :(

Ja, men ikke for lenge heller. Håper jeg er bestemor når jeg er 45 iallfall. ;)

Ja, enig. Vil også være ung bestemor. Håper ungene bosetter seg forholdsvis nært slik at vi kan bidra og få være mye med barnebarna :)

Huffda, så kjedelig. Litt knall og fall blir det med små i hus. Lykke til hos tannlegen :)
Dere har hatt litt knall og fall dere da skjønner eg. Håper det går bra med begge to :) Lykke til hos tannlegen :)

Hehe, knall og fall er jo bare sånn det er. Og mer blir det jo når han lærer seg å krabbe og reise seg opp:p

Hadde vært mye mer hysterisk hvis det hadde skjedd med første da. Nå tenker jeg at det ser ut som det gikk bra også skal vi på kontroll senere i dag så kan jo bare sjekke med de da hvis jeg er litt usikker. Med storesøster hadde jeg vel ringt legen med engang..

Takk for det. Ho har skjønt at ho får skatt hvis ho gjør som tannlegen sier så håper ønsket om en skatt er sterkt tilstede i dag:p

Hehe, knall og fall er jo bare sånn det er. Og mer blir det jo når han lærer seg å krabbe og reise seg opp:p

Hadde vært mye mer hysterisk hvis det hadde skjedd med første da. Nå tenker jeg at det ser ut som det gikk bra også skal vi på kontroll senere i dag så kan jo bare sjekke med de da hvis jeg er litt usikker. Med storesøster hadde jeg vel ringt legen med engang..

Takk for det. Ho har skjønt at ho får skatt hvis ho gjør som tannlegen sier så håper ønsket om en skatt er sterkt tilstede i dag:p

Da går det nok bra :D

Heeeeeei ♥

Her er alt bra :) Med dere? Har savna deg her inne.
Savna å være her å❤️ her går alt bra:) Litt utfordrende med en 7åring som er begynt å bli litt vrang, og en baby som ikke sover så mye og nekter å spise noe annet en pupp:o men det går seg til:) prøver grøt og middag hvær dag:)

❤️Prinsæssn mine❤
❤️2007❤️2013❤️

Tror mensen er på vei :( Det forklarer den veldig korte lunten jeg har hatt de siste dagene...

Back
Topp