Hvis du titter innom her så..........

Nattinatt dere♡ håper på sool i morgen !

Sent from my GT-I9505 using BV Forum mobile app

Da er vi to. :) hvordan går det?

Sent from my iPhone using BV Forum
Bare lekkert! Deilig å ha mannen hjemme slik at jeg kan gjøre litt alene + at det faktisk er en annen voksenperson i huset å snakke med :)
Enn der? Alt vel?

Bare lekkert! Deilig å ha mannen hjemme slik at jeg kan gjøre litt alene + at det faktisk er en annen voksenperson i huset å snakke med :)
Enn der? Alt vel?
Det skjønner jeg godt. Man trenger noen andre enn kun barna å snakke med. ;)

Jo nå er jeg hjemme fra tur, lei av å kjøre bil. :p ble noen mil. Men har kosa oss. Nå gleder jeg meg bare til å kose på guttene imorgen. :)

Så deilig! Hvordan gikk det?

Jeg har første natt borte fra lille i natt. Spent på hvordan det blir. Og spent på hvordan det går med mannen som er alene hjemme med begge to :p

Hvordan gikk det? Huset står enda? :)

Tidlig morgen her i dag. 06 på en søndag er tiiidlig. Dumt lille ikke skjønner det :D :D

Sent from my GT-I9505 using BV Forum mobile app

Var å såg på en Audi a6 Allroad.. Får se om det blir den el ikke. Vanskelig det bil styret! Eneste jeg veit er at den vi har er for liten til mitt bruk :P
Må ha plass til hunder og vogn? ;-)

Tror lynet tok internettet i går! Men fant oss en gammel boks så er på nett igjen, yuhu! :-)
I natt sov hun til 03 så hylte i et par timer for å sove til 06.15. Håper de tennene oppe kan komme snart!

Skal ha svigerfamilien på kalkun i dag. :-)

Back
Topp