**IKM uke 14**

Så bra :D Synes den er litt vel dyr jeg da, men hvis ikke det klaffer så må jeg jo nesten gi det et forsøk

Taster på appen :)
Syns den var for dyr jeg og. Men mannen mente at hvis det kunne hjelpe oss i veien mot å få vår etterlengtede baby så var det vel anvendte penger. Å det er jeg jo enig i:)

Ikm 5 .

fra appen :)
Jeg vil jo egentlig ikke si jeg er glad for du er her da, men når første tanta skulle komme så er jeg glad for du havna her :D

11 dager til forventet EL, for noen lange dager :p Får se hva kroppen finner på denne syklusen da, man kan aldri vite med denne kroppen o_O

11 dager til forventet EL, for noen lange dager :p Får se hva kroppen finner på denne syklusen da, man kan aldri vite med denne kroppen o_O
Tiden går ganske så seint frem mot el altså. Tanta har sagt takk og farvel her idag. Endelig. Så håper jeg bare endel andre plagsomme ting og sier takk og farvel. Som bl.a. en irriterende hodeverk...

Jaa... Jeg lurer på om jeg skal begynne å teste etter el i morgen allerede, cd9, bare for å føle at jeg har kommet i gang :P

Jaa... Jeg lurer på om jeg skal begynne å teste etter el i morgen allerede, cd9, bare for å føle at jeg har kommet i gang :p
Med monitoren begynner jeg alltid å teste etter el cd 9. Men har aldri fått el tidligere enn cd 14. De siste gangene har el vært på cd 17/18. Kjedlig å vente...

Med monitoren begynner jeg alltid å teste etter el cd 9. Men har aldri fått el tidligere enn cd 14. De siste gangene har el vært på cd 17/18. Kjedlig å vente...
Ja, da begynner jeg og i morgen :D Det er greit å være 100% sikker pp EL :)

Går altfor sakte...

Back
Topp