Hvis du titter innom her så..........

Jeg kan ratt være det da jeg er 38-40. Håper han venter :D

Sent from my GT-I9505 using BV Forum mobile app
Ja, men ikke for lenge heller. Håper jeg er bestemor når jeg er 45 iallfall. ;)

Sent from my iPhone using BV Forum

Ja, men ikke for lenge heller. Håper jeg er bestemor når jeg er 45 iallfall. ;)

Ja! Satser på at utdanning, jobb, og buffer og kanskje hus er i boks først:) ville ikke at han skal være i samme økonomiske knipe vi var da vi var 20 og plutselig ble 3. Det var ganske tøft å komme seg innpå. . Nav tulla med lønn til meg, og sambo ble permitert fra jobben - vips 10 000 mindre en mnd. Men vil gjerne være ung bestemor; ser hvor bra det er da vi kun har det;) oldeforeldrene til unga er jo ikke fylt 70 enda heller og friske/ raske :)

...min mormor er gammel da, 91.

Last edited:
Må i banken å bestille ny kodebrikke. Håper jeg får med en gang. Har noen regninger jeg skulle ha betalt. Og vil slippe å betale for å betale de:p

Må i banken å bestille ny kodebrikke. Håper jeg får med en gang. Har noen regninger jeg skulle ha betalt. Og vil slippe å betale for å betale de:p

Håper du får ny med en gang :)

Febernatt og 2 t søvn. *gjeeesp*

Sent from my GT-I9300 using BV Forum mobile app

Mårnings :) slapp ikke unna baise bleia i natt :/ lille ungen plages enda med magen :/

Sent from my GT-N7105 using BV Forum mobile app

Frøkna sover oppå meg, sovnet sittende. Feber og snørr! :-( Ute er det dritt vær, ser ut til lynet tok netter IGJEN!!

Hei jenter:) hvordan går det med dere? Lenge siden jeg har vært innom nå... Har vært ganske full fart, håper jeg går en litt roligere tid i møte:)

❤️Prinsæssn mine❤
❤️2007❤️2013❤️

God morgen;) Her er frokosten inntatt, lillegutt har ramla ned i gulvet fra stolen sin. Arvegods som har funka så bra helt til den plutselig knelte i det han gynga litt fram og tilbake.. Vondt i mammahjertet!!

storesøster falt og slo den ene tanna skikkelig i helga, så her blir det tannlegetur istedetfor barnehagen i dag. Også skal lillegutt på kontroll.

Bare å brette opp ermene og sette igang:p

Åja, storesøster gaper ikke hos tannlegen, som jeg gleder meg:p

Sent from my GT-I9195 using BV Forum mobile app

Back
Topp